abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82733141
Hmmmz iemand uit 0518 vond het nodig om mij om half 3 te bellen.gelukkig niet gehoord.straks maar eens op redial drukken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_82733153
Zo, ook wakker.. slaapgebrek van gister is wel weer ingehaald.

Oh en Dude heerlijk! En nee ik draai me daar niet voor om in mijn slaap hoor!! Hoewel op een andere manier, ben ik zelf op de camping ook wel een beetje met styling bezig namelijk Neem alleen al onze uber stylische tent natuurlijk en de hippe coleman brander En al ons maple is wit, maar als ik het nu opnieuw zou moeten kopen had ik licht blauw genomen
Oh en ik vind fleece heerlijk, maar niet als je nog heel actief bent. Het is meer lekker om aan te trekken als het fris wordt onder de luifel..
pi_82733156
quote:
Op zondag 13 juni 2010 08:12 schreef Tezz het volgende:
Ik ben ook klaar met slapen! Dat krijg je er van als je op zaterdagavond al om half elf naar bed gaat, hihi....

Vandaag lekker knuffelen met mijn neefje Melle. Heerlijk om hem weer te zien!

@dude: vergeet je ook de blokhamer, extra scheerlijnen, stormbanden en de paraplu (oranje natuurlijk) niet?

ook een goede hamer is ESSENTIEEL als je geen zin hebt in de haringen met je handen in de grond te duwen (indien rubber of hout, neem een reserve mee)
  zondag 13 juni 2010 @ 09:19:51 #104
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_82733176
Dude, campeerheld
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_82733181
Oh man, wat is dit toch een briljant nummer zeg!!

En de rest van de plaat is inmiddels ook wel heel erg geland bij me geloof ik
pi_82733219
Editors
pi_82733295
Maar Dude.. ben je niet toevallig ook even bij De Waard binnengelopen? Die zit daar als het goed is bij de Vrijbuiter in.
pi_82733322
quote:
Op zondag 13 juni 2010 09:24 schreef cybermans het volgende:
Editors
pi_82733381
Zucht......... ik heb zin in een stevig ontbijtje, maar weet niet wat! Ik denk dat ik maar een klef ei in de pan ga gooien met champigons en toast....
Alleen met zelfspot kun je overleven...
  zondag 13 juni 2010 @ 09:52:18 #110
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_82733475
Havermout hier maar
Confidence through competence
pi_82733483
Lekker toch Tess? Ik heb net bij uitzondering een pitabroodje kaas uit de klapgril gekregen van Thijs

Pak er zo lekker mijn boek weer bij geloof ik. Vanmiddag naar schoonouders om te bbq'en met zwager en schoonzus die niet op ons feest konden komen.. Klein feestje na bouwen dus
  Moderator / Redactie Sport zondag 13 juni 2010 @ 09:53:25 #112
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_82733486
MOgge
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_82733518
Mogge

Nu dit lekker hard aan:

en de rest van de plaat.. lekker hard meezingen
pi_82733549
ik lig nog in bed de mr is al weg voetjeballen.
zo nog maar eens wat nuttige dingen doen.
de vakantie moet nog wel een beetje landen bij mij zeg. ik heb elk jaar nog een aantal dagen waarop ik meerdere keren opschrik omdat ik denk dat ik nog iets moet maken en inleveren
maar hoef alleen nog een vrij eenvoudig tentamen te leren in twee weken.
  Moderator / Redactie Sport zondag 13 juni 2010 @ 10:00:36 #115
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_82733563
pi_82733629
Lekker Lielie! En herkenbaar.
Ik heb nu nog 4 heeeele drukke laatste weken. Morgen schoolreis, Cito-toetsen afronden, invoeren, alle 20 handelingsplannen evalueren (liefst met ouders samen), overdachtsformulieren invullen en overdracht plannen. Ik krijg volgend jaar kinderen uit 3 klassen dus moet totaal met 4 mensen afspreken Dan moeten er nog rapporten geschreven worden en de uitslag van de Entreetoets zal binnen komen en dan krijg je altijd toch wat ouders over de vloer die daar over willen praten.. Dossiers bijwerken en de spullen van dit jaar opruimen. En dan de laatste week nog afscheid van 2 meisjes die alvast naar het V.O. gaan, woensdags spelletjes dag en donderdags moeten we ALLES uit het lokaal halen omdat in de vakantie de vloer gereinigd wordt.. Maar die vrijdag, de 9 juli heb ik dan wel vrij
Kortom.. die eerste vakantieweek is het altijd erg afkicken..

Oh en omdat mijn duo-collega nog thuis is met zwangerschapsverlof moet ik het in mijn parttime uren allemaal alleen doen. De invalster kan ik wel een paar dingetjes laten doen, maar ga haar niet opzadelen met oudergesprekken over dingen die liepen toen zij er nog niet was.. Heb echt geen flauw idee hoe ik die allemaal ga doen, ga vragen of ik alles zo veel mogelijk telefonisch mag afhandelen anders gaat het niet goed komen
  Moderator / Redactie Sport zondag 13 juni 2010 @ 10:09:16 #117
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_82733678
SUn hoe is jullie voetbalregelement voor morgen op school?
NL - Denemarken is natuurlijk onder schooltijd
pi_82733715
Mijn man is voor de verandering eens erg blij met zijn werktijden. Hij is morgen vrij, haha....
Alleen met zelfspot kun je overleven...
  zondag 13 juni 2010 @ 10:12:51 #119
55709 Stereotomy
pi_82733724
brrr, telefonisch afhandelen.

Sun, blijf je toch in deze oude baan?
pi_82733733
dat is wel veel Sun! en zo'n eerste vakantieweek is dan al verloren, want dan ontspan je nog nauwlijks
pi_82733755
quote:
Op zondag 13 juni 2010 10:12 schreef Stereotomy het volgende:

anders doe je een keer een blok mee bij dude in de klas, helpt goed tegen belfobie
pi_82733789
quote:
Op zondag 13 juni 2010 10:09 schreef borisz het volgende:
SUn hoe is jullie voetbalregelement voor morgen op school?
NL - Denemarken is natuurlijk onder schooltijd
Wij zitten in Movieworld Germany Heb ze gezegd iets oranje aan te doen
Andere groepen zijn ook op schoolreisje, alleen groep 8 niet, die hebben 's middags vrij (maken genoeg uren per jaar om dat te redden + er was iets met open dagen of zo.. mazzelaars)
Maar als we er wel waren geweest was hadden we de wedstrijd gewoon gekeken in de klas hoor. Mooi op het digibord, kids kleurplaatjes/tekeningen er bij en kijken wie onze 'voetbalpoel' wint! Ieder die mee doet zet een snoepje in
pi_82733805
quote:
Op zondag 13 juni 2010 10:12 schreef Stereotomy het volgende:

Jup, heb niets anders gevonden en blijf gewoon op mijn plek met de zelfde collega ook. Voordeel is wel dat ik volgend jaar om de week de woensdag RT mag doen voor de groepen 7.
  zondag 13 juni 2010 @ 10:18:49 #124
55709 Stereotomy
pi_82733816
RT?
pi_82733819
quote:
Op zondag 13 juni 2010 10:13 schreef LieLie het volgende:
dat is wel veel Sun! en zo'n eerste vakantieweek is dan al verloren, want dan ontspan je nog nauwlijks
Jup, en de laatste vakantieweek moeten we de klassen weer inrichten.. blijven dus feitelijk maar 4 ontspannen weken over
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')