Geluid draagt verder bij hogere temperaturen? Vuvuzela's zijn temperatuur gevoeligquote:Op zondag 13 juni 2010 13:41 schreef tha_one het volgende:
[..]
Idd, dat is iedere middag zo heb ik het idee.
Toch eens naar de NOS mailen
Is dat zo gek bij 19 graden?quote:Op zondag 13 juni 2010 13:39 schreef Sasman het volgende:
Heeft die keeper van Algerije nu een broek aan?
Nou als ik in je FoBo kijkt denk ik toch iets andersquote:Op zondag 13 juni 2010 13:44 schreef KissXSis het volgende:
Tot nu toe ben ik nog niet echt onder de indruk van het niveau
Iedereen klikken nuquote:Op zondag 13 juni 2010 13:44 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Nou als ik in je FoBo kijkt denk ik toch iets anders
Toch zouden beide teams Griekenland verslagen hebbenquote:
Nee, ik vermoed dat ze het schuifje van het achtergrond geluid gewoon harder/zachter zetten.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:42 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Geluid draagt verder bij hogere temperaturen? Vuvuzela's zijn temperatuur gevoelig.
Het ligt ook aan verschil in publiek.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:41 schreef tha_one het volgende:
[..]
Idd, dat is iedere middag zo heb ik het idee.
Toch eens naar de NOS mailen
█▄ █▄█ █▄▄quote:Op zondag 13 juni 2010 13:44 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Nou als ik in je FoBo kijkt denk ik toch iets anders
Veel PVV-aanhang in Algerije.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:36 schreef tha_one het volgende:
In Algerije is de nieuwe haarmode echt dat je geblondeerd moet zijn
Het is er momenteel behoorlijk koud!quote:Op zondag 13 juni 2010 13:39 schreef Sasman het volgende:
Heeft die keeper van Algerije nu een broek aan?
Moet je voorstellen hoe kut ze zouden als ze alleen Algerijnen zouden selecterenquote:
Idd hier ook last van!quote:Op zondag 13 juni 2010 13:39 schreef Rabieluh het volgende:
Geluid van de toetertjes is opeens weer een stuk harder dan gister met Engeland - VS. vaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |