Lekker Lielie! En herkenbaar.
Ik heb nu nog 4 heeeele drukke laatste weken. Morgen schoolreis, Cito-toetsen afronden, invoeren, alle 20 handelingsplannen evalueren (liefst met ouders samen), overdachtsformulieren invullen en overdracht plannen. Ik krijg volgend jaar kinderen uit 3 klassen dus moet totaal met 4 mensen afspreken

Dan moeten er nog rapporten geschreven worden en de uitslag van de Entreetoets zal binnen komen en dan krijg je altijd toch wat ouders over de vloer die daar over willen praten.. Dossiers bijwerken en de spullen van dit jaar opruimen. En dan de laatste week nog afscheid van 2 meisjes die alvast naar het V.O. gaan, woensdags spelletjes dag en donderdags moeten we ALLES uit het lokaal halen omdat in de vakantie de vloer gereinigd wordt.. Maar die vrijdag, de 9 juli heb ik dan wel vrij
Kortom.. die eerste vakantieweek is het altijd erg afkicken..

Oh en omdat mijn duo-collega nog thuis is met zwangerschapsverlof moet ik het in mijn parttime uren allemaal alleen doen. De invalster kan ik wel een paar dingetjes laten doen, maar ga haar niet opzadelen met oudergesprekken over dingen die liepen toen zij er nog niet was.. Heb echt geen flauw idee hoe ik die allemaal ga doen, ga vragen of ik alles zo veel mogelijk telefonisch mag afhandelen anders gaat het niet goed komen