Kan je dat fixen?quote:Op zondag 13 juni 2010 21:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
Alberto er met een verborgen camera op af sturen?
Wel erg dat we dit opmerkenquote:Op zondag 13 juni 2010 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja nu je het zegt, een beetje hol of zo.
Ik krijg af en toe scores doorquote:Op zondag 13 juni 2010 21:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zijn hier mensen die WK volgen?
Een beetje, ik schrijf de scores op, dat bijhouden vind ik leuker dan de wedstrijden eigenlijkquote:Op zondag 13 juni 2010 21:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zijn hier mensen die WK volgen?
Andere keer was met een vrouw, in een klein blauw autootje.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:03 schreef WcPot het volgende:
Volgensmij is dit een herhaling volgensmij heb ik dit wel eens eerder gezien maar misschien zijn er wel mee auto's die niet sporen.
Is herhaling, misschien zelfs wel 2e herhaling. Als ik me goed herinner gaan ze met een bus mee naar Schiphol.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:03 schreef WcPot het volgende:
Volgensmij is dit een herhaling volgensmij heb ik dit wel eens eerder gezien maar misschien zijn er wel mee auto's die niet sporen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |