Same herequote:Op zondag 13 juni 2010 21:17 schreef -SG- het volgende:
Post die foto eens. Ken wat meisjes die vanmiddag op het veld stonden.
Wij kunnen wel opzoek gaan voor jouquote:Op zondag 13 juni 2010 21:15 schreef Saninl het volgende:
Ik heb ook wel een foto, maar de kans dat ze hier zit acht ik zo klein dat ik die niet ga proberen te posten
Nou hup, post nou maar, desnoods in een spoiler.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:24 schreef Saninl het volgende:
Modje, mag ik foto met zwarte balk plaatsen?
Ze is gok ik rond de 15 jaar nogmaar![]()
En ze woont vast en zeker bij Eindhoven in de buurt gok ik..
Nu ga je op Fok! al meer kans maken, gok ik.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:28 schreef Saninl het volgende:
Nog iets;
Het broertje/ aanhang van haar (of die vriendin) heeft een autistisch profiel gok ik![]()
En haar vader was al beetje grijs, en redelijk lang. De moeder wat korter en had iets blauws aan
(als het familie was)
Als ze hier niet zit, kan je hinten wat je wiltquote:Op zondag 13 juni 2010 21:30 schreef Saninl het volgende:
Zij moet sowieso mijn vriend herkennen... Een klein ventje met kroeshaar..
Koomoop
Daar zat een vriendin van mij net nog over te praten hoe leuk hij was.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:30 schreef Saninl het volgende:
Zij moet sowieso mijn vriend herkennen... Een klein ventje met kroeshaar..
Koomoop
quote:Op zondag 13 juni 2010 21:48 schreef baggerbart het volgende:
[..]
Daar zat een vriendin van mij net nog over te praten hoe leuk hij was.
Het is een ideequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Saninl op 13-06-2010 22:12:03 ]
quote:Op zondag 13 juni 2010 21:53 schreef Saninl het volgende:
Hierbij incl zwarte puntjes
Ze lijkt er wel veel op maar ik kan haar kleur ogen niet zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op zondag 12 september 2010 13:49 schreef swarmahoer het volgende:[/b]
mannen die zeker zijn van hun geaardheid kunnen gewoon rosebier drinken, ik snap dat het voor jou gewaagd is, dus dat je maar aan de sterke drank ging :P
quote:Op zondag 13 juni 2010 21:54 schreef baggerbart het volgende:
[..]
Ze lijkt er wel veel op maar ik kan haar kleur ogen niet zien
anders had ik je wel een e-mail adres gegeven hoor.quote:
Omdat bekende haar zo ook wel herkennen?quote:Op zondag 13 juni 2010 22:07 schreef OnCraintDégun het volgende:
Waarom zou je iemand onherkenbaar maken als ze juist herkend moet worden?
Ogen zeggen veel.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:09 schreef Saninl het volgende:
[..]
Omdat bekende haar zo ook wel herkennen?
Welke kleur ogen heeft ze nou?quote:Op zondag 13 juni 2010 22:09 schreef Saninl het volgende:
[..]
Omdat bekende haar zo ook wel herkennen?
Ik neem aan dat je graag haar e-mail adres wilt en als ik haar kleur ogen niet weet krijg je ook geen e-mail adres.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |