SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 juni 2010 08:12 schreef Tezz het volgende:
Ik ben ook klaar met slapen! Dat krijg je er van als je op zaterdagavond al om half elf naar bed gaat, hihi....
Vandaag lekker knuffelen met mijn neefje Melle. Heerlijk om hem weer te zien!
@dude: vergeet je ook de blokhamer, extra scheerlijnen, stormbanden en de paraplu (oranje natuurlijk) niet?
anders doe je een keer een blok mee bij dude in de klas, helpt goed tegen belfobiequote:Op zondag 13 juni 2010 10:12 schreef Stereotomy het volgende:
brrr, telefonisch afhandelen.![]()
Sun, blijf je toch in deze oude baan?
Wij zitten in Movieworld Germanyquote:Op zondag 13 juni 2010 10:09 schreef borisz het volgende:
SUn hoe is jullie voetbalregelement voor morgen op school?
NL - Denemarken is natuurlijk onder schooltijd
Jup, heb niets anders gevonden en blijf gewoon op mijn plek met de zelfde collega ook. Voordeel is wel dat ik volgend jaar om de week de woensdag RT mag doen voor de groepen 7.quote:Op zondag 13 juni 2010 10:12 schreef Stereotomy het volgende:
brrr, telefonisch afhandelen.![]()
Sun, blijf je toch in deze oude baan?
Jup, en de laatste vakantieweek moeten we de klassen weer inrichten.. blijven dus feitelijk maar 4 ontspannen weken overquote:Op zondag 13 juni 2010 10:13 schreef LieLie het volgende:
dat is wel veel Sun! en zo'n eerste vakantieweek is dan al verloren, want dan ontspan je nog nauwlijks
Remedial teaching, bijspijkeren en ook wel pre-teaching. De andere woensdag moet iemand anders dat gaan doen omdat ik dan wel voor de groep moet omdat mijn duo om de week de woensdag ouderschapsverlof heeft.quote:
Ohja had je verteld. Bij sommige scholen gingen leerlingen staken omdat ze het niet mochten zienquote:Op zondag 13 juni 2010 10:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wij zitten in Movieworld GermanyHeb ze gezegd iets oranje aan te doen
![]()
Andere groepen zijn ook op schoolreisje, alleen groep 8 niet, die hebben 's middags vrij (maken genoeg uren per jaar om dat te redden + er was iets met open dagen of zo.. mazzelaars)![]()
Maar als we er wel waren geweest was hadden we de wedstrijd gewoon gekeken in de klas hoor. Mooi op het digibord, kids kleurplaatjes/tekeningen er bij en kijken wie onze 'voetbalpoel'wint! Ieder die mee doet zet een snoepje in
Digibord is gekoppeld aan de pc. Ik kan het dus als groot beeldscherm gebruiken, maar er is ook speciale software voor zodat je er op kan schrijven en zo. Ik kan ook een site nemen, die software er bij aan zetten en dan op die site krassen, tekenen enz. Ik kan foto's maken van plaatjes van internet en dat in de software zetten en dan gebruiken in een les.. filmpjes bekijken.. echt zoooo veelquote:Op zondag 13 juni 2010 10:21 schreef Stereotomy het volgende:
En wat is een digibordWat kan het allemaal?
Ben er echt lang uitgeweest zeg
Staken omdat het 'een recht' zou zijn vind ik echt te belachelijk voor woorden, maar de leerlingen tegemoet komen door iets leuks te organiseren is niet zo moeilijk. Zeker bij ons niet.quote:Op zondag 13 juni 2010 10:23 schreef borisz het volgende:
[..]
Ohja had je verteld. Bij sommige scholen gingen leerlingen staken omdat ze het niet mochten zien. Anderen organiseren zo iets goed. De Vellesan(Middelbare school) heeft de sporthal afgehuurd om met z'n allen voetbal te kijken. Andere scholen gaan gewoon door met de les.
Ik zou zeggen maak het voetbal educatief door iets met Zuid-Afrika te doen. Dan heeft het een onderwijsbestemming
.
Zijn ze niet iets kleiner dan een normaal bord, vind je dat niet lastig?quote:Op zondag 13 juni 2010 10:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Digibord is gekoppeld aan de pc. Ik kan het dus als groot beeldscherm gebruiken, maar er is ook speciale software voor zodat je er op kan schrijven en zo. Ik kan ook een site nemen, die software er bij aan zetten en dan op die site krassen, tekenen enz. Ik kan foto's maken van plaatjes van internet en dat in de software zetten en dan gebruiken in een les.. filmpjes bekijken.. echt zoooo veelmega handig!
eigenlijk heb je veel meer ruimte! als ie vol is pak je er eem nieuwe lege dia bij, maar je kunt ook altijd nog terug.quote:Op zondag 13 juni 2010 10:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zijn ze niet iets kleiner dan een normaal bord, vind je dat niet lastig?
Zijn er nadelen te noemen van zo'n digibord?
jazeker.quote:Op zondag 13 juni 2010 10:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zijn ze niet iets kleiner dan een normaal bord, vind je dat niet lastig?
Zijn er nadelen te noemen van zo'n digibord?
Het was niet nodig gelukkigquote:Op zondag 13 juni 2010 03:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dan weet je toch wat je t beste kunt doen?
quote:Op zondag 13 juni 2010 09:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh man, wat is dit toch een briljant nummer zeg!!
![]()
En de rest van de plaat is inmiddels ook wel heel erg geland bij me geloof ik
quote:Op zondag 13 juni 2010 10:30 schreef LieLie het volgende:
[..]
eigenlijk heb je veel meer ruimte! als ie vol is pak je er eem nieuwe lege dia bij, maar je kunt ook altijd nog terug.
Ik vind hem stiekem misschien wel de beste die ze tot nu toe gemaakt hebbenquote:
Die ken ik dan weer nietquote:Op zondag 13 juni 2010 10:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik vind hem stiekem misschien wel de beste die ze tot nu toe gemaakt hebben![]()
Nu deze plaat op:
Melissa
Ze is een bassiste die bij Hole begonnen is maar ook bij de Smashing pumpkins heeft gespeeld. Dit is haar 2e soloplaat, heb er 6 jaar op moeten wachten maar hij is echt wel heel erg gaaf!! Eerste plaat had ze ook al erg gave samenwerkingen oa met Josh Homme (QOTSA) en de producer van beide platen is Chris Goss, ook een grote..quote:Op zondag 13 juni 2010 10:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die ken ik dan weer nietMaar ik ga een CD-tje uit de score van dit weekend opzetten denk ik
Ehhmm.. nee hoor.. dat is wettelijk vast gelegd. Er is een 'vrijwillige' ouderbijdrage die scholen zelf mogen vaststellen. Die is bij ons, gezien onze gemengde sociale populatie, niet heel hoog. En voor schoolreisje betalen ouders 15,-. Valt mee toch?quote:Op zondag 13 juni 2010 10:52 schreef FutureFairytale het volgende:
@ Sun: wat leuk zeg, naar Moviepark met de kinderen! Dat is nog eens wat anders dan Avifauna![]()
ze zullen het voetbal daar echt niet missen. het schoolgeld gaat zeker wel flink omhoog door die duurdere reisjes, digitaal schoolwerk etc.?
Ik merk hetquote:
Komt de 19e wel goedquote:Op zondag 13 juni 2010 10:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik merk hetIk zal binnenkort eens beter luisteren
Hier gaat nu Till Bronner op
Jazz-trompettist met een lekker beatje eronder
quote:
oh ja dat valt me zeker mee. had ik niet gedachtquote:Op zondag 13 juni 2010 10:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ehhmm.. nee hoor.. dat is wettelijk vast gelegd. Er is een 'vrijwillige' ouderbijdrage die scholen zelf mogen vaststellen. Die is bij ons, gezien onze gemengde sociale populatie, niet heel hoog. En voor schoolreisje betalen ouders 15,-. Valt mee toch?
Ben niet zo heel erg van de Jazz al vind ik Miles 'Some kind of blue' wel een goeie plaat. Mijn moeder heeft jaren jazz gespeeld..quote:Op zondag 13 juni 2010 11:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Ik kan de Jazz-collectie wel thuis laten dan denk ik of niet?
Ik ga NU een filmpje uploaden van 1.2 GB. Laatste act van gisteravondGeluid is helaas een tikkie aan de zachte kant, maar verder is het een tof filmpje geworden
Kind of Blue is ook wel een klassiekerquote:Op zondag 13 juni 2010 11:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Ben niet zo heel erg van de Jazz al vind ik Miles 'Some kind of blue' wel een goeie plaat. Mijn moeder heeft jaren jazz gespeeld..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |