Nice holo ondanks dat het roze isquote:Op maandag 14 juni 2010 13:53 schreef VixenFromHell het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Etos effect nails
Bij mij bij de V&D en de DA verkopen ze ze nog.quote:Op maandag 14 juni 2010 13:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mad as a Hatter..ik had het al eerder gevraagd maar is die nog ergens te krijgen inmiddels?
Ik moet dus daadwerkelijk uitbellen he, naar klantenquote:Op maandag 14 juni 2010 14:00 schreef vamperotica het volgende:
Oke...Ook heul oftopic, maar ik vinnum leuk...
[ afbeelding ]
Ik heb alleen inbound... Maar ook terugbellen op eerdere inboundacties die mensen zijn inderdaad niet vrolijk!quote:Op maandag 14 juni 2010 14:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik moet dus daadwerkelijk uitbellen he, naar klanten. Er is al boos opgehangen!
Zover ik weet 13,95...quote:Op maandag 14 juni 2010 14:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb geen Sephora in de buurtmirannie weet jij wat ze daar kosten, toevallig?
Wishlist bekijken gaatquote:Op maandag 14 juni 2010 14:20 schreef mirannie het volgende:
[..]
Zover ik weet 13,95...
Ik ben wel bereid 'm te swappen, alleen dan wel tegen iets van mijn wishlist, anders laat ik 'm thuis
Waar vind ik jouw wishlist?quote:Op maandag 14 juni 2010 14:20 schreef mirannie het volgende:
[..]
Zover ik weet 13,95...
Ik ben wel bereid 'm te swappen, alleen dan wel tegen iets van mijn wishlist, anders laat ik 'm thuis
Mijn back-up bottle komt hier vandaan.quote:Op maandag 14 juni 2010 13:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mad as a Hatter..ik had het al eerder gevraagd maar is die nog ergens te krijgen inmiddels?
Heb mijn wishlist nergens staan, haha, maar dat volgt dan nog. Maar Taartjesfee is inderdaad eerst.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:22 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Wishlist bekijken gaat![]()
![]()
Maar Taartjesfee mag eerst hoor... als je 'm weg wilt doen
Ik kon 'm al nie vindenquote:Op maandag 14 juni 2010 14:28 schreef mirannie het volgende:
[..]
Heb mijn wishlist nergens staan, haha, maar dat volgt dan nog. Maar Taartjesfee is inderdaad eerst.
Zo even uit mijn hoofd:quote:
Van mij mogen de denen zo nog wel ff doorgaan jaquote:Op maandag 14 juni 2010 14:47 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zo druk dat ik het eerste doelpunt gemist heb![]()
IOle voor een Oranje erg goed te doen
Daar heb ik er helaas niet een vanquote:Op maandag 14 juni 2010 14:46 schreef mirannie het volgende:
[..]
Zo even uit mijn hoofd:
CG let's do it in 3D, CG sexagon, OPI what's dune, OPI standing room only, OPI dazzled by gold, OPI ds amethyst, OPI ds shimmer, OPI sand-erella, NYX graffiti...
en nog een paar
Ik wacht ook op de " nog een paar"quote:Op maandag 14 juni 2010 15:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Daar heb ik er helaas niet een van
probeer eens bij een 'MOOI' parfumerie.. die konden mijnes ook nog bestellen toen TD dat niet meer konquote:
Had je mijn link gezienquote:Op maandag 14 juni 2010 15:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Daar heb ik er helaas niet een van
Had ik gezien ja, bedankt! Ik wacht even af wat hier uit komtquote:
Tnx Daph en Teganquote:Op maandag 14 juni 2010 15:41 schreef Daph_ het volgende:
Zoya is ook te koop via eBay bij maiandjays, sparkling*nails, ttluvspolish
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |