Ah, 3FM staat er eindelijk inquote:Op maandag 14 juni 2010 22:29 schreef Cee het volgende:
Jongens, de 3FM WK Subleague staat nog op 1 in het tussenklassement.
wat doet Eric eigenlijk naast dit radio programma, want van 3 uur radio maken (en vast ook nog redactionele werk) wordt je naar mijn mening niet "moe".quote:Op maandag 14 juni 2010 22:09 schreef -Hans- het volgende:
Ah, Corton doet voorlopig verplicht een stap terug! ma/di met Corton en de rest van de dagen met Rudy!
Gezondheidsproblemen voor Corton.. Heeft teveel van zijn lichaam gevraagd de afgelopen jaren. Dus voorlopig 3voor12 in duo vorm. Beterschap Corton! Der Rudy lijkt dus de rol van Annemieke te hebben overgenomen als vervanger van Corton.
Voice Over 3FM, NED3 en nog meer jingles.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:40 schreef hole1988 het volgende:
[..]
wat doet Eric eigenlijk naast dit radio programma, want van 3 uur radio maken (en vast ook nog redactionele werk) wordt je naar mijn mening niet "moe".
quote:Op maandag 14 juni 2010 22:29 schreef Cee het volgende:
komt vast, omdat ik 160 punten heb verdiend vandaag.quote:
Jingles inspreken, enzo maar ook reportages maken uit vluchteling gebieden en dat zijn natuurlijk ervaringen die heftig kunnen zijn. Hoe hij verder leeft weet ik nietquote:Op maandag 14 juni 2010 22:40 schreef hole1988 het volgende:
[..]
wat doet Eric eigenlijk naast dit radio programma, want van 3 uur radio maken (en vast ook nog redactionele werk) wordt je naar mijn mening niet "moe".
quote:Op maandag 14 juni 2010 22:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Voice Over 3FM, NED3 en nog meer jingles.
Kan, maar we stonden er helemaal niet in.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:42 schreef hole1988 het volgende:
[..]
[..]
komt vast, omdat ik 160 punten heb verdiend vandaag.
quote:Op maandag 14 juni 2010 22:57 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga pitten, eindelijk een keer voor 0u
Masjol!![]()
Er moet een minimaal aantal mensen in de subleague zitten,voordat hij in het klassement komt.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kan, maar we stonden er helemaal niet in.
Was een bug ofzo
quote:Op maandag 14 juni 2010 22:29 schreef Cee het volgende:
FOK! WK-pool is online! Doe mee!quote:Op maandag 14 juni 2010 23:16 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Er moet een minimaal aantal mensen in de subleague zitten,voordat hij in het klassement komt.
sublegues in klassement: http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/stand
alle sublegues: http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/overzicht
Wie weet wat ie nog allemaal [Annemiekemodus]uitgevroten[/Annemiekemodus] heeft...quote:Op maandag 14 juni 2010 22:43 schreef hole1988 het volgende:
[..]
natuurlijk, maar lijkt me lichamelijk niet echt zwaar.
Ik weet niet hoe het bij 3voor12 gaat, maar een programma maken kost veul meer tijd dan die 3 uurtjes on air. Je zou er best een redelijk fulltime job aan kunnen hebben. Daarna heeft ie die tv-show gedaan en ook dat kost veel meer tijd dan een uurtje of anderhalf opnemen. Tel daarbij het voice-over werk, nrc rocks (weliswaar nu afgelopen), vast nog wat muzikale zaken (de man blijft een rocker, zie Triggerfinger, dat red je niet zonder te oefenen) èn, niet onbelangrijk, vrouw en kinders op en dan kom je imho aan een vrij vol schema.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:40 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Amenquote:Op maandag 14 juni 2010 23:46 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het bij 3voor12 gaat, maar een programma maken kost veul meer tijd dan die 3 uurtjes on air. Je zou er best een redelijk fulltime job aan kunnen hebben. Daarna heeft ie die tv-show gedaan en ook dat kost veel meer tijd dan een uurtje of anderhalf opnemen. Tel daarbij het voice-over werk, nrc rocks (weliswaar nu afgelopen), vast nog wat muzikale zaken (de man blijft een rocker, zie Triggerfinger, dat red je niet zonder te oefenen) èn, niet onbelangrijk, vrouw en kinders op en dan kom je imho aan een vrij vol schema.
Het moment waarop het lichaam danwel geest zegt dat het wel even mooi geweest is, is voor een ieder anders. Blijkbaar is dat moment nu daar voor Eric. De man is ook geen 20 meer.
Zeg! Nou niet tegen Slayer, he!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |