Als je ernstige astma of reuma hebt?quote:Op zondag 13 juni 2010 22:32 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee joh, 10 km fietsen per dag is al genoeg om stabiel te blijven, ik snap echt niet dat mensen dik worden als je dat niet willen zijn, mits geen afwijking in het verteringsstelsel.
Pech.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je ernstige astma of reuma hebt?
Ik was binnen 5 minuten klaar met de voorbereiding.quote:
* Facepalm.quote:
Bak ze dan ook maar voor mij.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was binnen 5 minuten klaar met de voorbereiding.
Is dat zo, ik blijf maar gezond, al doe ik nog zo mijn best om het te verkloten, dus ik heb op ooit een pijnlijke knie na, die weer genezen is geen ervaringen met lichamelijke klachten.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je ernstige astma of reuma hebt?
Wat een coñoquote:
Hij is jou niet. Kutindonees.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:39 schreef reetveter het volgende:
Hoe dan, dat kan nooit. Wie zegt dat hij niet met haar spullen ervandoor rent. Zo gespeeld.
Nee man hij heeft een goed hart zegt ie toch.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:39 schreef reetveter het volgende:
Hoe dan, dat kan nooit. Wie zegt dat hij niet met haar spullen ervandoor rent. Zo gespeeld.
Valt gelukkig niet op dat er een link achter zit:quote:Op zondag 13 juni 2010 22:25 schreef Japsnars het volgende:
Het is wit en draagt geen kleren?
[ link | afbeelding ]
Jij laat je links omlijnen?quote:Op zondag 13 juni 2010 22:40 schreef Bragi het volgende:
[..]
Valt gelukkig niet op dat er een link achter zit:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Dan moet ik ze zeker in een envelop proppen en opsturen?quote:
Spuiten und Slikkenquote:
Nee, maar het gebeurde vanzelf.quote:
Nee, echt niet.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:40 schreef Otis2.0 het volgende:
Hij deed me wel een beetje denken aan die gast van Aventura.
Übermensch.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Is dat zo, ik blijf maar gezond, al doe ik nog zo mijn best om het te verkloten, dus ik heb op ooit een pijnlijke knie na, die weer genezen is geen ervaringen met lichamelijke klachten.
inb4 'zoenen' is geen hosselenquote:Op zondag 13 juni 2010 22:42 schreef Japsnars het volgende:
Haha, de meerderheid van mijn vrienden heeft niet gehosseld op Cherso.
Brengen is ook goed.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan moet ik ze zeker in een envelop proppen en opsturen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |