Denkt het ook wel...quote:Op maandag 14 juni 2010 09:51 schreef Symphonic het volgende:
Ik denk dat het gebouw hier om half een leeg is
ik heb de laptop van mijn man meegenomenquote:Op maandag 14 juni 2010 09:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
hmmm, lekker dan
Dat is toch dat ding dat gister niet/nauwelijk aan ging?
Succes dan maar
Minimale bezetting, half uur pauzequote:Op maandag 14 juni 2010 09:45 schreef crv het volgende:
[..]
Heb je dan helemaal geen mogelijkheden ?
Neem je toch een late Lunch en duik je de kroeg in. Doe ik ook, sterker nog ik heb al 2 collega's die meegan
quote:Op maandag 14 juni 2010 09:48 schreef crv het volgende:
[..]
Kun je niet om 13:30 naar de plaatselijke MacDonalds gaan. Die hebben toch gratis WIFI
Ik heb net gehoord dat het dan wel allemaal goed zal komenquote:Op maandag 14 juni 2010 10:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb de laptop van mijn man meegenomen
quote:Op maandag 14 juni 2010 10:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb net gehoord dat het dan wel allemaal goed zal komen
Gooi ije de zaak toch ff dicht. Komt toch niemand tussen 13:30 en 15:30quote:Op maandag 14 juni 2010 10:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Minimale bezetting, half uur pauze
Dus word radio 1 denk ikIk heb de radio al gedownload op mijn iphone
Ja, kun je wel zeggenquote:Op maandag 14 juni 2010 10:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]In Rockanje zit geen Mac
Ik werk in een uithoek
quote:Op maandag 14 juni 2010 10:55 schreef crv het volgende:
Heb net even voor wat sfeer gezorgd door wat Nederlandse voetballiedjes te spelen.
Vooral mijn franse collega's konden het niet erg waarderen
Op Mijn Laptop natuurlijk, mp3.quote:
Graag gedaanquote:
Geen smoesjesquote:Op maandag 14 juni 2010 11:04 schreef D. het volgende:
[..]
Moeten we er wel last van hebben dadelijk he, anders ben ik eigenlijk 2 dagen te laat
Het is echt 13:30uurquote:Op maandag 14 juni 2010 11:05 schreef D. het volgende:
[..]
Met zo'nsmiley erbij doe je me weer twijfelen he
Ik werk op een bankquote:Op maandag 14 juni 2010 10:39 schreef crv het volgende:
[..]
Gooi ije de zaak toch ff dicht. Komt toch niemand tussen 13:30 en 15:30
Kun je niet diaree faken?quote:Op maandag 14 juni 2010 11:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zit me druk te maken of ik wel kan kijken/horen, om kwart over 12 ga ik de boel checken
Jij bent echt een chaoot hequote:Op maandag 14 juni 2010 11:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zit me druk te maken of ik wel kan kijken/horen, om kwart over 12 ga ik de boel checken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op maandag 14 juni 2010 11:44 schreef crv het volgende:
nog 2 uur en 45 minuten [ afbeelding ]En hoelaat scoren de Denen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |