Poopteamquote:Op zondag 13 juni 2010 14:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik heb echt pijn in elke spier in mijn lichaamGister voluit gegaan met die zeskamp
Als team gedeelde 12e plek van de 14 teams
Maarrrrrrr
in het eindspel wat ik alleen liep, een 3e tijd neergezet
Tnxquote:
Nee, tegenwoordig krijgen kinderen schijnbaar een naam ipv een nummer... gek johquote:is je nichtje 2086?
Succes met uitzoekenquote:Op maandag 14 juni 2010 14:27 schreef -XX- het volgende:
Ik wil 382309482309432809348203 motoren in het bezit hebben! Gewoon! Als het kon, deed ik het!
Wat een spul staat daar toch tussen hé.quote:
Is dat een Bunnybeaterquote:Op maandag 14 juni 2010 17:52 schreef -XX- het volgende:
[..]
Wat een spul staat daar toch tussen hé.
[ afbeelding ]
Het lijkt wel een konijntje die doorboort is in zijn kop!
Er zijn mensen die een hoop moeite doen om het zo snel te laten groeienquote:Op maandag 14 juni 2010 20:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zeg es dat ik geen groene vingers hebspulletje werd in een week zo hoog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Knipperlichten moeten ook een verplichte optie worden op auto's! Als je € 1.250,00 extra moet betalen voor die vier lampjes maken ze er WEL gebruik van . . . leijers.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:23 schreef stinkie het volgende:
Net eindelijk gereden
Even over het dijkje Vlaardingen - Maassluis, alwaar ik een proleten BMW moest ontwijken die knipperlichten optioneel vond en 200 meter verder moest bukken voor een vogel die nog net mijn helm aantikte.
Binnenkort het ding maar eens naar Gouda brengen
quote:Snake Eye schreef op 15 juni 2010 @ 09:19:
Zondag hebben we helaas op de Ring geen andere MF tieners kunnen ontdekken![]()
Het was er tering druk (heel veel koekblikken) en de Ring was vaak gesloten ivm ongelukken. En als de Ring weer eens open was mochten er alleen maar koekblikken op ivm de vele olie sporen...
Shuriken en ik hebben maar 2 rondjes kunnen doen en kwamen niks anders tegen dan bordjes oilspur en gele vlaggen....
Was echt een dagje Ring chaos.![]()
![]()
![]()
![]()
Als die agenten die hun quota nog moeten halen nou ipv te flitsen, gewoon een keer bij een rotonde gaan staan... gewoon iedereen bekeuren die eraf gaat zonder te knipperen, heb je die quota volgens mij zo gehaaldquote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:47 schreef o-o het volgende:
[..]
Knipperlichten moeten ook een verplichte optie worden op auto's! Als je € 1.250,00 extra moet betalen voor die vier lampjes maken ze er WEL gebruik van . . . leijers.
Gewoon apart benoemen in de optielijst, dat zal ze leren!
Ringhen in een weekend met mooi weer is een no goquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:39 schreef Worldbeater het volgende:
@OPM, ik had zondag eigenlijk een Ring meeting.
Maar goed dat ik niet gegaan ben...(was ook het hele weekend niet thuis
)
[..]
Hmmm anders koop ik die erbij. Veel meer plezier van je koppeling bij die dingen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
hebbe![]()
http://www.motor-forum.nl(...)te-prijs-3500-1.html
Nee die standaard politiek volg ik niet.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:38 schreef Cocktailprikker het volgende:
Plaatjes liggen al netjes in de olie?![]()
gelukkig hou je van sleutelenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
hebbe![]()
http://www.motor-forum.nl(...)te-prijs-3500-1.html
valt mee toch, en pas geleden nog een en ander aan onderhoud gedaanquote:Op woensdag 16 juni 2010 08:26 schreef cageon2 het volgende:
bietje veel kilometers voor zijn stukgati
quote:Motor is ongeveer 1.5 jaar geleden voorzien van nieuwe olie en riemen en kleppen gesteld.........
pas geleden jaquote:Op woensdag 16 juni 2010 08:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
[..]
valt mee toch, en pas geleden nog een en ander aan onderhoud gedaan
[..]
quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:42 schreef cageon2 het volgende:
pas geleden jazo ken ik er ook nog wel een paar...
Goed plan! Wat is de boete daarvoor?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:42 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Als die agenten die hun quota nog moeten halen nou ipv te flitsen, gewoon een keer bij een rotonde gaan staan... gewoon iedereen bekeuren die eraf gaat zonder te knipperen, heb je die quota volgens mij zo gehaald
2x op een dag trainen en je valt af als 50cent.quote:Op woensdag 16 juni 2010 07:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
kom we gaan het weer over rennen hebbengister sochtends en savonds +- 5 km in een half uur gedaan, inclusief 30 x opdrukken onderweg en 10 x optrekken aan een voetbalgoal
![]()
Even weer conditie kweken
drom postte ik em ookquote:Op woensdag 16 juni 2010 08:42 schreef cageon2 het volgende:
pas geleden jazo ken ik er ook nog wel een paar...
Ben nu twee dagen weer intensief aan het basketballen geslagen na het fitnessen en het enige wat afvalt zijn mijn voeten.quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
2x op een dag trainen en je valt af als 50cent.
Crashtraining.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
drom postte ik em ookmaar dat had jij wel door
tis wel een all-time favo fiets![]()
Kom je nog steeds vermogen tekort.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
drom postte ik em ookmaar dat had jij wel door
tis wel een all-time favo fiets![]()
quote:Op maandag 14 juni 2010 23:17 schreef Worldbeater het volgende:
Deze is voor Koffiekoekje.![]()
[ afbeelding ]Ik dacht meer aan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zoiets is ook niet om te rijden, gewoon in de huiskamer zettenquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:07 schreef Worldbeater het volgende:
Kom je nog steeds vermogen tekort.![]()
B12 verkopen en bijbetalen scheelt niet eens veel.
Helemaal niet gek, sommigen kopen voor dat geld hout en lopen er vervolgens dagelijks overheen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zoiets is ook niet om te rijden, gewoon in de huiskamer zetten
snap je niet hequote:Op woensdag 16 juni 2010 19:01 schreef Worldbeater het volgende:
Helemaal niet gek, sommigen kopen voor dat geld hout en lopen er vervolgens dagelijks overheen.
ik denk dat een 1 op 1 ruil met een B12 moet kunnen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wat is een afgeragde streetfighter nog waard these days
Altijd binnen gestaan, van oud vrouwtje geweest... geen ideequote:Op woensdag 16 juni 2010 21:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:06 schreef cageon2 het volgende:
ik denk dat een 1 op 1 ruil met een B12 moet kunnen.
Geen crashmotor en met liefde en veel tijd zelf omgebouwd zeker?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:34 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Altijd binnen gestaan, van oud vrouwtje geweest... geen idee
hoe rijdt het op circuitquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:34 schreef Bunnybeater het volgende:
Altijd binnen gestaan, van oud vrouwtje geweest... geen idee
Amper het ingelegde bedrag van de verbouwing.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
En dan je baas bellenquote:Op donderdag 17 juni 2010 00:17 schreef Worldbeater het volgende:
Sleutelblunderszonder te sleutelen kan je ze niet maken.
Sommigen weten niet wat ze missen.![]()
![]()
Morgen proefritje.
echt schrikken is er niet meer bij, dan ben je er al dwars doorheen gegaanquote:Op donderdag 17 juni 2010 07:02 schreef -XX- het volgende:
http://www.motormeuk.nl/b(...)Hert-op-circuit.html
Dan schrik je je toch helemaal kapot!!!
vertel mij watquote:Op donderdag 17 juni 2010 00:16 schreef Worldbeater het volgende:
Amper het ingelegde bedrag van de verbouwing.
vlees voor de BBQquote:Op donderdag 17 juni 2010 07:02 schreef -XX- het volgende:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 07:02 schreef -XX- het volgende:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:52 schreef bvvt het volgende:
Wie rijd er met regelmaat over de dijk tussen arnhem en nijmegen?
Dat suckt!!!quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:29 schreef bvvt het volgende:
Ik ga binnenkort een brief krijgen voor een iets te hard Binnen Bebouwde Kom.
Konden het bedrag nog niet noemen......
vlegelquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:29 schreef bvvt het volgende:
Tegenwoordig flitsen ze ook al met fiesta's en vito'squote:Op donderdag 17 juni 2010 14:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Gewoon goed oplettenIk hou dijken hier in de omgeving vaak ook een snelheid aan van om en nabij de 150
zijn geloof ik 60 zones, onzin
![]()
Dat ziet er zeker goed uit, ik heb ook maat M, maar nu de laatste keer M -> L -> XL gekocht.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:43 schreef Cocktailprikker het volgende:
Kreeg vanmiddag telefoon uit DuitslandDe handschoenen in hopelijk mijn maat ( M) zijn er
ga ze straks even passen
![]()
https://www.polo-motorrad.de/de/racinghandschuh-f-448-35196.html
Goede prijskwaliteit verhouding geloof ik
belhamelquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:29 schreef bvvt het volgende:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:16 schreef Worldbeater het volgende:
Amper het ingelegde bedrag van de verbouwing.
Vertrek is zaterdag? Dus je motervrienden gaan voorquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:28 schreef Worldbeater het volgende:
Vanaaf rondje om de kerk van 20 kilometer. Koppeling helemaal goed.![]()
Morgen even twee flesjes olie halen, lekker ritje na werktijd, en nog verversen voor de Dolomieten.
wissel binnen 100km tegenwoordig?quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:28 schreef Worldbeater het volgende:
Vanaaf rondje om de kerk van 20 kilometer. Koppeling helemaal goed.![]()
Morgen even twee flesjes olie halen, lekker ritje na werktijd, en nog verversen voor de Dolomieten.
Laatste schadebak die ik kocht was voor 100 euro weer rijklaar. Dus die had ik voor 100 piek moeten verkopen?quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:52 schreef Bunnybeater het volgende:Maar tegelijkertijd kan je het ingelegde bedrag als nieuwprijs zien, daarvoor was ie niks meer waard.
.
Kan je nog eens zzirkwiedagje pikken.quote:Motoren gebruik ik voornamelijk om gewoon kilometers te maken naar studie/werk/etc. dat is mijn plezier, maar de 12 rijdt daar gewoon erg duur voor.Maar als ik hem dan weer in de schuur zie staan
![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:53 schreef Bunnybeater het volgende:
Vertrek is zaterdag? Dus je motervrienden gaan voor?
Heen en terug Zandvoort is 2x 90 km.quote:
check gewoon even of ik nog wat meer aandelen in de olie moet halenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heen en terug Zandvoort is 2x 90 km.Goed opgelet trouwens.
![]()
Circuitdagje hakt erin, en had toen niet het filter gedaan. Gepland dus.
Heb je die Nissan Sunnie niet meer dan? Daarmee kan je ook naar proefritjesquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:52 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]Maar tegelijkertijd kan je het ingelegde bedrag als nieuwprijs zien, daarvoor was ie niks meer waard.
Ik weet het echt niet meer, gelukkig is Wifebeater nog ca. 2 weken minimaal weg, kan ik nog ff langer proefrijden en nadenken.
Motoren gebruik ik voornamelijk om gewoon kilometers te maken naar studie/werk/etc. dat is mijn plezier, maar de 12 rijdt daar gewoon erg duur voor.Maar als ik hem dan weer in de schuur zie staan
![]()
Elf 10W50, vier liter voor €68.70quote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:47 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
check gewoon even of ik nog wat meer aandelen in de olie moet halen
make up yer mind duwdquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:52 schreef Bunnybeater het volgende:
Ik weet het echt niet meer, gelukkig is Wifebeater nog ca. 2 weken minimaal weg, kan ik nog ff langer proefrijden en nadenken.
weer zon lompe bakquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
[..]
make up yer mind duwdmaar serieus als je t weet doe mij es een prijseke per mail, je weet het nooit
En volgens mij is die echt top afgewerkt. Als uit de showroom. Heb er kort over getwijfeld toendertijd.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
niet echt makkelijk kwijt te raken, deze naakte staat weer te koop..
beetje duurquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
niet echt makkelijk kwijt te raken, deze naakte staat weer te koop..
Lekker boeien die schade.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
voor hetzelfde geld heb je een potentiële circuitfiets: CBR600RR 2004 met schuifschade, bieden!
Hij zat toen al 2.000 euro onder de gekuipte ZX-12Rrrrren.quote:
hebben ze ergens een maat tabel, of zal ik maar gewoon xxl bestellen en desnoods terugsturenquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:43 schreef Cocktailprikker het volgende:
Kreeg vanmiddag telefoon uit DuitslandDe handschoenen in hopelijk mijn maat ( M) zijn er
ga ze straks even passen
![]()
https://www.polo-motorrad.de/de/racinghandschuh-f-448-35196.html
Goede prijskwaliteit verhouding geloof ik
hoe goedkoper hoe beterquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hij zat toen al 2.000 euro onder de gekuipte ZX-12Rrrrren.
Ik had die van mij vrij goedkoop, maar in een jaar tijd waren de prijzen nog een keer door de bodem.![]()
Jep, vandaag binnen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:29 schreef bvvt het volgende:
Valt nog meequote:
schadebakken zijn per definitie weinig waardquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:02 schreef Worldbeater het volgende:
Lekker boeien die schade.Geef wel weer hoe het met de economie gesteld is. Getaxeerde schade.
Niet als je moet verkopen.quote:
Als je deze opknapt voor een appel en een ei kan je dus goed verdienen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
schadebakken zijn per definitie weinig waard
Duidelijk kaartje! ............quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:34 schreef Worldbeater het volgende:
Yep.![]()
WB groet u allen, over minder dan zes uurtjesnaar de Dolomieten!
![]()
![]()
[ afbeelding ]
600 km snelweg morgen, daarna 100 binnendoor, en dan alleen nog binnendoor.![]()
Fijne vaderdagquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:34 schreef Worldbeater het volgende:
Yep.![]()
WB groet u allen, over minder dan zes uurtjesnaar de Dolomieten!
![]()
![]()
[ afbeelding ]
600 km snelweg morgen, daarna 100 binnendoor, en dan alleen nog binnendoor.![]()
quote:
elke VFRquote:
't is ook zaterdagquote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
elke VFR![]()
gdvrdmm vanaf maandag zou ik mijn meubels kunnen ophalen, sta ik daar vanochtend voor jan l#l
leuk hoor, maar heb al braking velgen op de 600RR de 1000 zal waarschijnlijk in de verkoop gaan (en daar heb ik al 2 sets velgen voor).quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:47 schreef Cocktailprikker het volgende:
Iets Cageon? http://www.motor-forum.nl(...)raking-velgen-1.html
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:02 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Omdat de 1000 hem teveel luiers kost
Dat kost me allemaal veel te veel tijd!quote:Op zondag 20 juni 2010 22:18 schreef cageon2 het volgende:
xx, je kan beter moto2 kijken
Rossi eerstequote:Op zondag 20 juni 2010 17:48 schreef -XX- het volgende:
Tsjonge. Moto GP gemist.
Was het nog wat? Spannend?
Koekje?quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:50 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ooit (als ik weer eens een goede bonus krijg), dan geef ik m aan de stichting pruim-racing
rondetijden jonguhquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:26 schreef -XX- het volgende:
Ik had vandaag gereden op Zandvoort!
Haha, wat een geschakel met mijn 1 cilindertje !!!!
[ afbeelding ]
Maar wel leuk!![]()
Ik zat in groep 1! Om te beginnen hé! Dus dat zal wel heel langzaam zijn!quote:
je mot m gewoon in de bochten laten rollen dan hoef je de bocht uit minder te poken met die stampert van jequote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:32 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik zat in groep 1! Om te beginnen hé! Dus dat zal wel heel langzaam zijn!![]()
Maar voor een 1 cil. is dat al aardig bijpoken ondanks een lage groep. Terwijl ik in het verkeer vaak de snelste ben.
Gelukkig ging het prima!
Nice!quote:Ik reed eerst in groep 1, bij een groep de wel heel langzaam ging. Dus daarna werd ik overgeplaatst naar een wat snellere. Dat ging beter!
OPM en ik eerste keer t circuit op, groepje 1! op Zolder... met 1 hand aan t stuur toerenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:39 schreef -XX- het volgende:
Ja! Maar dat ik in die langzame groep reed, zijn echt toerfoto's! Die zal ik ook nog wel eens plaatsen. Je lacht je rot!![]()
Precies dat! Hahahaquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:40 schreef cageon2 het volgende:
[..]
OPM en ik eerste keer t circuit op, groepje 1! op Zolder... met 1 hand aan t stuur toeren![]()
![]()
gelukkig ging het tempo ietsiepietsie omhoog na de pauze...
Morgen BBQ bij jou! Hoe laat moesten we ook alweer komen?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:58 schreef -XX- het volgende:
Wanneer is er een fok meeting!
Gaat er gefokt worden?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:58 schreef -XX- het volgende:
Wanneer is er een fok meeting!
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:46 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Met -XX- erbij altijd
[Insert Don't Risk it Fist it foto]
-1 Lafaard, eerst zeggen dat je alleen ging kijken. Vervolgens achteraf laf foto's posten dat je bent geweest en een reactie verwachten.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:26 schreef -XX- het volgende:
[ afbeelding ]
Maar wel leuk!![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:10 schreef -XX- het volgende:
Ik kijk liever dan dat ik mijn szr aan stront rijd
quote:Op woensdag 9 juni 2010 05:36 schreef -XX- het volgende:
Nee, ik ga alleen kijken!Zie je me al gaan op de szr?
![]()
Goeiemorgen!
Ja mén. Ik ben goed over te halen!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:35 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
-1 Lafaard, eerst zeggen dat je alleen ging kijken. Vervolgens achteraf laf foto's posten dat je bent geweest en een reactie verwachten.
Nee!quote:
"Ik ga niet rijden hoor."quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:26 schreef -XX- het volgende:
[ afbeelding ]
Maar wel leuk!![]()
Wat hij zegtquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:35 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
-1 Lafaard, eerst zeggen dat je alleen ging kijken. Vervolgens achteraf laf foto's posten dat je bent geweest en een reactie verwachten.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 07:34 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ja mén. Ik kan goed overhalen hoor!Ik heb me letterlijk het circuit opgetrokken!!!
je hebt vast hele andere dingen getrokken om t circuit op te mogen...quote:Op woensdag 23 juni 2010 07:34 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ja mén. Ik ben goed over te halen!Ze hebben me letterlijk op het circuit getrokken!!!
quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:29 schreef cageon2 het volgende:
[..]
je hebt vast hele andere dingen getrokken om t circuit op te mogen...
Het zal wel moeten!quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:58 schreef -XX- het volgende:
[..]
Het zal wel moeten!
Mijn voorkeur gaat uit naar grote dikke japen.
ONoOoOOooHHHHHhhhhhhh WAT ZEGT ZIJ NOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Anders lees je even jappen! Ik kon er op wachten!quote:
Je wil beweren dat het geen typo wasquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:00 schreef -XX- het volgende:
[..]
Anders lees je even jappen! Ik kon er op wachten!
Ohhhh, dat is echt funzig!
quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:29 schreef cageon2 het volgende:
[..]
je hebt vast hele andere dingen getrokken om t circuit op te mogen...
quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:58 schreef -XX- het volgende:
[..]
Het zal wel moeten!
![]()
![]()
sigarenliefhebster?quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:58 schreef -XX- het volgende:
[..]
Het zal wel moeten!
![]()
![]()
Wat doet dat ding?quote:
pcies wat chef hierboven zegt.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:16 schreef Cocktailprikker het volgende:
druk op pookje > ontsteking onderbreken
Niet zo snel typenquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:19 schreef cageon2 het volgende:
[..]
pcies wat chef hierboven zegt.
itt veel andere quickshifters reageert deze op druk en niet op een switch, waarna er reen bepaalde tijd gewicht wordt met schakelen.
ikke gelukkig wel. alleen nog niet 100%quote:
quote:
volgas opschakelen idd.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:08 schreef bvvt het volgende:
[..]
ikke gelukkig wel. alleen nog niet 100%
Ja, schakelpookje met de voet omhoog drukken en door die druk een elechtisch signaal waardoor ontsteking het ff niet doet. (dus geen motor vermogen) hierdoor komt er beduidend minder kracht op de tandwielen van de versnellingsbak. oftewel soepel schakelen. en ik gok dat je daar de koppeling niet voor gebruikt.
Wel poserpics van een ander elk topic herhalen, maar zelf met iets komen ho maarquote:
Poserpicsquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:51 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Wel poserpics van een ander elk topic herhalen, maar zelf met iets komen ho maar![]()
![]()
kerel heeft blijkbaar niet zon zin om te rijdennog niks van gehoord...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe groot is klein en groot?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
Is zen broer![]()
Ik ga zo weer ff lopen... Gister turbo op de turbo klein rondje park ipv matig tempo groot rondje
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:57 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hoe groot is klein en groot?![]()
Moet maar weer eens stoppen met lopen en eten. Zit al voorbij zomergewicht en blijf maar afvallen.groot rondje 5 km klein rondje 2 km ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dan nog even optrekken aan het voetbalgoal als ik thuis kom
Soms nog wat opdrukken onderweg
![]()
Poserquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:59 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
groot rondje 5 km klein rondje 2 km ofzoen dan nog even optrekken aan het voetbalgoal als ik thuis kom
Nee het was nadat ik klaar was met het lezen van een boek in het parkquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:00 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Poser2km rennen en pushups en pullups doen zodra je een vrouw ziet zeker.
Zit je aan de Abilify of zoquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:59 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
groot rondje 5 km klein rondje 2 km ofzoen dan nog even optrekken aan het voetbalgoal als ik thuis kom
Zwaar leven heb je zeg.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:03 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Nee het was nadat ik klaar was met het lezen van een boek in het park
Puur intressequote:Op woensdag 23 juni 2010 21:06 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Waarom kent onze kraker nou weer een medicijn dan psychosen vermindert?
heb het even gegoogled maar nee, het is denk ik, levenslust ofzoquote:
Ik loop zon 20 km per dag met een doos in mijn hand, spring 150 x in en uit een bus.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:05 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zwaar leven heb je zeg.Wat doe je ook alweer voor studie / werk?
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:29 schreef BazzieK het volgende:
Meetings met zowel jou als IOH sla ik denk ik maar over.
toppie, Was het simpel te installeren?quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:40 schreef cageon2 het volgende:
quickshifter is geinstalleerd en zover mogelijk ingesteld. Op Zolder nog maar even finetunen (als dat nog nodig is)
bougie kabel stekkertjes eraf trekken, quickshifter kabeltjes ertussen proppen, kabeltje aan quickshifter koppelen, quickshifter tussen schakelstang monteren en klaar is kees.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:11 schreef bvvt het volgende:
[..]
toppie, Was het simpel te installeren?
Ben benieuwd wat je er van vind.
Cool.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:00 schreef cageon2 het volgende:
[..]
bougie kabel stekkertjes eraf trekken, quickshifter kabeltjes ertussen proppen, kabeltje aan quickshifter koppelen, quickshifter tussen schakelstang monteren en klaar is kees.
Toen kon ik m afstellen mbv het LCD displaytje.
Zo simpel was het dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |