het zal dat wel zijn ja, ze heeft altijd zo'n slaperige blikquote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:21 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Het is te groot in verhouding tot haar lijf en ze heeft een beetje een paardenbek. Waar zijn trouwens haar heupen en tieten?
Dan vind ik het niet bepaald de beste keuze voor haar figuur....quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Supersupersuperstrak jurkje die trekt de boezem wel plat
ja dan moet ze vooral geen paardenstraat dragen, hup mooie pony of laagjes en haar haren vooral niet uit haar gezicht dragenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
PaardenbekEn lang koppie voor zo'n klein lijf.
Oh ik niet, ze pronkt al genoeg met haar tietenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:28 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dan vind ik het niet bepaald de beste keuze voor haar figuur....
ja zo'n spandex ondermode voor als je gaat tenissen....quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik niet, ze pronkt al genoeg met haar tietenEn daarbij hoef je toch niet áltijd iets te hebben wat alles benadrukt... Ik vind de jurk mooi staan, zijn er maar weinig die met zo'n strak ding wegkomen
Ik vind alleen de jurk boven niet zo geweldig, die 2 banden, als je de onderkant niet ziet is het net een sporttopje.
Geel verven en het is net Lisa Simpson.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:16 schreef sherezade het volgende:
[..]
er is iets aan kendra's hoofd wat ik raar vind ik kan alleen mijn vinger er niet op leggen
Ik vind de outfits ook 3 keer niks, maar de foto's zelf vind ik wel best leuk. Vooral nummer 2 met hondquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:38 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Kijk Katy Perry eens mooi gefotografeerd zijn in Dior enzo![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh die jurkquote:Op zondag 8 mei 2011 12:56 schreef cinnamongirl het volgende:
Zo mooi, ook haar figuurtje, Jennifer Hudson:
[ afbeelding ]
quote:Very Kate Middleton! Penelope Cruz wears white lace to Pirates London premiere
de ritjes zijn wel minder, maar voor de rest een mooie jurkquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:35 schreef SacreCoeur het volgende:
wat een afschuwelijke jurk![]()
komt vooral door de ritsjes
de stof is verschrikkelijk en zo te zien is de jurk niet op maat gemaakt het tussen stuk vana de borst tot aan de dijen is rommelig en sluit niet mooi aan...en daarbij die ritsenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:26 schreef roos85 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
mooie jurk
alleen die vergelijking met de jurk van Kate
edit: nu samen met Johnny Depp
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |