Nog orginele antwoorden?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:29 schreef Ole het volgende:
[..]
Nakijkweek
Maar heb alles direct nagekeken en kon er een weekje tussenuit
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:29 schreef golfer het volgende:
[..]
En uiteindelijk boek je natuurlijk weer gewoon een 5-sterrenhotel.
O wat goed! Zowel dat je zo snel nakijkt (quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:29 schreef Ole het volgende:
[..]
Nakijkweek
Maar heb alles direct nagekeken en kon er een weekje tussenuit
Was alleen boekhouden. Is wat saai met antwoordenquote:
Ja boekhouden kan je weinig orgineel doenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:35 schreef Ole het volgende:
[..]
Was alleen boekhouden. Is wat saai met antwoorden![]()
Maar wel lekker snel nagekeken als je je even boos maakt
Snel nakijken gaat stuk beter als je een weekje vakantie in het vooruitzicht hebt!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:33 schreef Duderella het volgende:
[..]
O wat goed! Zowel dat je zo snel nakijkt (), als dat je dan ook gewoon lekker vertrekt voor een weekie. Hoe is het in Spanje? Warrum?
Toch wel dezelfde als Arty he?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:35 schreef Duderella het volgende:
O ik heb ook een windjack. Geen idee wat een mens er precies mee moet, maar ik dacht: zeg kamperen en je zegt windjack. Dus ook daar zul je me niet meer op betrappen, dat ik aan zoiets begin zonder degelijk windjack.
Je gaat dit keer zelf niet op de slettebaktoer?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:34 schreef Laydina het volgende:
Nog een half uurtje en dan de stad in. Gaan we weer eens kijken hoe m'n vriendin versiert wordt
Al zou ik willen.. zou het mij niet lukken iemand mee te krijgenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Je gaat dit keer zelf niet op de slettebaktoer?
Omdat je vriendin veel knapper is?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:39 schreef Laydina het volgende:
[..]
Al zou ik willen.. zou het mij niet lukken iemand mee te krijgen
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Omdat je vriendin veel knapper is?
NEE!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:38 schreef Ole het volgende:
[..]
Toch wel dezelfde als Arty he?
dat is helemáál het toppunt![]()
Heerlijk vrouw! Ik ben wel jaloers op je (je zit zeker lekker in een hotel?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:37 schreef Ole het volgende:
[..]
Snel nakijken gaat stuk beter als je een weekje vakantie in het vooruitzicht hebt!
Het is niet heel warm maar vandaag wel zonnig en badpakkenweer. Lekker windje erbij, dus uitkijken voor het bleke huidje. Maar ik ben verstandig onder de parasol gebleven, en maar een beetje rood.
is je vriendin een uitdaagster of gewoon n magneetquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:34 schreef Laydina het volgende:
Nog een half uurtje en dan de stad in. Gaan we weer eens kijken hoe m'n vriendin versiert wordt
Dat heeft die mannen nog niet weggehouden bij haar hoorquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Schrikt mannen af
Ze gaan voor jou.
Vind ik nou echt wat voor jouquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:42 schreef Duderella het volgende:
[..]
NEE!
Zeg. Wij zijn Gaastra niet!
Arty zegt trouwens dat hij geen windjack nodig heeft. Hij heeft een baard. Dat is genoeg.
Dat weiger ik. Ik draag louter opwaaiende zomerjurken onder mijn windjack.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:43 schreef Bluezz het volgende:
Onder dat windjack hoort wel een roze of geel joggingpak hè en witte sportschoenen
Ze ziet er gewoon verdomd goed uit. Dus mannen kiezen altijd haar. Niet dat zij hen altijd wil of eigenlijk zelden tot nooitquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
is je vriendin een uitdaagster of gewoon n magneet![]()
veel stapplezier, ik lig al in bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |