http://www.eurovisionsports.tv/quote:Op zondag 13 juni 2010 13:34 schreef Farang het volgende:
Ik heb per ongeluk mijn stream ge-F5'ed, krijg ik die kutreclame van NUON te zien.
Nice, thanks.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:35 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
[..]
http://www.eurovisionsports.tv/
Kan je ook een Maltese zender zien, of Sporza, of zonder commentaar.
Stijf uitverkocht.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:36 schreef tompsv18 het volgende:
is Nederland - Denemarken trouwens uitverkocht of ook daar veel lege plekken morgen?
Ik kijk ook gewoon op de tv, denk dat de kijkcijfers stiekem nog best hoog kunnen zijn hoor.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:35 schreef Rockiejj het volgende:
Bezoekers
35000
NOS Live Stream:
Huidig aantal kijkers: 7192..:')
Is logisch. Stadion van 50.000 man, stad van 500.000, kaartjes die even duur zijn als bij de topwedstrijden en 2 niet aansprekende tegenstanders zonder veel volgers en immigranten in Zuid Afrika. Johannesburg is ook ver rijdenquote:Op zondag 13 juni 2010 13:36 schreef tompsv18 het volgende:
Wel jammer dat veel stadions maar halfvol zijn, is Nederland - Denemarken trouwens uitverkocht of ook daar veel lege plekken morgen?
Idd, dat is iedere middag zo heb ik het idee.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:39 schreef Rabieluh het volgende:
Geluid van de toetertjes is opeens weer een stuk harder dan gister met Engeland - VS. vaag.
Geluid draagt verder bij hogere temperaturen? Vuvuzela's zijn temperatuur gevoeligquote:Op zondag 13 juni 2010 13:41 schreef tha_one het volgende:
[..]
Idd, dat is iedere middag zo heb ik het idee.
Toch eens naar de NOS mailen
Is dat zo gek bij 19 graden?quote:Op zondag 13 juni 2010 13:39 schreef Sasman het volgende:
Heeft die keeper van Algerije nu een broek aan?
Nou als ik in je FoBo kijkt denk ik toch iets andersquote:Op zondag 13 juni 2010 13:44 schreef KissXSis het volgende:
Tot nu toe ben ik nog niet echt onder de indruk van het niveau
Iedereen klikken nuquote:Op zondag 13 juni 2010 13:44 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Nou als ik in je FoBo kijkt denk ik toch iets anders
Toch zouden beide teams Griekenland verslagen hebbenquote:
Nee, ik vermoed dat ze het schuifje van het achtergrond geluid gewoon harder/zachter zetten.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:42 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Geluid draagt verder bij hogere temperaturen? Vuvuzela's zijn temperatuur gevoelig.
Het ligt ook aan verschil in publiek.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:41 schreef tha_one het volgende:
[..]
Idd, dat is iedere middag zo heb ik het idee.
Toch eens naar de NOS mailen
█▄ █▄█ █▄▄quote:Op zondag 13 juni 2010 13:44 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Nou als ik in je FoBo kijkt denk ik toch iets anders
Veel PVV-aanhang in Algerije.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:36 schreef tha_one het volgende:
In Algerije is de nieuwe haarmode echt dat je geblondeerd moet zijn
Het is er momenteel behoorlijk koud!quote:Op zondag 13 juni 2010 13:39 schreef Sasman het volgende:
Heeft die keeper van Algerije nu een broek aan?
Moet je voorstellen hoe kut ze zouden als ze alleen Algerijnen zouden selecterenquote:
Idd hier ook last van!quote:Op zondag 13 juni 2010 13:39 schreef Rabieluh het volgende:
Geluid van de toetertjes is opeens weer een stuk harder dan gister met Engeland - VS. vaag.
De NOS wil elke keer goed praten dat ze het zo hard hebben staan en er niks aan willen doen.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:48 schreef Rabieluh het volgende:
"En das prima, hoort bij het land"
wtf is dit voor vuvuzela propaganda?
Lekker opvallend ja. Heel doorzichtig. Grafgeluid.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
De NOS wil elke keer goed praten dat ze het zo hard hebben staan en er niks aan willen doen.
Maar op de BBC praten er nog 2 commentatoren nog een beetje doorheen.quote:
iddquote:Op zondag 13 juni 2010 13:51 schreef tompsv18 het volgende:
Achja, hierna krijgen we Servie - Ghana. Dat lijkt me echt een leuke wedstrijd, hier moeten we ff doorheen
http://en.wikipedia.org/wiki/Well_to_Hell_hoaxquote:Op zondag 13 juni 2010 13:51 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Lekker opvallend ja. Heel doorzichtig. Grafgeluid.
Was er niet ooit een broodje aap verhaal dat ze in Rusland een gat naar de hel hadden gemaakt? Waar allemaal bizarre geluiden uit kwamen, ik weet nou wel wat die mensen hebben gehoord.
Niveautje WK 1990, 2002? Dit WK slaat tot dusver nergens op.quote:
Het is nog te vroeg om die conclusie te trekken...quote:Op zondag 13 juni 2010 13:54 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Niveautje WK 1990, 2002? Dit WK slaat tot dusver nergens op.
Sjongejonge, het is Slovenië tegen Algerijequote:Op zondag 13 juni 2010 13:54 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Niveautje WK 1990, 2002? Dit WK slaat tot dusver nergens op.
Ze moeten nog ff inkomenquote:Op zondag 13 juni 2010 13:55 schreef Kwaliteit het volgende:
wat een saaie wedstrijd zeg, kheb nog geen superleuke gezien
Guus is dan ook gewoon een treurige trainer.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:56 schreef KissXSis het volgende:
En dan te bedenken dat dit Slovenië Rusland heeft uitgeschakeld..
Maandag maat, Maandag.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:55 schreef Kwaliteit het volgende:
wat een saaie wedstrijd zeg, kheb nog geen superleuke gezien
En Rusland Nederland.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:56 schreef KissXSis het volgende:
En dan te bedenken dat dit Slovenië Rusland heeft uitgeschakeld..
Inderdaad is deze wedstrijd niet echt een maatstaf. Maar je kan vrij snel zien of het wel of geen leuk WK gaat worden. En de 1e wedstrijden bieden wat dat betreft weinig houvast. Argentinie, Engeland en Frankrijk vielen behoorlijk tegenquote:Op zondag 13 juni 2010 13:56 schreef Jivis het volgende:
[..]
Sjongejonge, het is Slovenië tegen Algerije. Had je een kraker verwacht? De echt goeie ploegen zijn nog niet aan bod geweest en het zijn de eerste poulewedstrijden. Zeik niet.
Achja, de eerste wedstrijden in de groepsfases zijn nooit écht interessant, niemand speelt nog vol voor de winst, omdat het risico dat je verliest dan groter word, wat totaal niet nodig is in het begin van de groepsfase. Begrijpelijk dus dat de wedstrijden nog niet echt aantrekkelijk zijn, jammer is het wel.quote:
Goede aanvallers hebben ook passes nodig.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:58 schreef tha_one het volgende:
We zien erg weinig doelpunten terwijl in de meeste teams de aanvallers toch de grote sterren zijn, dat is tot nu toe wel opvallend.
Precies, dit soort 'B-teams' missen vaak een echte spelmaker.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:59 schreef Jivis het volgende:
[..]
Goede aanvallers hebben ook passes nodig.
Combinatie van beide.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:01 schreef tha_one het volgende:
Die voorzetten zijn allemaal 5 meter te lang, zou dat aan het niveau liggen of toch aan ander factoren (bal/hoogte)?
Misschien dat 't een kwestie van wennen is, maar waarom beginnen ze niet veel eerder te oefenen met deze bal. Dat die bal er is voor trainingen, oefenwedstrijden, en kwalificatie wedstrijden voor nationale teams.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:56 schreef Groningert het volgende:
Tja, je kunt zeggen wat je wil, maar die jabulani bal heeft wel degelijk invloed op het spel. De bal stuit soms hoog op, daalt laag en 'glijd' zo'n beetje over het veld heen. Tuurlijk moeten spelers hier rekening mee houden, maar dit zorgt wel voor beperkingen in het spel.
Ik bedoel bv ook de wedstrijden met Argentinië en Engeland.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:59 schreef Jivis het volgende:
[..]
Goede aanvallers hebben ook passes nodig.
Ik denk de hoogte. Gisteren hadden de Amerikanen last van hetzelfde euvel. Hopelijk snapt een Sneijder wel dat ie in de wedstrijd tegen de Denen zijn traptechniek moet corrigeren. De andere twee wedstrijden zijn gelukkig op zeeniveau.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:01 schreef tha_one het volgende:
Die voorzetten zijn allemaal 5 meter te lang, zou dat aan het niveau liggen of toch aan ander factoren (bal/hoogte)?
Moet je je voorstellen, een heel elftal loverboys achter je aanquote:Op zondag 13 juni 2010 14:03 schreef KissXSis het volgende:
Ik vind die Algerijnen trouwens maar een beetje griezels. Dat haar, soms zelfs geblondeerd. Iedereen een ringbaardje. Nee, yuck. Enge luiEcht van die figuren die als ze niet zouden voetballen, loverboys zouden zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |