Wat let je om er een te halen.quote:
Mijn opa alleen. Ongetwijfeld volgt mijn oma.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:43 schreef Japsnars het volgende:
Mijn opa en oma zijn gestorven aan kanker.
Dat is een vraag, daar moet een vraagteken achter. En geld. Wat anders? Heb net 15 euro verspilt aan een ticket voor een feest waar ik niet kwam en dan ga ik niet 5 euro uitgeven om jouw posts te negeren terwijl je ook gewoon een normale PI kan kiezen.quote:
Sjonge zeg.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:43 schreef Japsnars het volgende:
Mijn opa en oma zijn gestorven aan kanker.
Applausquote:Op zondag 13 juni 2010 20:44 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik ben er sinds een aantal dagen volledig mee gestopt.
Hoe de fuck moet ik dat wetenquote:Op zondag 13 juni 2010 20:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat is een vraag, daar moet een vraagteken achter. En geld. Wat anders? Heb net 15 euro verspilt aan een ticket voor een feest waar ik niet kwam en dan ga ik niet 5 euro uitgeven om jouw posts te negeren terwijl je ook gewoon een normale PI kan kiezen.
Oh en jij kan helemaal de tering krijgen als je zo reageert.quote:
Niet, daarom vertel ik het je.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hoe de fuck moet ik dat weten? En vijf euro? Het zal je minstens 10 euro kosten, anders geen abo.
Fijn dat je ook weet dat ik sinds een aantal dagen weet dat mijn oma een tumor a 8cm heeft.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oh en jij kan helemaal de tering krijgen als je zo reageert.Soooorrry hoor maar echt. Hypocriet. Verschrikkelijk. Verder ben je vast heel aardig maar ik ben niet zo van de hypocrisie.
Aai, nog wel operabel?quote:Op zondag 13 juni 2010 20:45 schreef mstr het volgende:
[..]
Fijn dat je ook weet dat ik sinds een aantal dagen weet dat mijn oma een tumor a 8cm heeft.
Oké. Maar zo'n blauw kladblaadje is kut als standaard PI.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Niet, daarom vertel ik het je.
Da's dan nog erger, dus wat is je punt?
Nee. Care. Moeten ze doen dan.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:46 schreef Desunoto het volgende:
Alleen Biancavia mag dePI ongestoord gebruiken.
Wie hem net als Biancavia overal zo gebruikt, krijgt de FOK! knokploeg op de stoep. Met een stormram.
Nog steeds erg kut. Mijn oudtante is destijds overleden aan de complicaties van haar operatiequote:
Nierverwijdering is ook vrij zwaar, dus we zullen maar moeten afwachten.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nog steeds erg kut. Mijn oudtante is destijds overleden aan de complicaties van haar operatie
Sterkte ermee!
Oké dat vind ik echt heel verschrikkelijk voor je, maar dan moet je niet op FOK! komen, als je daar niet tegen kan. Ik ken een stuk of 20 mensen die kanker hebben gehad en er aan zijn overleden of niet. Ik ging ook niet janken toen jij 100 keer kanker zei op FOK! en msn. Verder wens ik je wel sterkte toe en ga ik nu maar want jullie vinden me vast verschrikkelijk.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:45 schreef mstr het volgende:
[..]
Fijn dat je ook weet dat ik sinds een aantal dagen weet dat mijn oma een tumor a 8cm heeft.
Euh Do.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:45 schreef mstr het volgende:
[..]
Doe de superman!quote:Op zondag 13 juni 2010 20:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oké. Maar zo'n blauw kladblaadje is kut als standaard PI.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |