abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82885636
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 13:18 schreef nelisb het volgende:
Mijn Iphone is weg voor reparatie vanaf morgen.
Kan ik mijn Abo sim in mijn Blackberry doen? Ik begrijp dat push niet werkt, maar kan ik wel handmatig mijn mail ophalen?
Nope zeer waarschijnlijk niet
All management is Strategic Management.
pi_82893038
Ok. Ik kan m'n iPhone ABO omzetten naar Blackberry ABO.
Als ik simkaart wissel met m'n Blackberry is alle email en instellingen nog gelijk?

Als volgend maand de iPhone 4 uit is verleng ik en zetten ze het om. Contract loopt tot 11 juli.
pi_82908631
Ik heb sinds een tijdje een Bold 9700 en zit eigenlijk naar een aantal dingen te kijken. Ik verhuis binnenkort naar Brussel, en heb al een prepaid bij het Belgische Mobile Vikings (omwille van opwaarderen met PayPal). Nu vroeg ik mij af, is het mogelijk een BIS af te sluiten bij een andere provider, zoals Proximus, die BIS aanbiedt? Dus eigenlijk is de vraag of met een simkaart van de ene een BIS abonnement kan afsluiten bij de ander.
pi_82908749
Nee dat lijkt me onmogelijk.
pi_82908882
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 22:38 schreef nelisb het volgende:
Nee dat lijkt me onmogelijk.
ik was er ook over aan het twijfelen, door die unieke IMEI code etc per toestel. Ach ja, het is nu ook weer geen ramp, maar het zou wel handig geweest zijn.
pi_82909069
Zonder BIS wat moet je dan met een Blackberry?
pi_82929344
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 22:43 schreef nelisb het volgende:
  donderdag 17 juni 2010 @ 13:58:01 #33
61284 Folkwin
Muisje op het kruisje!
pi_82929690
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 22:43 schreef nelisb het volgende:
BB verkopen, of alleen als agenda gebruiken en bellen/smsen
"I don't know things I'm supposed to know, but I do know things I'm not supposed to know"
pi_82930284
Ja handig is ie dan wel.
pi_82943561
okey thanks weet niet wat voor een os versie ik heb maar daar zal het idd aan liggen ik heb hem in de 5 maanden dat ik hem nu heb nog niet egt aan de pc gehad (omdat ik nu effe geen eigen pc heb ) maar dan ga ik kijken of ik hem kan updaten

Bluethooth zal idd nu moeten werken ik had een beetje problemen met verbinding maken maar heb nu gewoon al mijn apparaten er uitgewist en ben daarna alles weer gaan zoeken en nu gaat t wel .

Gr Sander
pi_82943917
Mijn PDA heeft het onlangs begeven en nu wil ik mijn Blackberry (9700) gaan gebruiken om te navigeren. Kennen jullie nog overzichtelijke, makkelijke navigatie programma's?
pi_82945231
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 18:43 schreef Plakstrip het volgende:
Mijn PDA heeft het onlangs begeven en nu wil ik mijn Blackberry (9700) gaan gebruiken om te navigeren. Kennen jullie nog overzichtelijke, makkelijke navigatie programma's?
http://global.telmap.com/tugpcbeta/ kun je hem gratis uitproberen als je je aanmeld.
En kost 50 euro per jaar?!
Werkt best goed en snel, en heeft heel veel POI's.
Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
pi_82945426
Bloomberg is een aanrader alsmede LinkedIn. Beide gratis
pi_82956531
Iemand een idee?

9700 verbonden met mijn Wifi, maar toch is wifi grijs.
Computer, laptop en iphone draaien prima via wifi.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 04:35:46 #40
305701 Gochme
Goed van mij.
pi_82964164
Heb je wel een bis-abo?
Goed van jou.
pi_82964603
Nee geen bis.
Die ga ik zo regelen.
Zonder bis geen wifi?
pi_82964702
Zonder BIS geen wifi
Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
pi_82964728
I get it. Gelukkig werkt 3G internetten wel via mijn iphone Abo.
Zometeen maar even klantenservice bellen en een BIS abo regelen.
pi_82983085
Even snel een noob vraagje:

Ik wil een Bold 9700 tweedehands kopen via eBay of iets dergelijks. Om optimaal te kunnen genieten (ping, gmail push email) van de BB, heb ik dan een speciaal BB abo nodig? Ik zit bij t-mobile en het liefste wil ik daar gewoon blijven met een SIM-Only (300 belminuten, wat smsjes en web & walk).

Nu biedt t-mobile ook een Instant Email BB abo aan, die 2 euro duurder is dan web&walk. Waarom is dat zo en heb ik die vorm van internet nodig? Kom er ook niet achter of dat abo uberhaupt mogelijk is met een SIM-only.
pi_82983371
Ja je hebt Instant email BB nodig van T-mobile.
Zonder dat kan je geen email ontvangen op je telefoon, wifi werkt ook niet. Je hebt dus gewoon geen keuze.
Ff klantenservice bellen of het kan met je SO.
pi_82983593
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 15:20 schreef nelisb het volgende:
Ja je hebt Instant email BB nodig van T-mobile.
Zonder dat kan je geen email ontvangen op je telefoon, wifi werkt ook niet. Je hebt dus gewoon geen keuze.
Ff klantenservice bellen of het kan met je SO.
Thanks. Zal ze zo maar eens contacten dan. Overstappen naar Vodafone of zo is op zich ook een optie, maar het vertrouwen dat nummerbehoud gaat werken is bij mij bijzonder laag.

Edit: Overigens betekent zo'n instant email abo dus ook, dat bij Telfort, Tringg of Ben, je ook geen email kan ontvangen en zo?
pi_82986127
Ik heb gelezen dat de BlackBerry Curve 9300 over een paar maanden uitkomt in Nederland. Heeft iemand daar al goede/slechte dingen over gehoord? Ik was wel blij met mijn oude Curve.
If God didn't love stupid people, why would he have created so many?
  vrijdag 18 juni 2010 @ 17:55:45 #48
35623 PPL
#control
pi_82990951
Interessant.
Curve met 3G en meer intern geheugen.
Als hij ook wat minder plastic is dan de 8520 zou het nog wel eens aardig kunnen zijn.
Burnt to the core but not broken
pi_82992237
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 15:24 schreef bierjoost het volgende:

[..]

Thanks. Zal ze zo maar eens contacten dan. Overstappen naar Vodafone of zo is op zich ook een optie, maar het vertrouwen dat nummerbehoud gaat werken is bij mij bijzonder laag.

Edit: Overigens betekent zo'n instant email abo dus ook, dat bij Telfort, Tringg of Ben, je ook geen email kan ontvangen en zo?
Klopt bij die providers kan het niet.

Nummerbehoud gaat altijd goed. Mits je maar alles goed controleert.
pi_83001601
Heb dan ook mijn BB Curve 8520 binnen Mooi ding, ben hem nu beetje aan het ontdekken.

Een vraagje: er zit geen radio op? Kan ik nu gewoon internetradio streamen (yourmuze.fm bijvoorbeeld), zonder dat dit consequenties heeft. Ik heb een BB onbeperkt internet bij Hi.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')