SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op maandag 14 juni 2010 07:27 schreef crv het volgende:
ENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ja maar, ik heb voornamelijk Franse en Duitse Collega's dus dan is het niet zo erg als je die irriteertquote:
ik heb altijd een oranjeshirt aan, dat brengt gelukquote:Op maandag 14 juni 2010 08:36 schreef frits22 het volgende:
ik heb er zin in![]()
![]()
maar ik ben niet zo gek om allemaal oranje dingen aan te doen sokken vind ik genoeg
quote:Op maandag 14 juni 2010 08:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb altijd een oranjeshirt aan, dat brengt geluk
Morgen gelijk even wassen, zodat hij zaterdag schoon aangetrokken kan worden
Dit...:quote:
We winnen natuurlijk altijd als jij Oranje-dingen aan hebtquote:Op maandag 14 juni 2010 08:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb altijd een oranjeshirt aan, dat brengt geluk
quote:Op maandag 14 juni 2010 08:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit...:
[..]
We winnen natuurlijk altijd als jij Oranje-dingen aan hebt
Dus elke wedstrijd die we hebben verloren komt omdat jij je oranjedingen niet aan had...quote:Op maandag 14 juni 2010 08:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Misschien brengt het wel geluk in mijn WKPool
Nee het klopt niet, want 2 jaar geleden was ik helemaal oranjequote:Op maandag 14 juni 2010 09:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dus elke wedstrijd die we hebben verloren komt omdat jij je oranjedingen niet aan had...
Ik hoop het.. we hebben namelijk hetzelfde
Heb je ook 3-1?quote:Op maandag 14 juni 2010 09:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dus elke wedstrijd die we hebben verloren komt omdat jij je oranjedingen niet aan had...
Ik hoop het.. we hebben namelijk hetzelfde
Wat raarquote:Op maandag 14 juni 2010 09:10 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben in feeststemmingVan Persie gaat 2 keer scoren vanmiddag
Van Persie
Van Persiequote:Op maandag 14 juni 2010 09:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat raarHad ik neit verwacht
Maakt me geen bal uit wie 'm scoort.. zolang dat ding er maar ingaat
neeeeeeeee ik moet online kijkenquote:Op maandag 14 juni 2010 09:19 schreef iBenny het volgende:
Ze verwachten dat het internet in Nederland vanmiddag plat ligt![]()
Gelukkig heb je altijd nog een hartaanval-radio 1quote:Op maandag 14 juni 2010 09:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
neeeeeeeee ik moet online kijken
ja maar we hebben hier zo'n draagbare radio, en die kan niet alle zenders ontvangenquote:Op maandag 14 juni 2010 09:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gelukkig heb je altijd nog een hartaanval-radio 1
Sluit jezelf met je iPhone op in de wcquote:Op maandag 14 juni 2010 09:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar we hebben hier zo'n draagbare radio, en die kan niet alle zenders ontvangen
Ik ga dood, ik moet wat meekrijgen van de wedstrijd.
Sorry ben een beetje hyper
Op mijn iPhone kan ik geen streams kijken met 3Gquote:Op maandag 14 juni 2010 09:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sluit jezelf met je iPhone op in de wc![]()
En na de wedstrijd kom je eruit en zeg je dat flinke Durchfall had
En daar is geen WiFi?quote:Op maandag 14 juni 2010 09:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Op mijn iPhone kan ik geen streams kijken met 3GAlleen op Wifi
Op de wc nietquote:
ooooh, dan maar gewoon hopen dat het internet blijft werken... Anders heb je sowieso een probleemquote:Op maandag 14 juni 2010 09:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Op de wc niet
Maar ook niet op mijn werk . Ik werk op een bankDaar mag gene draadloos internet, ik ga om half 1 kijken of ik mijn laptop kan aansluiten
Werk zequote:Op maandag 14 juni 2010 09:34 schreef charmed_angel het volgende:
Nou ik ga ff werken, zodat het grootste deel van me werk om half 2 af is
Alle streams die ik had gegeven?quote:Op maandag 14 juni 2010 09:37 schreef charmed_angel het volgende:
De streams op mijn werkpc zijn geblokkeerd!!!
Dus ik hoop dat me laptop werkt
ja bij di eeerste kwam ik wel op de site, maar ik moet een netwerksleutel + wachtwoord opgeven als ik de player aanzetquote:
hmmm, lekker danquote:Op maandag 14 juni 2010 09:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja bij di eeerste kwam ik wel op de site, maar ik moet een netwerksleutel + wachtwoord opgeven als ik de player aanzet
Die tweede link blokkeerd hij helemaal![]()
Dus maar hopen dat die laptopaangesloten kan worden.
Heb je dan helemaal geen mogelijkheden ?quote:Op maandag 14 juni 2010 09:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar we hebben hier zo'n draagbare radio, en die kan niet alle zenders ontvangen
Ik ga dood, ik moet wat meekrijgen van de wedstrijd.
Sorry ben een beetje hyper
Kun je niet om 13:30 naar de plaatselijke MacDonalds gaan. Die hebben toch gratis WIFIquote:Op maandag 14 juni 2010 09:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja bij di eeerste kwam ik wel op de site, maar ik moet een netwerksleutel + wachtwoord opgeven als ik de player aanzet
Die tweede link blokkeerd hij helemaal![]()
Dus maar hopen dat die laptopaangesloten kan worden.
Denkt het ook wel...quote:Op maandag 14 juni 2010 09:51 schreef Symphonic het volgende:
Ik denk dat het gebouw hier om half een leeg is
ik heb de laptop van mijn man meegenomenquote:Op maandag 14 juni 2010 09:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
hmmm, lekker dan
Dat is toch dat ding dat gister niet/nauwelijk aan ging?
Succes dan maar
Minimale bezetting, half uur pauzequote:Op maandag 14 juni 2010 09:45 schreef crv het volgende:
[..]
Heb je dan helemaal geen mogelijkheden ?
Neem je toch een late Lunch en duik je de kroeg in. Doe ik ook, sterker nog ik heb al 2 collega's die meegan
quote:Op maandag 14 juni 2010 09:48 schreef crv het volgende:
[..]
Kun je niet om 13:30 naar de plaatselijke MacDonalds gaan. Die hebben toch gratis WIFI
Ik heb net gehoord dat het dan wel allemaal goed zal komenquote:Op maandag 14 juni 2010 10:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb de laptop van mijn man meegenomen
quote:Op maandag 14 juni 2010 10:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb net gehoord dat het dan wel allemaal goed zal komen
Gooi ije de zaak toch ff dicht. Komt toch niemand tussen 13:30 en 15:30quote:Op maandag 14 juni 2010 10:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Minimale bezetting, half uur pauze
Dus word radio 1 denk ikIk heb de radio al gedownload op mijn iphone
Ja, kun je wel zeggenquote:Op maandag 14 juni 2010 10:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]In Rockanje zit geen Mac
Ik werk in een uithoek
quote:Op maandag 14 juni 2010 10:55 schreef crv het volgende:
Heb net even voor wat sfeer gezorgd door wat Nederlandse voetballiedjes te spelen.
Vooral mijn franse collega's konden het niet erg waarderen
Op Mijn Laptop natuurlijk, mp3.quote:
Graag gedaanquote:
Geen smoesjesquote:Op maandag 14 juni 2010 11:04 schreef D. het volgende:
[..]
Moeten we er wel last van hebben dadelijk he, anders ben ik eigenlijk 2 dagen te laat
Het is echt 13:30uurquote:Op maandag 14 juni 2010 11:05 schreef D. het volgende:
[..]
Met zo'nsmiley erbij doe je me weer twijfelen he
Ik werk op een bankquote:Op maandag 14 juni 2010 10:39 schreef crv het volgende:
[..]
Gooi ije de zaak toch ff dicht. Komt toch niemand tussen 13:30 en 15:30
Kun je niet diaree faken?quote:Op maandag 14 juni 2010 11:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zit me druk te maken of ik wel kan kijken/horen, om kwart over 12 ga ik de boel checken
Jij bent echt een chaoot hequote:Op maandag 14 juni 2010 11:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zit me druk te maken of ik wel kan kijken/horen, om kwart over 12 ga ik de boel checken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op maandag 14 juni 2010 11:44 schreef crv het volgende:
nog 2 uur en 45 minuten [ afbeelding ]En hoelaat scoren de Denen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |