De plaatjes die ik poste zijn die dé miss Holland en miss Germany hoor, gewoon iets wat ik vond met googlequote:Op zondag 13 juni 2010 19:48 schreef fratsman het volgende:
Ik kan jullie vertellen waar miss Holland werkt.
quote:Op zondag 13 juni 2010 19:50 schreef Biogarde het volgende:
Boh, dat Nederlandse chickie weer. Grote oren enzo
kijk dan, dat is toch net niquote:
WOW!quote:
De tering, ik ben voor Duitsland. Wie mij d.m.v. foto's over kan halen voor een ander land mag ook.quote:
Wat een slechte soepquote:
Servië speelde anders ook niet super vandaagquote:Op zondag 13 juni 2010 19:54 schreef Splutje het volgende:
Duitsland heeft een minder team dan pakweg Servië en Uruguay dus ver komen ze vast niet
Ze speelden echt slecht inderdaad maar op papier vind ik ze een keurig team hebben. Verder stellen de wedstrijden inderdaad zeer teleur tot nu toequote:Op zondag 13 juni 2010 19:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Servië speelde anders ook niet super vandaagGhana speelde technisch heel sterk moet ik zeggen
![]()
Ik vond het wel de eerste leuke en spannende wedstrijd dit WK.
haha hij had toch zo'n heldenactie een tijdje terug.quote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 19:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
haha hij had toch zo'n heldenactie een tijdje terug.
Hij had een stadionverbod gekregen voor de lokale club waar bij hij supporter is, toen heeft hij een hoogwerker gehuurd en heeft die naast het stadion gezet.
Toen heeft hij vanuit die hoogwerker de wedstrijd gekeken![]()
quote:Op zondag 13 juni 2010 19:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
haha hij had toch zo'n heldenactie een tijdje terug.
Hij had een stadionverbod gekregen voor de lokale club waar bij hij supporter is, toen heeft hij een hoogwerker gehuurd en heeft die naast het stadion gezet.
Toen heeft hij vanuit die hoogwerker de wedstrijd gekeken![]()
WKEquote:Op zondag 13 juni 2010 19:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
http://www.spitsnieuws.nl(...)t_stadionverbod.html
Liefdequote:Op zondag 13 juni 2010 20:02 schreef tliciouz het volgende:
Ik zit er helemaal klaar voor.
[ afbeelding ]
Kaiserin.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:02 schreef tliciouz het volgende:
Ik zit er helemaal klaar voor.
[ afbeelding ]
Ja en ze hebben ook allemaal een bierbuik door het bier drinken en het eten van braadworstquote:Op zondag 13 juni 2010 20:06 schreef gers het volgende:
maar duitsers hadden toch een bos okselhaar en dragen een tuinbroek![]()
ik zie dit niet terugkomen
Omdat het zonde is dat je plaatje het niet doet:quote:Op zondag 13 juni 2010 19:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
En mag ik u ook voorstellen aan miss Brazil?
[ afbeelding ]
Aah thnxquote:Op zondag 13 juni 2010 20:15 schreef Splutje het volgende:
[..]
Omdat het zonde is dat je plaatje het niet doet:
[ afbeelding ]
Geld.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:54 schreef o.us het volgende:
[..]
Hoe komt iemand als Schweinsteiger aan haar?
krankenhaus klinkt zo akeligquote:Op zondag 13 juni 2010 21:02 schreef Rewimo het volgende:
De geluiden hier in het Krankenhaus zijn geweldigJe hoort precies wat er gaande is tijdens de wedstrijd [ afbeelding ]
Krankenhaus dat is toch een ziekenhuis? Hoezo hoor je het daar dan beter?quote:Op zondag 13 juni 2010 21:02 schreef Rewimo het volgende:
De geluiden hier in het Krankenhaus zijn geweldigJe hoort precies wat er gaande is tijdens de wedstrijd [ afbeelding ]
Net zo akelig als ziekenhuisquote:
Beter niet. Was ik maar beterquote:Op zondag 13 juni 2010 21:03 schreef Floris_Roos het volgende:
Krankenhaus dat is toch een ziekenhuis? Hoezo hoor je het daar dan beter?
Doe niet zo conservatief.. Is toch heerlijk man die Duitsers.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:09 schreef Crimyclown het volgende:
Juichen voor het nationale moffen elftal?Nooit
Blijft een verdomd lekker wijf.. Zonde dat er verder geen foto's van zijn genomen (voor zover ik weet).quote:Op zondag 13 juni 2010 20:36 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik hou het liever bij de Unox-meid.
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op zondag 13 juni 2010 21:09 schreef Crimyclown het volgende:
quote:Op zondag 13 juni 2010 21:09 schreef Crimyclown het volgende:
nog steeds butthurt over WWII en WK 74?quote:Op zondag 13 juni 2010 21:09 schreef Crimyclown het volgende:
Was je ziek tijdens geschiedenisles?quote:
Check die striae op die tieten danquote:
Is een kaartenstrooierquote:Op zondag 13 juni 2010 21:44 schreef tralalala het volgende:
De scheids is in ieder geval wel voor Deutschland.
Ik heb ze ook op 3-0.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:47 schreef tralalala het volgende:
Ze mogen nog wel 1 keer scoren voor mijn toto.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 juni 2010 21:58 schreef elfzesendertig het volgende:
Daar gaat mijn 3-1
Of Australië vanaf de 1e minuut al om te huilen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
Niet toe willen geven dat Duitsland gewoon goed speelt.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:59 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Of Australië vanaf de 1e minuut al om te huilen.
Nee hun spelen dramatisch.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Niet toe willen geven dat Duitsland gewoon goed speelt.
Oh, Duitsland speelt lekker, maar kom op, dat verwachten we ook (en mag ook wel) van en met dergelijke ervaring. Net zoals we dat verwachten van Brazilië en Argentinië.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Niet toe willen geven dat Duitsland gewoon goed speelt.
Van het spel van Australie zou je toch wel spontaan gaan schijten.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:01 schreef Rewimo het volgende:
Verdorie, twee goals gemist (laxeermiddel gekregen)
Ja, echt Scheiße!quote:Op zondag 13 juni 2010 22:08 schreef Mistbank het volgende:
Van het spel van Australie zou je toch wel spontaan gaan schijten.
Zul je zien dat Torres weer het winnende doelpunt maaktquote:Op zondag 13 juni 2010 22:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Australië speelde echt héél beroerd, en dan vooral het combinatie spel op het middenveld en de spits, en de positionering in de verdediging
Ze liepen constant met zo'n 2en op een aanvaller af die de bal had, waardoor er steeds telkens 1 andere aanvallen vrij stond in het 16-meter gebied
Door dit amateuristische voetbal kan je niet zeggen of Duitsland goed of gemiddeld gespeeld heb.
Ik denk dat ze de bal een stuk minder makkelijk kunnen rond spelen tegen een tegenstander als Spanje, Engeland, Nederland of Brazilië.
Ja ik ook omdat daar tenminste 'gelijke aktie' was voor beiden teams.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Het spel van Duitsland was wel leuk om te zien vond ik, de passes waren goed en kwamen (bijna) altijd aan wat mooie kansen creëerde.
Alleen miste de wedstrijd spanning omdat Australië echt geen kont liet zien
Tot nu toe vond ik Servië - Ghana de leukste wedstrijd
Jullie?
Die heb ik niet gezienquote:Op zondag 13 juni 2010 22:39 schreef Floris_Roos het volgende:
Ik had 5-0. Ook zuur. Maar de leukste vond ik Argentinie-Nigeria
Yes, mooie wedstrijd. Veel kansen. Maar de Duitsers speelde goed. Ook nog eens echte toernooispelers. Ik zie ze ver komen!quote:Op zondag 13 juni 2010 22:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien
Dat was zeker gistermiddag ?
Hmm jammer, ik had het niet gezien omdat ik bij Defqon 1 wasquote:Op zondag 13 juni 2010 22:43 schreef Floris_Roos het volgende:
[..]
Yes, mooie wedstrijd. Veel kansen. Maar de Duitsers speelde goed. Ook nog eens echte toernooispelers. Ik zie ze ver komen!
Hahaha 17 hequote:Op zondag 13 juni 2010 22:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm jammer, ik had het niet gezien omdat ik bij Defqon 1 was
Engeland - Amerika heb ik ook niet gezien, maar dat scheen slecht te zijn
17quote:Op zondag 13 juni 2010 22:50 schreef Floris_Roos het volgende:
[..]
Hahaha 17 he![]()
Ik vond de eerste helft leuk, daarna was het een pauper wedstrijd.
ooh zo, sorry, ik snapte je nietquote:Op zondag 13 juni 2010 23:04 schreef Floris_Roos het volgende:
[..]
ik ben pas 17... Terwijl Defgon 1 18+ is toch?
In dat geval MOET je toch echt NL stemmen hoor gastquote:Op zondag 13 juni 2010 23:11 schreef henrydg het volgende:
Als eerste hoop ik dat Nederland wint en daarna Duitsland!
Als ze in de finale tegen elkaar moeten kies ik geen partij.
Duitsland
hmm oke! Ik dacht dat ze juist wel controleerden. Maar over 2 weken toch 18. Iig ik ga nu slapen en me morgen doodergeren, tijdens verplichte colleges voor me aankomende studie, omdat ik Nederland daardoor niet kan zien.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
ooh zo, sorry, ik snapte je niet
Maar inderdaad, alle Q-dance feesten zijn 18+, maar ik heb ze nog nooit zien controleren
Ik woon in Hoorn en moet morgen werken in Tilburgquote:Op zondag 13 juni 2010 23:13 schreef Floris_Roos het volgende:
[..]
hmm oke! Ik dacht dat ze juist wel controleerden. Maar over 2 weken toch 18. Iig ik ga nu slapen en me morgen doodergeren, tijdens verplichte colleges voor me aankomende studie, omdat ik Nederland daardoor niet kan zien.
He ik woon ook in hoornquote:Op zondag 13 juni 2010 23:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik woon in Hoorn en moet morgen werken in Tilburg
Ik zou eigenlijk in een vestiging in Zaandam kijken waar ik een scherm, projector, digitenne en speakers geplaatst heb.
Maar ik moet voor het plaatsen van een server met spoed morgen naar Tilburg
He ik ookquote:
Geen idee, spreek die pik bijna nooit meer.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:03 schreef HerbertThePervert het volgende:
[..]
He ik ook
Maar Lars hoe is het met Detlev?
Robinquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Geen idee, spreek die pik bijna nooit meer.
Wie ben jij dan ?
quote:
Die duitsers kunnen het ook wel:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Neequote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik denk dat de finale Duitsland - Nederland wordt, waarin Nederland zal verliezen
Ik denk niet dat Duitsland van Spanje wint. Maarja, met Duitsers weet je het nooitquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik denk dat de finale Duitsland - Nederland wordt, waarin Nederland zal verliezen
Ik ben er ook bang voor.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:18 schreef _Administr8or_ het volgende:
Juichen voor Duitsland
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Van het Spanje van vandaag wint Duitsland met gemak.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:28 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Duitsland van Spanje wint. Maarja, met Duitsers weet je het nooit
Fout ik heb er 2 duits en nederlandsquote:Op zondag 13 juni 2010 20:35 schreef elfzesendertig het volgende:
Mensen die een bepaald percentage een nationaliteit zijnJe bent één nationaliteit, niks anders dan dat. TS is 100% Nederlands.
Truequote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:19 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Van het Spanje van vandaag wint Duitsland met gemak.
Het eerste ben ik met je eens. Het tweede dachten we van Brazilie ook, en zie wat daar uitgekomen is.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ja maar vergelijk het spel van Brazilië met dat van Duitsland.quote:Op zondag 4 juli 2010 09:44 schreef fratsman het volgende:
[..]
Het eerste ben ik met je eens. Het tweede dachten we van Brazilie ook, en zie wat daar uitgekomen is.
En hard ook.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Juichen voor Duitsland mag, tot de finale... Dan moet Nederland natuurlijk winnenquote:Op maandag 5 juli 2010 12:34 schreef blckbb het volgende:
Mijn vader was voor Duitsland omdat hij een hekel heeft aan Maradona
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |