Jammer, maar Blatter heeft liever emotiequote:
Ik drijf bijna wegquote:Op zondag 13 juni 2010 14:03 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen, een heel elftal loverboys achter je aan.
Halve "nichten" komen in Algerije niet aan de vrouw.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:03 schreef KissXSis het volgende:
Ik vind die Algerijnen trouwens maar een beetje griezels. Dat haar, soms zelfs geblondeerd. Iedereen een ringbaardje. Nee, yuck. Enge luiEcht van die figuren die als ze niet zouden voetballen, loverboys zouden zijn
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:02 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Misschien dat 't een kwestie van wennen is, maar waarom beginnen ze niet veel eerder te oefenen met deze bal. Dat die bal er is voor trainingen, oefenwedstrijden, en kwalificatie wedstrijden voor nationale teams.
Maar ja, waarom moet er uberhaupt een of andere hyperbal uit de toekomst gemaakt worden voor ieder wk, pure marketing die het spel echt niet bevordert.
NL - Hongarije werd met een Nike-bal gespeeld. Sponsorbelangen.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:08 schreef Groningert het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Wil er nog even aan toevoegen dat ik de hoeveelheid lange ballen, die nog steeds gegeven worden, niet snap. Je ziet hoeveel lange ballen niet aankomen, terwijl ze gegeven worden door spelers met een prima traptechniek. Ik hoop dat het Ned Elftal dit ook opvalt, en dat er gewoon lekker kort getikt gaat worden.
Gee nconcentratiequote:Op zondag 13 juni 2010 14:10 schreef waggeltje het volgende:
wat vinden jullie van die linksback van alergije, nadir belhadj?
Slovenië en kwaliteit in 1 zin zetten.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:15 schreef Jor_Dii het volgende:
Slovenië gaat dit winnen op basis van kwaliteit.
Ze hebben alles te verliezen. De verwachtingen voor beide ploegen echt niet dat ze de eerste ronde eruit liggen.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:14 schreef Groningert het volgende:
Je zou toch denken dat beide teams gewoon niks te verliezen hebben, en alles op de aanval gooien.. jammer.
Toch wel. De VS alleen heeft al meer kwaliteit dan beide teams samen.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:16 schreef Fokski het volgende:
[..]
Ze hebben alles te verliezen. De verwachtingen voor beide ploegen echt niet dat ze de eerste ronde eruit liggen.
Ik heb 1-0 voor Slovenie.. dat zit er nog wel gezien t wedstrijdbeeld, maar kan net zo goed een gelijkspel worden.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb 1-3 voor Slovenië gepoold, what was I thinking?
Kleurloos figuur is het.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:22 schreef tompsv18 het volgende:
Die Groenedijk zit er ook elke dag, hebben ze geen andere analisten ofzo..
Is altijd met openingspotjes.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:20 schreef Buitendam het volgende:
Wanneer komt het WK nou eens echt lekker op gang? Wedstrijd na wedstrijd teleurstellend voetbal.
Ik heb het over de verwachtingen thuis. Die denken echt "wow een puntje bij Slovenie/Algerije en de andere teams leuk bezig houden". Wie heeft het trouwens over de VS? Ik zie Engeland eruit vliegen.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:18 schreef Groningert het volgende:
[..]
Toch wel. De VS alleen heeft al meer kwaliteit dan beide teams samen.
Ik hoop het niet.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:27 schreef Krambo het volgende:
[..]
Niks aan de hand![]()
Kan Bertje M. zich weer lekker uitleven tijdens de persconferentie
Standaard. Ook dat is het WK.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:28 schreef tha_one het volgende:
[..]
Ik hoop het niet.
De Nederlandse pers praat de spelersgroep gewoon problemen aan.
Morgen natuurlijk, Nederland gaat die Denen inmaken.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:20 schreef Buitendam het volgende:
Wanneer komt het WK nou eens echt lekker op gang? Wedstrijd na wedstrijd teleurstellend voetbal.
Ben je een meisje ofzoquote:
Ik heb ook 2-0 gezegd. Hopelijk nog een doelpuntje van de Slovenen dan heb ik tenminste nog wát punten.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:35 schreef Jaja.. het volgende:
[..]
Morgen natuurlijk, Nederland gaat die Denen inmaken.
Hmm ik heb 2-0 voor Slovenie voorspeld, ben bang dat 't een saaie 0-0 gaat worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |