Lekker dan. Wel lekkere muzakquote:Op zondag 13 juni 2010 00:39 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi. Ik zit te wachten op het laatste optredenzijn al 5 min te laat en nog aan het soundchecken
Was het wat golfer?quote:Op zondag 13 juni 2010 01:47 schreef golfer het volgende:
[..]
In het kader van Irak-films hebben wij juist net Green zone bekeken.
yupquote:
Ja, ging wel.quote:
Ah ja. Ik ben ook wel een beetje klaar met dat soort films.quote:Op zondag 13 juni 2010 02:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, ging wel.
Niets nieuws onder de zon, maar het gegeven dat een Amerikaanse soldaat er achter komt dat die hele oorlog in Irak gebaseerd was op leugens omtrent massa-vernietigingswapens is wel grappig gevonden.
Verder voor mij aan het einde iets te veel pief-paf-poef.
Nou lekker toch? En zit jij dan met een laptoppie op schoot lekker te tikken of zo?quote:
zoietsquote:Op zondag 13 juni 2010 02:13 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou lekker toch? En zit jij dan met een laptoppie op schoot lekker te tikken of zo?
ik vond em tof in de bios. Ook met die Iraakse man die hen hielp. Maar vond idd dat die achtervolging aan het eind te lang duurde. Ik begreep alleen niet hoe die andere slechten ineens dood waren? Sommige wel maar heb er een paar gemist denk?quote:Op zondag 13 juni 2010 02:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, ging wel.
Niets nieuws onder de zon, maar het gegeven dat een Amerikaanse soldaat er achter komt dat die hele oorlog in Irak gebaseerd was op leugens omtrent massa-vernietigingswapens is wel grappig gevonden.
Verder voor mij aan het einde iets te veel pief-paf-poef.
nog niet moe van die lange tentzoekdag?quote:Op zondag 13 juni 2010 02:48 schreef Duderella het volgende:
Beetje laat, maar fijne apen voor golfer!
Yupquote:Op zondag 13 juni 2010 01:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh jee en dan morgen alweer zo'n laat spetterend optreden.
Het was heerlijke muziekquote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 03:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het was heerlijke muziekIk heb er een filmpje van
Als jij net zo lekker bent zingt als die zangeres, kan er niets misgaan morgenavond
Slapen ga ik zo doen jaquote:Op zondag 13 juni 2010 03:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
goed om te horen dat je een leuke avond heb gehad, itt gisteren
. Slaap lekker en suc6 met alle foto's morgen pff
dan weet je toch wat je t beste kunt doen?quote:Op zondag 13 juni 2010 03:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Slapen ga ik zo doen jaZit nog te bedenken of ik de katten buiten de slaapkamer hou of niet. Anders weet ik nu al dat ik over 5 uur wakker ben
quote:Op zondag 13 juni 2010 03:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dan weet je toch wat je t beste kunt doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |