Dat maak ik zelf nog wel uitquote:Op zondag 13 juni 2010 13:29 schreef j0rdiiii het volgende:
Iedereen hoort gewoon te kijken op de NOS
ADO vs Engelandquote:Op zondag 13 juni 2010 13:31 schreef Kwaliteit het volgende:
heb net volkslieden gemist, welke kleur is wie?
Groen is Sloveniëquote:Op zondag 13 juni 2010 13:31 schreef Kwaliteit het volgende:
heb net volkslieden gemist, welke kleur is wie?
wordquote:Op zondag 13 juni 2010 13:32 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
misschien word het wel onverwacht een mooie wedstrijd
klein foutjequote:Op zondag 13 juni 2010 13:33 schreef Nouk het volgende:
[..]
word
En dan ook iemand quoten die zo'n fout maakt.
http://www.eurovisionsports.tv/quote:Op zondag 13 juni 2010 13:34 schreef Farang het volgende:
Ik heb per ongeluk mijn stream ge-F5'ed, krijg ik die kutreclame van NUON te zien.
Nice, thanks.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:35 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
[..]
http://www.eurovisionsports.tv/
Kan je ook een Maltese zender zien, of Sporza, of zonder commentaar.
Stijf uitverkocht.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:36 schreef tompsv18 het volgende:
is Nederland - Denemarken trouwens uitverkocht of ook daar veel lege plekken morgen?
Ik kijk ook gewoon op de tv, denk dat de kijkcijfers stiekem nog best hoog kunnen zijn hoor.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:35 schreef Rockiejj het volgende:
Bezoekers
35000
NOS Live Stream:
Huidig aantal kijkers: 7192..:')
Is logisch. Stadion van 50.000 man, stad van 500.000, kaartjes die even duur zijn als bij de topwedstrijden en 2 niet aansprekende tegenstanders zonder veel volgers en immigranten in Zuid Afrika. Johannesburg is ook ver rijdenquote:Op zondag 13 juni 2010 13:36 schreef tompsv18 het volgende:
Wel jammer dat veel stadions maar halfvol zijn, is Nederland - Denemarken trouwens uitverkocht of ook daar veel lege plekken morgen?
Idd, dat is iedere middag zo heb ik het idee.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:39 schreef Rabieluh het volgende:
Geluid van de toetertjes is opeens weer een stuk harder dan gister met Engeland - VS. vaag.
Geluid draagt verder bij hogere temperaturen? Vuvuzela's zijn temperatuur gevoeligquote:Op zondag 13 juni 2010 13:41 schreef tha_one het volgende:
[..]
Idd, dat is iedere middag zo heb ik het idee.
Toch eens naar de NOS mailen
Is dat zo gek bij 19 graden?quote:Op zondag 13 juni 2010 13:39 schreef Sasman het volgende:
Heeft die keeper van Algerije nu een broek aan?
Nou als ik in je FoBo kijkt denk ik toch iets andersquote:Op zondag 13 juni 2010 13:44 schreef KissXSis het volgende:
Tot nu toe ben ik nog niet echt onder de indruk van het niveau
Iedereen klikken nuquote:Op zondag 13 juni 2010 13:44 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Nou als ik in je FoBo kijkt denk ik toch iets anders
Toch zouden beide teams Griekenland verslagen hebbenquote:
Nee, ik vermoed dat ze het schuifje van het achtergrond geluid gewoon harder/zachter zetten.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:42 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Geluid draagt verder bij hogere temperaturen? Vuvuzela's zijn temperatuur gevoelig.
Het ligt ook aan verschil in publiek.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:41 schreef tha_one het volgende:
[..]
Idd, dat is iedere middag zo heb ik het idee.
Toch eens naar de NOS mailen
█▄ █▄█ █▄▄quote:Op zondag 13 juni 2010 13:44 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Nou als ik in je FoBo kijkt denk ik toch iets anders
Veel PVV-aanhang in Algerije.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:36 schreef tha_one het volgende:
In Algerije is de nieuwe haarmode echt dat je geblondeerd moet zijn
Het is er momenteel behoorlijk koud!quote:Op zondag 13 juni 2010 13:39 schreef Sasman het volgende:
Heeft die keeper van Algerije nu een broek aan?
Moet je voorstellen hoe kut ze zouden als ze alleen Algerijnen zouden selecterenquote:
Idd hier ook last van!quote:Op zondag 13 juni 2010 13:39 schreef Rabieluh het volgende:
Geluid van de toetertjes is opeens weer een stuk harder dan gister met Engeland - VS. vaag.
De NOS wil elke keer goed praten dat ze het zo hard hebben staan en er niks aan willen doen.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:48 schreef Rabieluh het volgende:
"En das prima, hoort bij het land"
wtf is dit voor vuvuzela propaganda?
Lekker opvallend ja. Heel doorzichtig. Grafgeluid.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
De NOS wil elke keer goed praten dat ze het zo hard hebben staan en er niks aan willen doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |