Juist!quote:Op zondag 13 juni 2010 21:41 schreef Dagoduck het volgende:
Hurts
Die nieuwe 2 door cinema club trouwens
Laat de BUMA het maar niet lezenquote:Op zondag 13 juni 2010 21:45 schreef Dagoduck het volgende:Mijn pa is weer eens Neil Young aan het downloaden (hij verzameld concerten)
Dus mn internet is vet traag..
Concerten opgenomen door Fans, worden niet verkocht..quote:
Oh My Godquote:Op zondag 13 juni 2010 21:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Concerten opgenomen door Fans, worden niet verkocht..oftewel bootlegs
hier een sfeerfoto van een paar jaar terug, sinds vorig jaar slaat hij het op op zn computer ipv, alles te branden"
[ afbeelding ]
Inmiddels heeft hij al 2x zoveel..![]()
In februari 2008 ging hij met mijn moeder naar een concert van Neil Young in parijs, paar dagen later naar amsterdam, toen een dag later met mij naar een concert in Amsterdam en een week later met mij naar een concert inquote:
Damn, dan ben je wel fan zegquote:Op zondag 13 juni 2010 21:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In februari 2008 ging hij met mijn moeder naar een concert van Neil Young in parijs, paar dagen later naar amsterdam, toen een dag later met mij naar een concert in Amsterdam en een week later met mij naar een concert in
Berlijn
En die zomer gingen we eerst naar rockwerchter naar neil young, toen op vakantie in oostenrijk, toen ging mijn vader naar leipzieg, oberhausen en Weert en toen kwam hij weer naar Oostenrijk en hebben we verder vakantie gevierd![]()
![]()
Het was in de RAI, het was zeker goedquote:Op zondag 13 juni 2010 21:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Damn, dan ben je wel fan zeg.Was dat in Amsterdam een beetje goed dan? Je hoort zoveel slechte geluiden over de akoestiek.
AH, ging direct uit van de Arenaquote:Op zondag 13 juni 2010 21:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het was in de RAI, het was zeker goeddat mag ook wel voor die prijs
¤170 per kaartje
Lees ik nu pasquote:
Jaaahhiiihaaaquote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 07:09 schreef Cee het volgende:
*oranje Hawaii slinger en shirt mee naar werk neemt*
quote:Op maandag 14 juni 2010 08:01 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb m'n oranje shirt, boxer en sokken aan![]()
Ik ga naar school
edit:
Even lekker wakker worden![]()
![]()
quote:Op maandag 14 juni 2010 07:29 schreef Cee het volgende:
Jongens, slecht nieuws. Giel is de nieuwe van Miss Montreal aan het draaien. Blijkbaar komt er binnenkort ook een nieuw album. Ik dacht ik waarschuw jullie alvast.
Een stadion met 60,000 vuvuzela-blazende Zuid-Afrikanen klinkt in ieder geval aangenamer.
Hè, huh?quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 08:49 schreef borisz het volgende:
De bouwvakkers in de buurt zijn bezig. Dan maar opstaan.
GOEDEMORGEN !quote:Op maandag 14 juni 2010 09:51 schreef themauster het volgende:
Goedemorgen!Ik heb mijn oranje t-shirt aan die ik 2 jaar geleden heb gekocht bij het EK een dag voor Nederland-Rusland
Werd gister gebruikt als eindtune bij de F1 op de BBC.quote:
Hoorde hetquote:Op maandag 14 juni 2010 10:14 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Werd gister gebruikt als eindtune bij de F1 op de BBC.![]()
Phil
quote:
Welke plaat was het?quote:Op maandag 14 juni 2010 11:26 schreef alors het volgende:
waarom nou? ik zet net mn radio aan en dan kan ik niet eens een nummer horen of dit gejank is er
Kane - Damn Those Eyesquote:
Heeft ie weer mooi voor elkaarquote:Op maandag 14 juni 2010 12:16 schreef themauster het volgende:
Stenders gaat maar presenteren tot half 2 daarna een mix van een half uur
quote:Op maandag 14 juni 2010 12:16 schreef themauster het volgende:
Stenders gaat maar presenteren tot half 2 daarna een mix van een half uur
grafzooiquote:Op maandag 14 juni 2010 12:31 schreef wolfrolf het volgende:
Lees net dat Giel bijtekent bij 3FM
http://radiofreak.nl/nieu(...)-niet-over-contract/
Coolquote:Op maandag 14 juni 2010 12:31 schreef wolfrolf het volgende:
Hoogstwaarschijnlijk idd. Helaas, helaas.. Tijd voor een nieuwe wind in de ochtend.quote:Op maandag 14 juni 2010 12:31 schreef wolfrolf het volgende:
DIE SMILEYS. Ge-wel-digquote:Op maandag 14 juni 2010 12:44 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
TOET TOETTT!!
Mijn wekker gaat om 7.30 uur, dan zet ik de radio aan luister ik "Begin de dag met een dansje" en het nieuws, en dan ga ik douchenquote:
Gaafquote:Op maandag 14 juni 2010 12:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn wekker gaat om 7.30 uur, dan zet ik de radio aan luister ik "Begin de dag met een dansje" en het nieuws, en dan ga ik douchen
quote:Op maandag 14 juni 2010 12:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk idd. Helaas, helaas.. Tijd voor een nieuwe wind in de ochtend.
haha merk het iddquote:Op maandag 14 juni 2010 13:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vooral NOS.nl is als dikke stront door een trechter... ehm... vuvuzela.
Ah, okquote:Op maandag 14 juni 2010 13:37 schreef borisz het volgende:
Er is te veel load op de balancer lees ik op twitter.
quote:Op maandag 14 juni 2010 14:52 schreef Sirolf het volgende:
Paul vraagt zich ondertussen af of 'ie uberhaupt nog wel luisteraars heeft...
Nee, Paul staat op enkele meters van de studio buiten op een grasveldje samen met de gasten van Stenders die daar komen kijken.quote:Op maandag 14 juni 2010 15:06 schreef -Hans- het volgende:
Recent gedraaid op 3FM werkt ook neit. Komt zeker door de drukte
Ah, okay. Vandaarquote:Op maandag 14 juni 2010 15:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, Paul staat op enkele meters van de studio buiten op een grasveldje samen met de gasten van Stenders die daar komen kijken.
Lastigquote:Op maandag 14 juni 2010 15:33 schreef Etcetera het volgende:
Wtf ik wil stream of webcam aan doen: Deze pagina bestaat niet.
Zal wel wraak van 3FM zijn omdat ik voetbal keek ipv radio luisterdequote:
Op de radio klonk het eerst nog wel interessant, maar tweede helft ging ik kijken en viel ik bijna in slaap.quote:
http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_vsr-bb is de directe URL, maar daar is voetbal op te zien...quote:Op maandag 14 juni 2010 15:33 schreef Etcetera het volgende:
Wtf ik wil stream of webcam aan doen: Deze pagina bestaat niet.
En iemand speelt met camera instellingenquote:Op maandag 14 juni 2010 15:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_vsr-bb is de directe URL, maar daar is voetbal op te zien...
Ze zijn onverbiddelijk bij 3FMquote:Op maandag 14 juni 2010 15:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zal wel wraak van 3FM zijn omdat ik voetbal keek ipv radio luisterde
Na de 1e helft ben ik gestoptquote:Op maandag 14 juni 2010 15:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Op de radio klonk het eerst nog wel interessant, maar tweede helft ging ik kijken en viel ik bijna in slaap.
Wou'm net postenquote:
Nope, dat mag je dus zelf gaan bouwen.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:13 schreef Dagoduck het volgende:
Iemand een manier om KinkFM te scrobbelen?
http://twitter.com/dradioscrobbler/status/16133672898quote:Op maandag 14 juni 2010 17:13 schreef Dagoduck het volgende:
Iemand een manier om KinkFM te scrobbelen?
Ja had ik gedaan haha! Wat is ermee aan de hand?quote:Op maandag 14 juni 2010 18:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tja, normaliter zou ik zeggen: Kijk op 3fmfan.nl
Uitzending van Coen en Sander is niet vanuit de studio, dus dan pakt ie hem niet.quote:Op maandag 14 juni 2010 18:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja had ik gedaan haha! Wat is ermee aan de hand?
Had ik vorige week ja, 538 en 3FM, allebei We no speak Americano..quote:Op maandag 14 juni 2010 19:48 schreef Derek010 het volgende:
Het valt me vaak op dat op 3FM en 538 of SkyRadio precies dezelfde plaat wordt gedraaid op hetzelfde moment. Is dit toeval, of wat zit hier achter? Weet iemand er meer van, of is het echt toeval?
Puur toeval, aangezien ze van elkaar natuurlijk niet de playlist weten en die meestal toch wel een paar uur tot een dag (of zelfs een paar dagen) van tevoren wordt gemaakt.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:48 schreef Derek010 het volgende:
Het valt me vaak op dat op 3FM en 538 of SkyRadio precies dezelfde plaat wordt gedraaid op hetzelfde moment. Is dit toeval, of wat zit hier achter? Weet iemand er meer van, of is het echt toeval?
quote:Op maandag 14 juni 2010 19:55 schreef Dagoduck het volgende:
IM ON FIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Goedenavond allemaal![]()
![]()
Zit er oranje water in?quote:
Jack Parrow?quote:
ha-haquote:
Oh dat is wel een nare reden om te moeten minderen. Maar ik ben wel blij met Rudy als vervanger van Annemiekquote:Op maandag 14 juni 2010 22:09 schreef -Hans- het volgende:
Ah, Corton doet voorlopig verplicht een stap terug! ma/di met Corton en de rest van de dagen met Rudy!
Gezondheidsproblemen voor Corton.. Heeft teveel van zijn lichaam gevraagd de afgelopen jaren. Dus voorlopig 3voor12 in duo vorm. Beterschap Corton! Der Rudy lijkt dus de rol van Annemieke te hebben overgenomen als vervanger van Corton.
quote:Op maandag 14 juni 2010 22:09 schreef -Hans- het volgende:
Ah, Corton doet voorlopig verplicht een stap terug! ma/di met Corton en de rest van de dagen met Rudy!
Gezondheidsproblemen voor Corton.. Heeft teveel van zijn lichaam gevraagd de afgelopen jaren. Dus voorlopig 3voor12 in duo vorm. Beterschap Corton! Der Rudy lijkt dus de rol van Annemieke te hebben overgenomen als vervanger van Corton.
Erg kud idd voor Corton. Hij klinkt ook weinig happy. Ben ook blij voor Rudyquote:Op maandag 14 juni 2010 22:23 schreef alors het volgende:
[..]
Oh dat is wel een nare reden om te moeten minderen. Maar ik ben wel blij met Rudy als vervanger van Annemiek
Als dat niet Timo is!quote:Op maandag 14 juni 2010 22:28 schreef Timo20 het volgende:
We Are your friends![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEEEDENAVOND![]()
Ah, 3FM staat er eindelijk inquote:Op maandag 14 juni 2010 22:29 schreef Cee het volgende:
Jongens, de 3FM WK Subleague staat nog op 1 in het tussenklassement.
wat doet Eric eigenlijk naast dit radio programma, want van 3 uur radio maken (en vast ook nog redactionele werk) wordt je naar mijn mening niet "moe".quote:Op maandag 14 juni 2010 22:09 schreef -Hans- het volgende:
Voice Over 3FM, NED3 en nog meer jingles.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:40 schreef hole1988 het volgende:
[..]
wat doet Eric eigenlijk naast dit radio programma, want van 3 uur radio maken (en vast ook nog redactionele werk) wordt je naar mijn mening niet "moe".
quote:Op maandag 14 juni 2010 22:29 schreef Cee het volgende:
komt vast, omdat ik 160 punten heb verdiend vandaag.quote:
Jingles inspreken, enzo maar ook reportages maken uit vluchteling gebieden en dat zijn natuurlijk ervaringen die heftig kunnen zijn. Hoe hij verder leeft weet ik nietquote:Op maandag 14 juni 2010 22:40 schreef hole1988 het volgende:
[..]
wat doet Eric eigenlijk naast dit radio programma, want van 3 uur radio maken (en vast ook nog redactionele werk) wordt je naar mijn mening niet "moe".
quote:Op maandag 14 juni 2010 22:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Voice Over 3FM, NED3 en nog meer jingles.
Kan, maar we stonden er helemaal niet in.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:42 schreef hole1988 het volgende:
[..]
[..]
komt vast, omdat ik 160 punten heb verdiend vandaag.
quote:Op maandag 14 juni 2010 22:57 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga pitten, eindelijk een keer voor 0u
Masjol!![]()
Er moet een minimaal aantal mensen in de subleague zitten,voordat hij in het klassement komt.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kan, maar we stonden er helemaal niet in.
Was een bug ofzo
quote:Op maandag 14 juni 2010 22:29 schreef Cee het volgende:
FOK! WK-pool is online! Doe mee!quote:Op maandag 14 juni 2010 23:16 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Er moet een minimaal aantal mensen in de subleague zitten,voordat hij in het klassement komt.
sublegues in klassement: http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/stand
alle sublegues: http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/overzicht
Wie weet wat ie nog allemaal [Annemiekemodus]uitgevroten[/Annemiekemodus] heeft...quote:Op maandag 14 juni 2010 22:43 schreef hole1988 het volgende:
[..]
natuurlijk, maar lijkt me lichamelijk niet echt zwaar.
Ik weet niet hoe het bij 3voor12 gaat, maar een programma maken kost veul meer tijd dan die 3 uurtjes on air. Je zou er best een redelijk fulltime job aan kunnen hebben. Daarna heeft ie die tv-show gedaan en ook dat kost veel meer tijd dan een uurtje of anderhalf opnemen. Tel daarbij het voice-over werk, nrc rocks (weliswaar nu afgelopen), vast nog wat muzikale zaken (de man blijft een rocker, zie Triggerfinger, dat red je niet zonder te oefenen) èn, niet onbelangrijk, vrouw en kinders op en dan kom je imho aan een vrij vol schema.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:40 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Amenquote:Op maandag 14 juni 2010 23:46 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het bij 3voor12 gaat, maar een programma maken kost veul meer tijd dan die 3 uurtjes on air. Je zou er best een redelijk fulltime job aan kunnen hebben. Daarna heeft ie die tv-show gedaan en ook dat kost veel meer tijd dan een uurtje of anderhalf opnemen. Tel daarbij het voice-over werk, nrc rocks (weliswaar nu afgelopen), vast nog wat muzikale zaken (de man blijft een rocker, zie Triggerfinger, dat red je niet zonder te oefenen) èn, niet onbelangrijk, vrouw en kinders op en dan kom je imho aan een vrij vol schema.
Het moment waarop het lichaam danwel geest zegt dat het wel even mooi geweest is, is voor een ieder anders. Blijkbaar is dat moment nu daar voor Eric. De man is ook geen 20 meer.
Zeg! Nou niet tegen Slayer, he!quote:
Ik kan die herrie niet aanquote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:09 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zeg! Nou niet tegen Slayer, he!![]()
![]()
En daarbij, onderscheidt 3FM zich eens van de commerciëlen qua muziekkeuze, is het wèèr niet goed!
Die is koningquote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:53 schreef hole1988 het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/407671/2d6ac4da/tell_sell.html
Amen!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:15 schreef JDude het volgende:
Blablabla twitter blablabla.
De rest van de wereld heeft waarschijnlijk een nieuwe hype gevonden.
NEXT!
Topperquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:17 schreef TIM-846 het volgende:
Hier weten jullie vast wel hoe dat liedje blabla Americano heet?
Mja, dat doe ik hier toch maar even niet, want dan gaat men me nogal vreemd aankijken...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:37 schreef -Hans- het volgende:
Queen !!!!!!!!!!!!!!! WE WILL ROCK YOU !!!!!!!
* -Hans- klapt en zingt KEIHARD mee..
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, dat doe ik hier toch maar even niet, want dan gaat men me nogal vreemd aankijken...
De plaat is nog niet afgelopenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Toch knap dat het mengpaneel het toch steeds weer overleefd.
Top! op een of andere manier een beetje brak maar het is nog vroeg natuurlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |