http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/243055quote:JOHANNESBURG - FC Utrecht-keeper Michel Vorm zit vanmiddag als kersverse vader op de reservebank als het Nederlands elftal tegen Denemarken speelt.
Daisy, de vriendin van de tweede doelman van Oranje, is zondag bevallen van een zoontje. Jaivy Waylon en moeder maken het goed.
Vorm wist dat de kans groot was dat hij tijdens het WK vader zou worden, maar de keeper van FC Utrecht wilde het toernooi niet missen.
http://www.goal.com/nl/ne(...)boorte-eerste-kindjequote:"Ik was zaterdag rond een uur of elf met Daisy aan het Skypen toen ze opeens zei dat ze een beetje buikpijn had", zegt Vorm in De Telegraaf. Al snel bleek dat de vliezen waren gebroken. "Mijn broertje Eddy is vervolgens met de 'moeders' en Daisy naar het ziekenhuis gegaan en heeft me eigenlijk voortdurend op de hoogte gehouden."
Vorm was dolblij toen hij hoorde dat alles zonder problemen is verlopen. "Eigenlijk is het precies zo gegaan als we hoopten. Je moet er niet aan denken dat er complicaties waren opgetreden en ik dan in Zuid-Afrika had gezeten."
De teamgenoten van de 26-jarige doelman waren ook zeer blij met dit mooie nieuws. "Ik ben voortdurend gefeliciteerd", lacht Vorm, die al met al een uur of drie heeft geslapen. "Mijn telefoon heeft niet stilgestaan."
quote:Op maandag 14 juni 2010 10:14 schreef essence het volgende:
Ik was naar huis terug gegaan.
quote:Op maandag 14 juni 2010 10:16 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Jaap Stam legt het even voor je uit.
Vanaf 5:10
[..]
[..]
Volgensmij gaat het Vorm meer om de beleving van het WK dan het meedoen.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:33 schreef FireFox1 het volgende:
Als 3e doelman was ik gewoon thuis gebleven. Kans dat ie speelt is nihil.
2e doelman...quote:Op maandag 14 juni 2010 10:33 schreef FireFox1 het volgende:
Als 3e doelman was ik gewoon thuis gebleven. Kans dat ie speelt is nihil.
Hij had gezegd dat het ook belangrijk was om zich in de picture te spelen voor financiële zekerheidquote:Op maandag 14 juni 2010 10:36 schreef twentemeisje het volgende:
Ik vind het ook een beetje vreemd (understatement) dat je zoiets bijzonders als de geboorte van je kind ondergeschikt maakt aan je werk (op de reservebank notabene).
Ik snap uiteraard dat het erg bijzonder is om in de selectie voor een WK te worden opgenomen, maar de geboorte van een kind lijkt me toch wel een stapje specialer...
Ach het zal waarschijnlijk niet bij 1 kutkind blijven.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:36 schreef twentemeisje het volgende:
Ik vind het ook een beetje vreemd (understatement) dat je zoiets bijzonders als de geboorte van je kind ondergeschikt maakt aan je werk (op de reservebank notabene).
Ik snap uiteraard dat het erg bijzonder is om in de selectie voor een WK te worden opgenomen, maar de geboorte van een kind lijkt me toch wel een stapje specialer...
Ik kan me niet voorstellen dat ik 'alleen' ga bevallenquote:Op maandag 14 juni 2010 10:42 schreef twentemeisje het volgende:
Het is natuurlijk ook mijn persoonlijke mening, maar stel je eens voor dat je partner er voor zou kiezen om niet bij de bevalling te zijn ivm z'n werk...Ik geloof niet dat daar heel veel mensen blij van worden. Maar als zijn vrouw het prima vond dan is dat iets tussen hen beiden uiteraard. Dan ziet ie the newborn hopelijk pas op 12 juli.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |