Toch wel. De VS alleen heeft al meer kwaliteit dan beide teams samen.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:16 schreef Fokski het volgende:
[..]
Ze hebben alles te verliezen. De verwachtingen voor beide ploegen echt niet dat ze de eerste ronde eruit liggen.
Ik heb 1-0 voor Slovenie.. dat zit er nog wel gezien t wedstrijdbeeld, maar kan net zo goed een gelijkspel worden.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb 1-3 voor Slovenië gepoold, what was I thinking?
Kleurloos figuur is het.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:22 schreef tompsv18 het volgende:
Die Groenedijk zit er ook elke dag, hebben ze geen andere analisten ofzo..
Is altijd met openingspotjes.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:20 schreef Buitendam het volgende:
Wanneer komt het WK nou eens echt lekker op gang? Wedstrijd na wedstrijd teleurstellend voetbal.
Ik heb het over de verwachtingen thuis. Die denken echt "wow een puntje bij Slovenie/Algerije en de andere teams leuk bezig houden". Wie heeft het trouwens over de VS? Ik zie Engeland eruit vliegen.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:18 schreef Groningert het volgende:
[..]
Toch wel. De VS alleen heeft al meer kwaliteit dan beide teams samen.
Ik hoop het niet.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:27 schreef Krambo het volgende:
[..]
Niks aan de hand![]()
Kan Bertje M. zich weer lekker uitleven tijdens de persconferentie
Standaard. Ook dat is het WK.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:28 schreef tha_one het volgende:
[..]
Ik hoop het niet.
De Nederlandse pers praat de spelersgroep gewoon problemen aan.
Morgen natuurlijk, Nederland gaat die Denen inmaken.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:20 schreef Buitendam het volgende:
Wanneer komt het WK nou eens echt lekker op gang? Wedstrijd na wedstrijd teleurstellend voetbal.
Ben je een meisje ofzoquote:
Ik heb ook 2-0 gezegd. Hopelijk nog een doelpuntje van de Slovenen dan heb ik tenminste nog wát punten.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:35 schreef Jaja.. het volgende:
[..]
Morgen natuurlijk, Nederland gaat die Denen inmaken.
Hmm ik heb 2-0 voor Slovenie voorspeld, ben bang dat 't een saaie 0-0 gaat worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |