quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:10 schreef SingleCoil het volgende:
als je niet aardig doet zet ik je tegels weer beneden neer
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:10 schreef SingleCoil het volgende:
als je niet aardig doet zet ik je tegels weer beneden neer
Thanksquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:47 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Ik hoop dat wij binnenkort hetzelfde kunnen zeggen over een paard.
je kan toch wel een slagerij vinden in jou natuurlijke habitatquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:47 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Ik hoop dat wij binnenkort hetzelfde kunnen zeggen over een paard.
LHO heeft 7 jaar paardgeredenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:38 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Thanks
Ik hoop het ook voor jullie, vind LHO het ook leuk ?
Heb je die aflevering van Stegeman gezien over die paarden?
Homo!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
LHO heeft 7 jaar paardgereden
Niet gezien, wel e.e.a. over die mevrouw gelezen. Ik zou zelf een paard ook niet zo gauw bij een handelaar kopen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:38 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Thanks
Ik hoop het ook voor jullie, vind LHO het ook leuk ?
Heb je die aflevering van Stegeman gezien over die paarden?
Rot is op stuk hersenloze.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:44 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
je kan toch wel een slagerij vinden in jou natuurlijke habitat
Snuivert.quote:
Ja, onverwachte ambiance op die plek hé?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:30 schreef LostFormat het volgende:
Destino was heel erg lekker. Toch verleid tot fratsen en de rekening viel uiteindelijk nog best mee. Had het ook niet zo sjiek verwacht. Ik heb daar praktisch om de hoek gewoond en heb die nieuwbouw alleen nog maar leeg zien staan. Grappig dat het daar was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |