Ja, maar volgens mij heeft onze heul geen chique zaken als gescheiden kamersquote:Op maandag 14 juni 2010 22:22 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat is juist wat ik bedoel. Als ze gescheiden kamers hebben, heb je én geen last van het naar het midden rollen én heb je geen last van het katapult-effect.
Hij is blauw. Meer weet ik er niet van.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:17 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Is dat zo'n 'twijfelaar'-luchtbed? Zo eentje waarbij je constant naar het midden rolt, samen? Dat je dan ook samen eigenlijk op de grond ligt? Zo'n luchtbed zonder gescheiden kamers? Zo eentje?
Ah, dan zal het wel goed zijn!quote:Op maandag 14 juni 2010 22:46 schreef Duderella het volgende:
[..]
Hij is blauw. Meer weet ik er niet van.
Nou... past niet echt bij mijn tapasschalen anders.quote:
Dank je wel voor de moeite hoor! En de omgeving neem ik zeker als tip mee!quote:Op maandag 14 juni 2010 22:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
Duderella, ik heb gezocht naar die camping, maar kan em zo snel niet vindenMocht ik em alsnog vinden dan meld ik me
Maar er zijn zat prachtige campings daar
Dus je zult vast en zeker een prachtige omgeving hebben
d) op gas.. kan je bijna mee vriezenquote:Op maandag 14 juni 2010 22:52 schreef Oksel het volgende:
Verder moet je kiezen tussen a) geen koeling, b) koeling met ijs in een koelbox, c) een elektrische, maar die zijn altijd KUT.
Oh en pardon?? Misschien hooguit wat vergeetachtig. Maar ik kampeer niet 'zomaar ff' en neem graag alles mee wat ik nodig denk te hebben.. Mag je van vinden wat je wil hoor, maar een lijstje is dan best gemakkelijkquote:Je hebt echt niet veel nodig, en mensen met lijstjes zijn ook niet helemaal goed snik.
Misschien eens een goeie kopen?quote:Op maandag 14 juni 2010 22:52 schreef Oksel het volgende:
, c) een elektrische, maar die zijn altijd KUT.
Ja, tuurlijk.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:46 schreef Duderella het volgende:
[..]
Wat bedoel je met dat verlengsnoer? Die stekkers passen toch gewoon in Duutsland, of niet?
Het feit dat de scheerlijnen mogelijkerwijs niet matchen met het slabestek, sla jij gemakshalve maar even over dus.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:52 schreef Oksel het volgende:
Het is verdomme geen rocketscience! Tent kopen, gasstel + fles, paar potten en pannen mee, wat plastic borden en bestek, een tas met kleding, en gaan.
Blikopener? Je gaat toch geen BLIKZOOI vreten? Wijnopener! Das pas handig! En zaklampen, en een gaslamp. Verder klaptafel en 2 stoelen. En een hangmat. Luchtbed en je dikke dekbed van thuis, kan koud zijn 's nachts in Duitsland.
Verder moet je kiezen tussen a) geen koeling, b) koeling met ijs in een koelbox, c) een elektrische, maar die zijn altijd KUT.
Je hebt echt niet veel nodig, en mensen met lijstjes zijn ook niet helemaal goed snik.
Gameboy + autolader = geniaal.
Oh, mik al je kampeerzooi in een krat. Lekker makkelijk.
quote:Op maandag 14 juni 2010 22:54 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Misschien eens een goeie kopen?
Lijstjes horen bij de voorpret voor sommige mensen. Fijn dat jij van alles vindt, maar andere mensen denken er ook wel eens anders over. Schokkend he?quote:Op maandag 14 juni 2010 22:54 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk.
En je hebt geen stroom nodig. Als je ff wat moet opladen doe je dat bij de buurman met dikke camper, of even in het toilet.
En verder; de HELE FUCKING CAMPING heeft ALLES bij zich. Allemaal van die mongolen met LIJSTJES (). Dus ALS je wat heel schokkends bent vergeten hebben je 298 buren het wel bij zich, die het met heel veel liefde aan je uitlenen. Kampeerders zijn zooooo sociaal!
Zo 'tuurlijk' is dat niet, aangezien veel camping beschikken over CEE-stekkers. Ik zou in elk geval zorgen dat ik ze beiden heb.quote:
Maar niet per se duur hoorquote:Op maandag 14 juni 2010 22:56 schreef Oksel het volgende:
En de echte goede hebben inderdaad tevens een gasaansluiting.
Onzin. Dat hoeft echt geen duizenden euro's te kosten.quote:
Ik heb bij de Hema een reuze leuke koeltas gezien. Vast niet helemaal zo praktisch als een box, maar wel eh... nou heel leuk dus.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
d) op gas.. kan je bijna mee vriezenWerkt als een trein!
maar als ik dude was, ging ik gewoon voor koelbox met elementen.. niet te moeilijk over doen.(je mag die van ons wel lenen/hebben/lenen)
[..]
Joah! Ik weet welke je bedoeldquote:Op maandag 14 juni 2010 22:59 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik heb bij de Hema een reuze leuke koeltas gezien. Vast niet helemaal zo praktisch als een box, maar wel eh... nou heel leuk dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |