En 21 gradenquote:Op zondag 13 juni 2010 21:47 schreef Karina het volgende:
Huh Piet zegt heel wat anders, bij Piet geen regen.
Dat bedoel ik. Als het gaat regenen doe ik wat anders aanquote:Op zondag 13 juni 2010 21:47 schreef Karina het volgende:
Piet heeft het soberzo fout.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:47 schreef Karina het volgende:
Ja hoor, met jou ook?quote:
Zou dat zo op zijn visitekaartje staan?quote:
Zou wel bazig zijnquote:Op zondag 13 juni 2010 21:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zou dat zo op zijn visitekaartje staan?
quote:
Terechte klachtquote:Op zondag 13 juni 2010 21:51 schreef Karina het volgende:
Ik tab steeds per ongeluk op dat volgtopic vakje
Oeh een camera! HOOOI.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Weet hij wel welk programma hij voor zich heeft?
Door die paar uur dat dat knopje ergens anders stond?quote:Op zondag 13 juni 2010 21:51 schreef Karina het volgende:
Neem foksilverquote:Op zondag 13 juni 2010 21:51 schreef Karina het volgende:
Hoezo ergens anders stond, bij mij staat het steeds rechts (baggerlayout).quote:Op zondag 13 juni 2010 21:51 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Door die paar uur dat dat knopje ergens anders stond?
In de eerste paar uur stond hij tussen Preview en Invoerenquote:Op zondag 13 juni 2010 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoezo ergens anders stond, bij mij staat het steeds rechts (baggerlayout).
Die sticker .. of heb ik het verkeerd gezien?quote:
Oh vandaar, ik doe nu steeds tabtab spatie en dan kom ik af en toe op dat vakje terecht.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:53 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
In de eerste paar uur stond hij tussen Preview en Invoeren
Zou kunnen hoor. Ik kijk af en toe ook op FOK!quote:Op zondag 13 juni 2010 21:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
Die sticker .. of heb ik het verkeerd gezien?
Ik doe dat al jaren. Gaat nog steeds goedquote:Op zondag 13 juni 2010 21:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh vandaar, ik doe nu steeds tabtab spatie en dan kom ik af en toe op dat vakje terecht.
Ik deed altijd alts maar dat werkt niet meerquote:Op zondag 13 juni 2010 21:54 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik doe dat al jaren. Gaat nog steeds goed
Tab-tab-space blijft onverslagenquote:Op zondag 13 juni 2010 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik deed altijd alts maar dat werkt niet meer
Kan je je browsert niet aanpassen?quote:Op zondag 13 juni 2010 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Alts zat er bij mij helemaal ingebakken.
Nee kan niet, in FF en in Chrome werkt het niet meer, heb er al eens een topic over geopend, maar kan niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |