NOU NEE!quote:
Als kanker een voedsel was.quote:
Wat is het? Het ziet eruit als pancakes met uitjes en stukjes salami.quote:
Ik ben ook niet aardig.quote:
De waarheid.quote:
Het zag er heel vies uit maar het klinkt wel goed jaquote:Op zondag 13 juni 2010 22:49 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Minipizza's met tomaat, kaas en salami, welk ingredient trek je niet dan?
Ik heb koekjes.quote:
Het heeft wel wat weg van poffertjes.quote:
Poffertjes en pannenkoeken zijn vies.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het heeft wel wat weg van poffertjes.
Ohhh poffertjes![]()
Maar ik heb geen poffertjespan of magnetron.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Zelfgemaakte.quote:
Het zijn kleine pizza's.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het heeft wel wat weg van poffertjes.
quote:Op zondag 13 juni 2010 22:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Poffertjes en pannenkoeken zijn vies.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WAT?Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Boh boh bohquote:
IMG failquote:
Ja dat zei je ja. Maar je gaat mij niet wijsmaken dat je een beetje deeg hebt opgewarmd.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zelfgemaakte.
Ze hebben niet echt een naam.
Haha, toen je me quootte was de link al weg en daarom zette je de rickroll-url er maar in, haha!quote:
okquote:Op zondag 13 juni 2010 22:59 schreef Lamon. het volgende:
Ik heb nog stokbrood met kruidenboter en smeerkaas, chickenwings met hete saus, kadetjes met dun gesneden beenham en honing/mosterdsaus, maar ik heb de wil om het te laten staan.
Nee, hij stond er nog wel in maar ik heb de url gewoon ge-editquote:Op zondag 13 juni 2010 22:59 schreef Bragi het volgende:
[..]
Haha, toen je me quootte was de link al weg en daarom zette je de rickroll-url er maar in, haha!
Ik zou het opeten.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:59 schreef Lamon. het volgende:
Ik heb nog stokbrood met kruidenboter en smeerkaas, chickenwings met hete saus, kadetjes met dun gesneden beenham en honing/mosterdsaus, maar ik heb de wil om het te laten staan.
Pass mij die chickenwings.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:59 schreef Lamon. het volgende:
Waarom niet?quote:Op zondag 13 juni 2010 22:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja dat zei je ja. Maar je gaat mij niet wijsmaken dat je een beetje deeg hebt opgewarmd.
quote:Op zondag 13 juni 2010 22:49 schreef Blizzie het volgende:
valt me op dat het altijd mensen zijn zonder fotos in hun fobo met kut reacties.. zul je altijd zien.. lekker triest hoor
WITLOF!!!quote:
Jawelquote:Op zondag 13 juni 2010 23:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee.Hij is wel echt goed. Maar ik denk niet dat het echt een sympathieke gast is.
Volgens mij is hij wel een prima kerel maarja, you never know.quote:
Ja dat kon ook, maar dan was ik langer bezig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |