ok ja maar niet druk om maken hequote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:44 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ze ziet er gewoon verdomd goed uit. Dus mannen kiezen altijd haar. Niet dat zij hen altijd wil of eigenlijk zelden tot nooit
Bij een vriend van me, eigen slaapkamer en badkamer . Maar kan het hele huis door. Het lijkt wel een beetje samenwonen, heel gezellig. Zonder sex dan want hij doet het niet met vrouwenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:43 schreef Duderella het volgende:
[..]
Heerlijk vrouw! Ik ben wel jaloers op je (je zit zeker lekker in een hotel?)
Dat zijn dan domme mannen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:43 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dat heeft die mannen nog niet weggehouden bij haar hoor
Dus eerst de feiten goed hebben dan pas sprookjes vertellen![]()
Klinkt hartstikke gezellig! En wat fijn om zo'n adresje te hebben en dat hij zo gastvrij is. Wanneer moet je weerom komen?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:46 schreef Ole het volgende:
[..]
Bij een vriend van me, eigen slaapkamer en badkamer . Maar kan het hele huis door. Het lijkt wel een beetje samenwonen, heel gezellig. Zonder sex dan want hij doet het niet met vrouwen
Vanavond heeft hij voor me gekookt![]()
Zijn elke dag al uit eten geweest en dan is 'thuis' eten ook wel zo gezellig,
wat léuk!!! klinkt heel goedquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:46 schreef Ole het volgende:
[..]
Bij een vriend van me, eigen slaapkamer en badkamer . Maar kan het hele huis door. Het lijkt wel een beetje samenwonen, heel gezellig. Zonder sex dan want hij doet het niet met vrouwen
Vanavond heeft hij voor me gekookt![]()
Zijn elke dag al uit eten geweest en dan is 'thuis' eten ook wel zo gezellig,
Ik vind fleece vreselijk kledingmateriaal, 't ademd niet, véél te warmquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:45 schreef Duderella het volgende:
O ik hoor net dat ik helemaal geen windjack heb, maar een fleecejack.
Ik keek net even op het etiket, en er staat: No Pilling. HÁ!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:49 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik vind fleece vreselijk kledingmateriaal, 't ademd niet, véél te warmen je krijgt "pilling" na 3x wassen
donderdag vlieg ik weer terug.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:48 schreef Duderella het volgende:
[..]
Klinkt hartstikke gezellig! En wat fijn om zo'n adresje te hebben en dat hij zo gastvrij is. Wanneer moet je weerom komen?
Dat zullen we nog wel eens zienquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:50 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik keek net even op het etiket, en er staat: No Pilling. HÁ!
Ik krijg er helemaal zo'n Villafelderhoffig gevoel bij!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:51 schreef Ole het volgende:
[..]
donderdag vlieg ik weer terug.
Ben hier al vaker geweest en voelde me deze keer ook meteen weer thuis. Ook makkelijk dat ik de weg hier weet, dus kan ook lekker mijn eigen gang gaan.
Lichtblauw. Met een capuchonnetje. En een wit biesje. Ik koop geen troep heur.quote:Op zondag 13 juni 2010 00:00 schreef LieLie het volgende:
dude! die jacks die ze in rood/blauw/groen/zwart/bruin hebben?
Oh jee en dan morgen alweer zo'n laat spetterend optreden.quote:Op zondag 13 juni 2010 00:39 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi. Ik zit te wachten op het laatste optredenzijn al 5 min te laat en nog aan het soundchecken
In het kader van Irak-films hebben wij juist net Green zone bekeken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |