Ja, de oranje lijn.quote:
psssttttttt ze heeft nog geen tentquote:
Klinkt héérlijk kneuterigquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:04 schreef Duderella het volgende:
Dag allemaal!![]()
Wij zijn tenten wezen kijken. En tenten. En nog meer tenten. En tenten. Tunneltenten. Piramidetenten. Bustenten (echt waar). Polyester tenten. Katoenen tenten. Combinatietenten. Goedkope tenten. Middenmoottenten. Dure tenten. Trekkerstenten. Verblijfstenten. Tenten waarin je kan zitten. Tenten waarin je kan staan. Tenten waarin je de halve fucking camping op je bal kan uitnodigen.
Ten slotte hebben we toen maar de eerste noodzakelijke aankopen gedaan. We hebben nu een complete outdoor melamine design schalen- en serviesset (de oranje lijn) van Mepal-Rosti, dus de basics zijn er.
Thuis hebben we de groene lijn. Op de camping de oranje (hoewel, als ik eerlijk ben, het wordt steeds erger- onze campingborden zijn weer de groene lijn zodat ze matchen met thuis. Gewoon. Voor het gevoel!). Oranje leek ons ook weer aardiger kleuren zo bij de natuur en alles, het gras bedoel ik.quote:
Ja! En zelfs even springen, mocht dat nodig zijn! En er zat een überschattig opbergvak (oranje) aan de binnenzijde waar je dan je glossy's en zulks in kan stoppen. Of je leuke hippe flipflops (die ik vandaag ook al vast heb aangeschaft).quote:
Lekker in Spanjequote:
da;s handig! loop je niet meer zo ongelukkig met die teiil te klooienquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:25 schreef Duderella het volgende:
[..]
Overigens:
We hebben ook Numero Uno Aankopios Campinos: De Afwasteil!!!
Oranje. Met hengsels. Zodat je heel elegant naar de spoelkeuken kan zwieren.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:24 schreef kaasplankje het volgende:
Ik moet 't nog zien, Dude in een tent
Ben je in Spanje!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:25 schreef Ole het volgende:
[..]
Lekker in SpanjeLekker verkleurd vandaag
Ik vind het allemaal heel logisch. Het is all about stylingquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:25 schreef Duderella het volgende:
Thuis hebben we de groene lijn. Op de camping de oranje (hoewel, als ik eerlijk ben, het wordt steeds erger- onze campingborden zijn weer de groene lijn zodat ze matchen met thuis. Gewoon. Voor het gevoel!). Oranje leek ons ook weer aardiger kleuren zo bij de natuur en alles, het gras bedoel ik.
Pfff, we zijn echt uuuuren zoet geweest!
Ja! En zelfs even springen, mocht dat nodig zijn! En er zat een überschattig opbergvak (oranje) aan de binnenzijde waar je dan je glossy's en zulks in kan stoppen. Of je leuke hippe flipflops (die ik vandaag ook al vast heb aangeschaft).
Overigens:
We hebben ook Numero Uno Aankopios Campinos: De Afwasteil!!!
Oranje. Met hengsels. Zodat je heel elegant naar de spoelkeuken kan zwieren.
Kijk, dat had ik nou weer niet begrepen toen ik als kind altijd ging kamperenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:28 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind het allemaal heel logisch. Het is all about styling
En uiteindelijk boek je natuurlijk weer gewoon een 5-sterrenhotel.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:04 schreef Duderella het volgende:
Dag allemaal!![]()
Wij zijn tenten wezen kijken. En tenten. En nog meer tenten. En tenten. Tunneltenten. Piramidetenten. Bustenten (echt waar). Polyester tenten. Katoenen tenten. Combinatietenten. Goedkope tenten. Middenmoottenten. Dure tenten. Trekkerstenten. Verblijfstenten. Tenten waarin je kan zitten. Tenten waarin je kan staan. Tenten waarin je de halve fucking camping op je bal kan uitnodigen.
Ten slotte hebben we toen maar de eerste noodzakelijke aankopen gedaan. We hebben nu een complete outdoor melamine design schalen- en serviesset (de oranje lijn) van Mepal-Rosti, dus de basics zijn er.
We hebben ook overwogen om gewoon elke dag het servies weg te mieteren. Maar dat wordt een beetje een kostbare zaak met die oranje lijn van ons.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:27 schreef Ole het volgende:
[..]
da;s handig! loop je niet meer zo ongelukkig met die teiil te klooien
Nakijkweekquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:28 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ben je in Spanje!Wat fijn! Holiday?
Nog orginele antwoorden?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:29 schreef Ole het volgende:
[..]
Nakijkweek
Maar heb alles direct nagekeken en kon er een weekje tussenuit
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:29 schreef golfer het volgende:
[..]
En uiteindelijk boek je natuurlijk weer gewoon een 5-sterrenhotel.
O wat goed! Zowel dat je zo snel nakijkt (quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:29 schreef Ole het volgende:
[..]
Nakijkweek
Maar heb alles direct nagekeken en kon er een weekje tussenuit
Was alleen boekhouden. Is wat saai met antwoordenquote:
Ja boekhouden kan je weinig orgineel doenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:35 schreef Ole het volgende:
[..]
Was alleen boekhouden. Is wat saai met antwoorden![]()
Maar wel lekker snel nagekeken als je je even boos maakt
Snel nakijken gaat stuk beter als je een weekje vakantie in het vooruitzicht hebt!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:33 schreef Duderella het volgende:
[..]
O wat goed! Zowel dat je zo snel nakijkt (), als dat je dan ook gewoon lekker vertrekt voor een weekie. Hoe is het in Spanje? Warrum?
Toch wel dezelfde als Arty he?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:35 schreef Duderella het volgende:
O ik heb ook een windjack. Geen idee wat een mens er precies mee moet, maar ik dacht: zeg kamperen en je zegt windjack. Dus ook daar zul je me niet meer op betrappen, dat ik aan zoiets begin zonder degelijk windjack.
Je gaat dit keer zelf niet op de slettebaktoer?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:34 schreef Laydina het volgende:
Nog een half uurtje en dan de stad in. Gaan we weer eens kijken hoe m'n vriendin versiert wordt
Al zou ik willen.. zou het mij niet lukken iemand mee te krijgenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Je gaat dit keer zelf niet op de slettebaktoer?
Omdat je vriendin veel knapper is?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:39 schreef Laydina het volgende:
[..]
Al zou ik willen.. zou het mij niet lukken iemand mee te krijgen
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Omdat je vriendin veel knapper is?
NEE!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:38 schreef Ole het volgende:
[..]
Toch wel dezelfde als Arty he?
dat is helemáál het toppunt![]()
Heerlijk vrouw! Ik ben wel jaloers op je (je zit zeker lekker in een hotel?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:37 schreef Ole het volgende:
[..]
Snel nakijken gaat stuk beter als je een weekje vakantie in het vooruitzicht hebt!
Het is niet heel warm maar vandaag wel zonnig en badpakkenweer. Lekker windje erbij, dus uitkijken voor het bleke huidje. Maar ik ben verstandig onder de parasol gebleven, en maar een beetje rood.
is je vriendin een uitdaagster of gewoon n magneetquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:34 schreef Laydina het volgende:
Nog een half uurtje en dan de stad in. Gaan we weer eens kijken hoe m'n vriendin versiert wordt
Dat heeft die mannen nog niet weggehouden bij haar hoorquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Schrikt mannen af
Ze gaan voor jou.
Vind ik nou echt wat voor jouquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:42 schreef Duderella het volgende:
[..]
NEE!
Zeg. Wij zijn Gaastra niet!
Arty zegt trouwens dat hij geen windjack nodig heeft. Hij heeft een baard. Dat is genoeg.
Dat weiger ik. Ik draag louter opwaaiende zomerjurken onder mijn windjack.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:43 schreef Bluezz het volgende:
Onder dat windjack hoort wel een roze of geel joggingpak hè en witte sportschoenen
Ze ziet er gewoon verdomd goed uit. Dus mannen kiezen altijd haar. Niet dat zij hen altijd wil of eigenlijk zelden tot nooitquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
is je vriendin een uitdaagster of gewoon n magneet![]()
veel stapplezier, ik lig al in bed
ok ja maar niet druk om maken hequote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:44 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ze ziet er gewoon verdomd goed uit. Dus mannen kiezen altijd haar. Niet dat zij hen altijd wil of eigenlijk zelden tot nooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |