abonnement Unibet Coolblue
pi_82987072
Nee niet gratis, maar wel in het kader van 'ik heb zelf ook de vierdaagse gelopen en weet hoe fijn het is dicht bij het startpunt te slapen maar wil ook een beetje geld verdienen voor het opknappen van mijn huisje'. Jammerdebammer.
pi_82987331
Helaas, dat zijn diensten zoals DD al zei en die zijn niet toegestaan
  vrijdag 18 juni 2010 @ 18:33:13 #53
103343 Rutger1983
de enige echte!
pi_82992341
[TK] 38x dvd hoesjes mag dicht, ze zijn weg
pi_82992773
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 18:33 schreef Rutger1983 het volgende:
[TK] 38x dvd hoesjes mag dicht, ze zijn weg
Op slot
  vrijdag 18 juni 2010 @ 18:56:24 #55
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_82993171
Worden topics nu op slot gegooid omdat iemand niet weet dat ze tags moeten plaatsen? Wat een idioterie. .
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_82994984
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 18:56 schreef Dagonet het volgende:
Worden topics nu op slot gegooid omdat iemand niet weet dat ze tags moeten plaatsen? Wat een idioterie. .
Wat heeft dit tot betrekking op jou? Dit heeft tot reden dat het topics betreft waar users stelselmatig geen filters en tags gebruiken, ieder nieuw topic opnieuw.Dus dan is die user niet op de hoogte van de policy en mag hij/zij die eerst lezen om te weten waar een topic aan moet voldoen. Bij users die het een keertje vergeten zal ik ze natuurlijk helpen, maar users die keer op keer erop gewezen zijn mogen ook enige moeite doen om een topic te openen
pi_82997605
kan iemand in de OP van [TK] T-Mobile simkaart met 148 euro beltegoed de vraagprijs even aanpassen naar 75 euro?
<a href="http://www.vacantphotography.nl" rel="nofollow" target="_blank">Vacant Photography</a>
pi_83001148
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 20:48 schreef gonzo1979 het volgende:
kan iemand in de OP van [TK] T-Mobile simkaart met 148 euro beltegoed voor 75 euro de vraagprijs even aanpassen naar 75 euro?
is het goed als ik het er in de titel ook bij zet?
pi_83001623
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 21:50 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

is het goed als ik het er in de titel ook bij zet?
prima en bedankt
<a href="http://www.vacantphotography.nl" rel="nofollow" target="_blank">Vacant Photography</a>
pi_83001655
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 21:57 schreef gonzo1979 het volgende:

[..]

prima en bedankt
  vrijdag 18 juni 2010 @ 22:08:27 #61
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_83002348
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 19:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wat heeft dit tot betrekking op jou?
Pure interesse.
quote:
Dit heeft tot reden dat het topics betreft waar users stelselmatig geen filters en tags gebruiken, ieder nieuw topic opnieuw.Dus dan is die user niet op de hoogte van de policy en mag hij/zij die eerst lezen om te weten waar een topic aan moet voldoen.
Volgens mij is het nergens verplicht om je aan subforumspecifieke policies te houden aangezien je van niemand kan verwachten dat die van alle zestig fora alle specifieke lokale regeltjes kent. De algemene policy, ja. Maar die zegt niets over verplicht tagjes en filters kiezen.
quote:
Bij users die het een keertje vergeten zal ik ze natuurlijk helpen, maar users die keer op keer erop gewezen zijn mogen ook enige moeite doen om een topic te openen
Vandaar dat je doet en het topic op slot tieft bij een user met 3 posts waarvan 2 OP's van topics die jij op slot gooide in dezelfde minuut.

Goed geholpen. .
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_83002712
quote:
Volgens mij is het nergens verplicht om je aan subforumspecifieke policies te houden aangezien je van niemand kan verwachten dat die van alle zestig fora alle specifieke lokale regeltjes kent. De algemene policy, ja. Maar die zegt niets over verplicht tagjes en filters kiezen.

Zo moet je in NWS een bron gebruiken, in KPD 18 zijn en om in MED te komen moet je het of te bont gemaakt hebben of crew worden. Zo heeft ieder subforum zijn eigen regels en zo ook V&A.
[..]
quote:
Vandaar dat je doet en het topic op slot tieft bij een user met 3 posts waarvan 2 OP's van topics die jij op slot gooide in dezelfde minuut.
Gelukkig dat je dan alle communicatie kent en weer of er pm verkeer is geweest of enige andere communicatie
quote:
Goed geholpen. .
Graag gedaan
  vrijdag 18 juni 2010 @ 22:17:40 #63
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_83002918
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 22:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zo moet je in NWS een bron gebruiken, in KPD 18 zijn en om in MED te komen moet je het of te bont gemaakt hebben of crew worden. Zo heeft ieder subforum zijn eigen regels en zo ook V&A.
Ja, en je mag niet van users verwachten dat die alle regels kennen of wel soms?
quote:
Gelukkig dat je dan alle communicatie kent en weer of er pm verkeer is geweest of enige andere communicatie
Nee, dat weet ik niet, ik zie alleen twee hele botte slotjes op een nieuwe user.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 22:36:57 #64
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_83004127
quote:
Das mooi
Meteen een slotje op gegooid
pi_83016650
[TK] Peugeot fox deluxe (brom) is verkocht, slotje graag .
pi_83017652
[TK] 250 hele stoeptegels en 34 halve stoeptegels kan een slotje op, alvast bedankt!
  zaterdag 19 juni 2010 @ 13:06:32 #68
22273 Dizer
Save the beard!
pi_83018278
beiden done
Friends don't let friends remain beardless...
pi_83018693
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 13:06 schreef Dizer het volgende:
beiden done
Bedankt
  zaterdag 19 juni 2010 @ 20:41:39 #70
286492 Gras_eter
De ware graseter
pi_83031333
Ik lurk regelmatig mee met topic die mij interessant lijken maar zie regelmatig gebeuren dat ts dingen post als.

''Bod via PM x bedrag''
''Bod via markplaats''

Verzin het maar, vermoed vaak dat dit een oneerlijke manier is van de prijs opdrijven. Zijn hier geen (ongeschreven) regels voor?
Echte mannen hebben altijd honger
  zondag 20 juni 2010 @ 12:37:06 #71
225797 IJsblock
victoria siempre
pi_83050051
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 20:41 schreef Gras_eter het volgende:
Ik lurk regelmatig mee met topic die mij interessant lijken maar zie regelmatig gebeuren dat ts dingen post als.

''Bod via PM x bedrag''
''Bod via markplaats''

Verzin het maar, vermoed vaak dat dit een oneerlijke manier is van de prijs opdrijven. Zijn hier geen (ongeschreven) regels voor?
Goed punt, soms verkoop ik hier als op mp, als ik dan een bod op mp krijg pm ik de link naar die desbetreffende advertentie voor de geinteresseerde in mijn topic.
Zodat je zelf kunt zien wat daarop wordt geboden.
En bij PM kun je in het topic de nick van de pm-bieder neerzetten, ik neem aan dat de meeste fokkers daar geen moeite mee hebben.

Is het trouwens technisch haalbaar om bij V&A een soort score te geven aan een verkoper die regelmatig verkoopt?
Dus in het ervaringentopic bij een goede ervaring 1 punt erbij, bij negatief 1 punt eraf, en dat je dit kunt zien ergens?
Put On Your Red Shoes And Dance The Blues
pi_83050676
This is written by a lunatic!!!!
pi_83076678
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
pi_83077726
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 20:41 schreef Gras_eter het volgende:
Ik lurk regelmatig mee met topic die mij interessant lijken maar zie regelmatig gebeuren dat ts dingen post als.

''Bod via PM x bedrag''
''Bod via markplaats''

Verzin het maar, vermoed vaak dat dit een oneerlijke manier is van de prijs opdrijven. Zijn hier geen (ongeschreven) regels voor?
We kunnen er niks aan doen. Een user snijd zichzelf in de vingers als hij het te vaak doet. Daarbij kan je bijv om een linkje vragen (per pm want in het topic wordt verwijderd). En gewoon een bod doen wat jij realistisch vindt, als die "zogenaamde" deal niet doorgaat komt hij toch wel terug.
quote:
Op zondag 20 juni 2010 12:37 schreef IJsblock het volgende:

[..]

Goed punt, soms verkoop ik hier als op mp, als ik dan een bod op mp krijg pm ik de link naar die desbetreffende advertentie voor de geinteresseerde in mijn topic.
Zodat je zelf kunt zien wat daarop wordt geboden.
En bij PM kun je in het topic de nick van de pm-bieder neerzetten, ik neem aan dat de meeste fokkers daar geen moeite mee hebben.

Is het trouwens technisch haalbaar om bij V&A een soort score te geven aan een verkoper die regelmatig verkoopt?
Dus in het ervaringentopic bij een goede ervaring 1 punt erbij, bij negatief 1 punt eraf, en dat je dit kunt zien ergens?
We hebben al een ervaringen topic [V&A] [Ervaringen] Voor kopers en verkopers
Maar zo'n systeem met plusjes en minnetjes staat wel op het verlanglijstje maar heeft nog geen prioriteit
quote:
DD was al snel vanmiddag
quote:
Op zondag 20 juni 2010 22:25 schreef ROFLOL het volgende:
[TK][360] Gears Of War 2! ¤10! Kan dicht.
En op slot
pi_83087425
Graag doorstrepen in de OP van [TK] Veel DVD's!: Get Carter
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')