Jep, zijn drie DVD doosjes met een karton er omheen..quote:Op maandag 24 mei 2010 16:37 schreef mtchel112 het volgende:
moet t per pakketpost dan? Sorry dat wistk niet, igg succes met je verkoop!
Dat magquote:Op woensdag 26 mei 2010 10:55 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
staat moois tussen.. TVP als dat mag
Waar woon je eigenlijk? Als t op de route ligt is brengen ook een optiequote:Op maandag 24 mei 2010 16:37 schreef mtchel112 het volgende:
moet t per pakketpost dan? Sorry dat wistk niet, igg succes met je verkoop!
€150,-?quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:09 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Geen idee, niet over nagedacht eigenlijk.. Wat zou je willen bieden?
Hmm.. Totale vraagprijs van de nog beschikbare DVD's is 277,-quote:
Ik zal even in overleg met vriendinlief en dan hoor je het van me. Waar zat jij aan te denken?quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:31 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Hmm.. Totale vraagprijs van de nog beschikbare DVD's is 277,-
Kunnen we nog wat middelen denk je?
ik stuur je ff een PMquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:13 schreef Anthurium het volgende:
[..]
Ik zal even in overleg met vriendinlief en dan hoor je het van me. Waar zat jij aan te denken?
(Is wel lekker makkelijk, alles in één keer weg)
Deal. PM me je gegevens maarquote:Op zondag 13 juni 2010 15:42 schreef Ezechielk het volgende:
Dude Where's My Car
The Blair Witch Project
Austin Powers Trilogy (Totally Groovy Collection)
22.50 inc. verzenden?
Done. Ik wacht je PM afquote:foto Op zondag 13 juni 2010 16:25 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Deal. PM me je gegevens maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop