Poopteamquote:Op zondag 13 juni 2010 14:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik heb echt pijn in elke spier in mijn lichaamGister voluit gegaan met die zeskamp
Als team gedeelde 12e plek van de 14 teams
Maarrrrrrr
in het eindspel wat ik alleen liep, een 3e tijd neergezet
Tnxquote:
Nee, tegenwoordig krijgen kinderen schijnbaar een naam ipv een nummer... gek johquote:is je nichtje 2086?
Succes met uitzoekenquote:Op maandag 14 juni 2010 14:27 schreef -XX- het volgende:
Ik wil 382309482309432809348203 motoren in het bezit hebben! Gewoon! Als het kon, deed ik het!
Wat een spul staat daar toch tussen hé.quote:
Is dat een Bunnybeaterquote:Op maandag 14 juni 2010 17:52 schreef -XX- het volgende:
[..]
Wat een spul staat daar toch tussen hé.
[ afbeelding ]
Het lijkt wel een konijntje die doorboort is in zijn kop!
Er zijn mensen die een hoop moeite doen om het zo snel te laten groeienquote:Op maandag 14 juni 2010 20:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zeg es dat ik geen groene vingers hebspulletje werd in een week zo hoog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Knipperlichten moeten ook een verplichte optie worden op auto's! Als je ¤ 1.250,00 extra moet betalen voor die vier lampjes maken ze er WEL gebruik van . . . leijers.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:23 schreef stinkie het volgende:
Net eindelijk gereden
Even over het dijkje Vlaardingen - Maassluis, alwaar ik een proleten BMW moest ontwijken die knipperlichten optioneel vond en 200 meter verder moest bukken voor een vogel die nog net mijn helm aantikte.
Binnenkort het ding maar eens naar Gouda brengen
quote:Snake Eye schreef op 15 juni 2010 @ 09:19:
Zondag hebben we helaas op de Ring geen andere MF tieners kunnen ontdekken![]()
Het was er tering druk (heel veel koekblikken) en de Ring was vaak gesloten ivm ongelukken. En als de Ring weer eens open was mochten er alleen maar koekblikken op ivm de vele olie sporen...
Shuriken en ik hebben maar 2 rondjes kunnen doen en kwamen niks anders tegen dan bordjes oilspur en gele vlaggen....
Was echt een dagje Ring chaos.![]()
![]()
![]()
![]()
Als die agenten die hun quota nog moeten halen nou ipv te flitsen, gewoon een keer bij een rotonde gaan staan... gewoon iedereen bekeuren die eraf gaat zonder te knipperen, heb je die quota volgens mij zo gehaaldquote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:47 schreef o-o het volgende:
[..]
Knipperlichten moeten ook een verplichte optie worden op auto's! Als je ¤ 1.250,00 extra moet betalen voor die vier lampjes maken ze er WEL gebruik van . . . leijers.
Gewoon apart benoemen in de optielijst, dat zal ze leren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |