Meest verstandige met die oude meuk.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:57 schreef Cothen het volgende:
[..]
volgensmij heeft TS het opgegeven:
[TK] Losse pc onderdelen!
Gaat daar de +12V lijn van de voeding het beter van doen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 01:32 schreef Martinovibes het volgende:
is het nou zo moeilijk om de TS even de BIOS te laten resetten ?
Hoe kan dat nou als de machine niet door de post komt? Jumper op zijn moederbord is dan de enige optie, maar dat gaat zijn problemen niet oplossen...quote:Op woensdag 16 juni 2010 01:32 schreef Martinovibes het volgende:
is het nou zo moeilijk om de TS even de BIOS te laten resetten ?
Inderdaad, defecte onderdelen verkopen ... oplichterquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:46 schreef richie_visser het volgende:
Ik treur voor de mensen die die meuk nietsvermoedend van hem gaan overnemen
Euhm, het mobo en voeding zijn verkocht. Deden het prima bij iemand anders. Ik denk dat 't probleem was dat ik niet op een geaarde stekker zat en de 450watt voeding dat wel nodig heeft ofso, en anders zou ik 't niet weten. Maar werkt prima daar!quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:07 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Inderdaad, defecte onderdelen verkopen ... oplichter
En die zat er dus gewoon in..quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:05 schreef ach het volgende:
Dit is gewoon het classic geval van de 4-pins voedingsstekker niet in je mobo prikken. Dat komt hier wel vaker langs.
Je blijft ook gewoon poep praten he?quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:09 schreef timkoenderink het volgende:
Maargoed, als die er niet in zit is dat nog niet de reden dat de drivers niet openwillen en dus geen spanning op komt. Want ik neem aan dat niet eerst de spanning op het moederbord moet staan en dan pas op de andere componenten!
Komt doordat de stekkers niet in een geaard contact zaten.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:17 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Je blijft ook gewoon poep praten he?
[TK] Losse pc onderdelen!quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:42 schreef Bart het volgende:
Voor de derde keer: heb je nou al met een multimeter de spanning gemeten op een molex?
Dan kan ie nog steeds de prik metenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |