abonnement Unibet Coolblue
pi_82728379
weet iemand of ik joran een videoboodschap kan sturen?
Ultra power
pi_82728380
Ze moeten lepels gaan tellen en ook messen en vijlen, want als hij op de begane grond zit., zou hij zomaar een tunneltje kunnen graven en krijgen we weer een Colditz verhaal.
  zondag 13 juni 2010 @ 00:28:52 #203
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_82728402
quote:
Op zondag 13 juni 2010 00:28 schreef Berg_Geit het volgende:
weet iemand of ik joran een videoboodschap kan sturen?
Heb je zijn e-mail adres dan niet?
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_82728424
Berg Geit ga je hem dan Run Joran Run sturen?
pi_82728435
quote:
Op zondag 13 juni 2010 00:17 schreef MargrietV het volgende:
de exacte plaats aanwijzen is toch in mijn ogen schuld bekennen?
Niet als hij dan zegt dat het niet zijn schuld was en uit angst niet eerder heeft durven praten.
Zie de verhaaltjes als epileptica en dansen op een dun balkonrandje. Dan ben je geen moordenaar.
  zondag 13 juni 2010 @ 00:30:15 #206
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_82728452
quote:
Op zondag 13 juni 2010 00:28 schreef mazaru het volgende:

[..]

Heb je zijn e-mail adres dan niet?
Hebben ze ook al internet in de gevangenis.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_82728459
quote:
Op zondag 13 juni 2010 00:21 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Nou ik ben er niet van overtuigd dat die Joran een slimme jongen is.
Helemaal niet zelfs.
Maar zo dom, om iemand te vermoorden, terwijl de hotelkamer op je naam staat. Je totaal geen camera's in de gaten zou hebben.
De meeste "impulsmoordenaars" pakken nog iemand van de straat, dumpen die in een bos of een steegje.
Dus dit is wel heel apart.
Dus ja conclusie, of heel erg dom, of een complotje
joran is niet dom, maar heeft zijn woede aanvallen niet onder controle
pi_82728461
quote:
Op zondag 13 juni 2010 00:26 schreef Stali het volgende:

[..]

Nou het is makkelijk voor te stellen maar niet bij een jonge fitte jongen als Joran, blijkbaar.

Mensen zijn inderdaad al jaren onder de indruk van de schemer die Joran met zijn verhaaltjes weet te wekken. Alles wat er gespeeld heeft rondom Holloway is zwaar geschift natuurlijk. Het is om te zien een gewone jongen. Er zijn genoeg zware misdadigers waarvan je een foto kunt bekijken en het nooit hebt kunnen bedenken wat voor ellende ze gesjouwd hebben.

Joran heeft fans, en die Pricella was daar een mooi voorbeeld van en wrs. zijn er nog veel meer van dit soort dametjes.
Ik hoop toch zo dat je mij daar niet van verdenkt
pi_82728486
quote:
Op zondag 13 juni 2010 00:28 schreef Berg_Geit het volgende:
weet iemand of ik joran een videoboodschap kan sturen?
Jij denkt dat een luxe cel heeft en vrolijk kan internetten en zo?

Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_82728501
quote:
Op zondag 13 juni 2010 00:28 schreef MargrietV het volgende:
Ze moeten lepels gaan tellen en ook messen en vijlen, want als hij op de begane grond zit., zou hij zomaar een tunneltje kunnen graven en krijgen we weer een Colditz verhaal.
offeuh weer een Shawshank Redemption.
Hij zit tenslotte vlak bij de directeur
pi_82728502
quote:
Op zondag 13 juni 2010 00:27 schreef plonsplons het volgende:

vaders van der sloot heeft natalee vermoord volgens joran , hij heeft zijn vader tegen over anita van der sloot daarover gehoort. dat is dan zijn verhaal natuurlijk
Heb je hier ook een bron voor? Dit is nl. nieuw voor mij.
  † In Memoriam † zondag 13 juni 2010 @ 00:32:13 #212
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_82728517
quote:
Op zondag 13 juni 2010 00:28 schreef Berg_Geit het volgende:
weet iemand of ik joran een videoboodschap kan sturen?
Ja hoor. Even joran@castrocastro.pu toevoegen.

Het is daar nu etenstijd maar hij zal er zo wel weer zijn.
  zondag 13 juni 2010 @ 00:32:20 #213
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_82728523
quote:
Op zondag 13 juni 2010 00:26 schreef Stali het volgende:

[..]

Nou het is makkelijk voor te stellen maar niet bij een jonge fitte jongen als Joran, blijkbaar.

Mensen zijn inderdaad al jaren onder de indruk van de schemer die Joran met zijn verhaaltjes weet te wekken. Alles wat er gespeeld heeft rondom Holloway is zwaar geschift natuurlijk. Het is om te zien een gewone jongen. Er zijn genoeg zware misdadigers waarvan je een foto kunt bekijken en het nooit hebt kunnen bedenken wat voor ellende ze gesjouwd hebben.

Joran heeft fans, en die Pricella was daar een mooi voorbeeld van en wrs. zijn er nog veel meer van dit soort dametjes.
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
pi_82728544
quote:
Op zondag 13 juni 2010 00:30 schreef plonsplons het volgende:

[..]

joran is niet dom, maar heeft zijn woede aanvallen niet onder controle
En een goede pokerspeler moet goed kunnen liegen, en dat kan hij niet.
pi_82728555
quote:
Op zondag 13 juni 2010 00:30 schreef FANN het volgende:

[..]

Ik hoop toch zo dat je mij daar niet van verdenkt
ik verdenk jou alleen maar van naïviteit.
De sterke wens om niet in te willen zien dat er heel wat nare mensen rondlopen op deze wereldbol. Erger nog: Je buurman kan zo'n gewetenloze engerd zijn.

Ik ben ook zo geweest als jij, en snap dat je graag aan dit beeld wil vasthouden. Misschien wilde ik zelf wel dat ik nog zo naïef was...
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  zondag 13 juni 2010 @ 00:33:05 #216
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_82728561
quote:
Op zondag 13 juni 2010 00:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Hebben ze ook al internet in de gevangenis.
Ja, zijn computer staat naast de playstation 3, in de logeerkamer van zijn cel
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_82728564
quote:
Op zondag 13 juni 2010 00:32 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Ja hoor. Even joran@castrocastro.pu toevoegen.

Het is daar nu etenstijd maar hij zal er zo wel weer zijn.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_82728568
quote:
Op zondag 13 juni 2010 00:30 schreef FANN het volgende:

[..]

Ik hoop toch zo dat je mij daar niet van verdenkt
Nee, natuurlijk niet.
Ik lees echt wel wat je post en ookal deel ik je mening niet, hier zie ik je niet voor aan natuurlijk.
pi_82728569
quote:
Op zondag 13 juni 2010 00:31 schreef Stali het volgende:

[..]

Heb je hier ook een bron voor? Dit is nl. nieuw voor mij.
nog iemand met een grote duim
pi_82728595
quote:
Op zondag 13 juni 2010 00:33 schreef Stali het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk niet.
Ik lees echt wel wat je post en ookal deel ik je mening niet, hier zie ik je niet voor aan natuurlijk.
gelukkig dan maar


  zondag 13 juni 2010 @ 00:34:03 #221
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_82728597
quote:
Op zondag 13 juni 2010 00:26 schreef Felixa het volgende:

[..]

Hij was nog van plan om het lijkt weg te werken, door het in een nog te kopen koffer te stoppen en mee naar buiten te slepen maar hij was bang dat het personeel dat zou opmerken.
Een beetje "instant-moordenaar" zou inderdaad nog met enig plan komen.
Ik vind Joran gewoon niet zo slim.

Als hij straks het "gevangenisleven" ook zo aanpakt zal het van korte duur zijn
Rayen 2½ jaar!
pi_82728599
quote:
Op zondag 13 juni 2010 00:33 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ja, zijn computer staat naast de playstation 3, in de logeerkamer van zijn cel
Gezellig met 4000 inmates Wii-en
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_82728600
quote:
Op zondag 13 juni 2010 00:32 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Ja hoor. Even joran@castrocastro.pu toevoegen.

Het is daar nu etenstijd maar hij zal er zo wel weer zijn.
  zondag 13 juni 2010 @ 00:34:37 #224
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_82728615
quote:
Op zondag 13 juni 2010 00:26 schreef Stali het volgende:

[..]

Joran heeft fans, en die Pricella was daar een mooi voorbeeld van en wrs. zijn er nog veel meer van dit soort dametjes.
Nou ik niet iig. Ik ben het niet eens met sommige gebeurtenissen, maar dat maakt mij nog geen Joran-fan.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_82728632
quote:
Op zondag 13 juni 2010 00:31 schreef Stali het volgende:

[..]

Heb je hier ook een bron voor? Dit is nl. nieuw voor mij.
Ik denk dat plonsplons zo maar een verhaal verzint dat Joran waarschijnlijk zou kunnen gaan ophangen.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  zondag 13 juni 2010 @ 00:35:04 #226
306926 Verburg_K
tropenjaren
pi_82728633
quote:
Op zondag 13 juni 2010 00:25 schreef cumcumber het volgende:
Het ziet er dus naar uit dat mama Holloway nog een jaartje of 30 moet wachten op het graf van haar dochter.

Zal er nog een ontsnapping inzitten.... zou wel jammer zijn dit het nu was.
misschien slaat ie door als ie nog een paar jaar uit de handen van de inmates kan blijven door een prive cel
Het meest bijzondere vind ik wel dat de minister van Volksgezondheid uit de directiekamer van Achmea komt, dus de zorgmaffia zit nu in de regering
pi_82728641
quote:
Op zondag 13 juni 2010 00:26 schreef Felixa het volgende:

[..]

Hij was nog van plan om het lijkt weg te werken, door het in een nog te kopen koffer te stoppen en mee naar buiten te slepen maar hij was bang dat het personeel dat zou opmerken.
Dit gedeelte van zijn 'bekentenis' vind ik onbegrijpelijk en eigenlijk geloof ik ook niet dat hij zoiets gezegd zou hebben. Joran hoefde dit niet te zeggen, hij had het kunnen verzwijgen. Wat levert dit hem op? Het maakt het allemaal nog erger dan het al was.
  zondag 13 juni 2010 @ 00:35:22 #228
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_82728649
quote:
Op zondag 13 juni 2010 00:32 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Ja hoor. Even joran@castrocastro.pu toevoegen.

Het is daar nu etenstijd maar hij zal er zo wel weer zijn.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_82728693
quote:
Op zondag 13 juni 2010 00:31 schreef Stali het volgende:

[..]

Heb je hier ook een bron voor? Dit is nl. nieuw voor mij.
bron ??? ik kan net zo goed als joran verhalen vertellen hoor, geen enkele moeite
  zondag 13 juni 2010 @ 00:37:00 #230
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_82728699
quote:
Op zondag 13 juni 2010 00:34 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Gezellig met 4000 inmates Wii-en
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_82728711
quote:
Op zondag 13 juni 2010 00:36 schreef plonsplons het volgende:

[..]

bron ??? ik kan net zo goed als joran verhalen vertellen hoor, geen enkele moeite
nah... kap daar dan effe mee, zo maak je het allemaal nog ingewikkelder
pi_82728721
Joran heeft gezegd dat zijn vader Nathalee heeft begraven, dat heeft hij de FBI gezegd en bij een bepaald huis, bleek dus niets van waar te zijn toen stond er nog geen huis op die plek.
pi_82728724
quote:
Op zondag 13 juni 2010 00:35 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Dit gedeelte van zijn 'bekentenis' vind ik onbegrijpelijk en eigenlijk geloof ik ook niet dat hij zoiets gezegd zou hebben. Joran hoefde dit niet te zeggen, hij had het kunnen verzwijgen. Wat levert dit hem op? Het maakt het allemaal nog erger dan het al was.
Zijn advocaat heeft hem waarschijnlijk wel verteld dat hij strafvermindering kan krijgen bij een bekentenis.
Ik denk dat hij alles uit de kast heeft gesleept om maar voor zoveel mogelijk strafvermindering in aanmerking te komen.
IMHO
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_82728729
quote:
Op zondag 13 juni 2010 00:35 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Dit gedeelte van zijn 'bekentenis' vind ik onbegrijpelijk en eigenlijk geloof ik ook niet dat hij zoiets gezegd zou hebben. Joran hoefde dit niet te zeggen, hij had het kunnen verzwijgen. Wat levert dit hem op? Het maakt het allemaal nog erger dan het al was.
Dit komt ook niet uit officiële berichten. Maar van "La Republica" die claimt dat ze dit uit "politiebronnen" hebben vernomen. De vraag is dus, hoe serieus je dit moet nemen
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  zondag 13 juni 2010 @ 00:38:33 #235
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_82728747
quote:
Op zondag 13 juni 2010 00:37 schreef MargrietV het volgende:
Joran heeft gezegd dat zijn vader Nathalee heeft begraven, dat heeft hij de FBI gezegd en bij een bepaald huis, bleek dus niets van waar te zijn toen stond er nog geen huis op die plek.
Dat sloeg echt als een lul op een drumstel ja.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_82728749
quote:
Op zondag 13 juni 2010 00:32 schreef djenneke het volgende:

[..]

ik verdenk jou alleen maar van naïviteit.
De sterke wens om niet in te willen zien dat er heel wat nare mensen rondlopen op deze wereldbol. Erger nog: Je buurman kan zo'n gewetenloze engerd zijn.

Ik ben ook zo geweest als jij, en snap dat je graag aan dit beeld wil vasthouden. Misschien wilde ik zelf wel dat ik nog zo naïef was...
gaat over als je met de jaren jonger wordt
pi_82728777
joran moet eigenlijk een trui met zijn eigen producten aantrekken, en dan een webshop beginnen....
Ultra power
pi_82728780
quote:
Op zondag 13 juni 2010 00:36 schreef plonsplons het volgende:

[..]

bron ??? ik kan net zo goed als joran verhalen vertellen hoor, geen enkele moeite
Jah. En dan weet je nu meteen waarom ik over drie dagen geen 2700 posts ga teruglezen he.
Geef voortaan gewoon even vriendelijk antwoord. .
pi_82728840
quote:
Op zondag 13 juni 2010 00:37 schreef Felixa het volgende:

[..]

Zijn advocaat heeft hem waarschijnlijk wel verteld dat hij strafvermindering kan krijgen bij een bekentenis.
Ik denk dat hij alles uit de kast heeft gesleept om maar voor zoveel mogelijk strafvermindering in aanmerking te komen.
IMHO
Zijn verklaring van die laptop was idd wel een erg doorzichtige manier om voor de laagst mogelijke straf te gaan. Terwijl alles (ook gezien zijn gokverslaving en financiële problemen) meer in de richting van geld als motief (en dus roofmoord) wees.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_82728848
quote:
Op zondag 13 juni 2010 00:37 schreef MargrietV het volgende:
Joran heeft gezegd dat zijn vader Nathalee heeft begraven, dat heeft hij de FBI gezegd en bij een bepaald huis, bleek dus niets van waar te zijn toen stond er nog geen huis op die plek.
Daarnaast wil het nog niet zeggen dat hij verklaarde dat zijn vader de moord heeft gepleegd. Hij verklaart alleen dat zijn vader het lichaam heeft begraven (niet dat dat nu zo lichtvaardig op te nemen is, maar begraven is niet vermoorden).
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_82728878
quote:
Op zondag 13 juni 2010 00:39 schreef Berg_Geit het volgende:
joran moet eigenlijk een trui met zijn eigen producten aantrekken, en dan een webshop beginnen....
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_82728907
quote:
Op zondag 13 juni 2010 00:37 schreef FANN het volgende:

[..]

nah... kap daar dan effe mee, zo maak je het allemaal nog ingewikkelder
het leven op zich is moeilijk, als alles duidelijk was had stef nog gewoon geleefd , had joran gestudeerd in de USA , had beth holloway na 10 dagen op aruba al haar antwoorden gehad. en was joran van der sloot geen bijzondere naam op internet !!!
pi_82729027
quote:
Op zondag 13 juni 2010 00:37 schreef MargrietV het volgende:
Joran heeft gezegd dat zijn vader Nathalee heeft begraven, dat heeft hij de FBI gezegd en bij een bepaald huis, bleek dus niets van waar te zijn toen stond er nog geen huis op die plek.
wat nog niet hoeft te zeggen dat natalee daar niet 5 meter onder de grond zit !!! en daar later een huis op gezet is hoor. effe een schoongrond verklaring halen , en bouwen maar !!!

maar joran weet helemaal niets , heeft hij al 3 of 4 keer gezegd in diverse "shows"
hij kan het van horen zeggen hebben , maar is paul van der sloot niet net zo'n leugenaar als joran geweest , ( ergens moet het toch vandaan komen ???)
pi_82729055
quote:
Dat is toch al lang bekend?
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_82729116
Wat heeft hij eigenlijk voor "vertier" in zijn cel?
TV of PC zijn er niet neem ik aan.
24 Uur naar het plafond staren lijkt me wel erg wreed en dat al die jaren.
Ik ga er nu dus vanuit dat hij voorlopig niet in aanraking komt met medegevangenen.
pi_82729134
quote:
Op zondag 13 juni 2010 00:42 schreef StateOfMind het volgende:

[..]


jah... dat dus

volgens mij zwerven er hier heel wat kloons rond of niet?

een heleboel mensen zijn hier pas sinds kort geregistreerd en het grootste gedeelte daarvan
kraamt totale onzin uit
pi_82729145
Mens erger je nieten?
pi_82729150
beter hangen ze even een webcam in zijn cel...?
Ultra power
pi_82729171
quote:
Op zondag 13 juni 2010 00:37 schreef Felixa het volgende:
Zijn advocaat heeft hem waarschijnlijk wel verteld dat hij strafvermindering kan krijgen bij een bekentenis.
Ik denk dat hij alles uit de kast heeft gesleept om maar voor zoveel mogelijk strafvermindering in aanmerking te komen.
IMHO
Ja goed, maar hij had op dat moment al bekend, dit scenario (dat hij nooit uitvoerde) kwam later pas binnendruppelen. Ik zie niet hoe hem dat strafvermindering had kunnen opleveren. Of je iemand nou in een hotelkamer achterlaat of in zee dumpt, het netto resultaat is hetzelfde. Als Joran nog hoop koesterde (en dat deed hij ongetwijfeld) om onschuldig te worden verklaard bij gebrek aan bewijs, bijvoorbeeld, was het verstandiger geweest om hierover te zwijgen.
quote:
Zijn verklaring van die laptop was idd wel een erg doorzichtige manier om voor de laagst mogelijke straf te gaan. Terwijl alles (ook gezien zijn gokverslaving en financiële problemen) meer in de richting van geld als motief (en dus roofmoord) wees.
Of het nou doodslag was of (roof)moord, dat verhaal over die koffer en de zee maakt zijn case er toch niet sterker op? Eerder zwakker

Kortom: ik sluit me aan bij Djenneke. Het is een onzinbericht.
pi_82729173
quote:
Op zondag 13 juni 2010 00:51 schreef MargrietV het volgende:
Mens erger je nieten?
Zakdoekje leggen
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  zondag 13 juni 2010 @ 00:52:39 #252
306926 Verburg_K
tropenjaren
pi_82729177
quote:
Op zondag 13 juni 2010 00:41 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Zijn verklaring van die laptop was idd wel een erg doorzichtige manier om voor de laagst mogelijke straf te gaan. Terwijl alles (ook gezien zijn gokverslaving en financiële problemen) meer in de richting van geld als motief (en dus roofmoord) wees.
kan ook zijn dat ze samen op die laptop hadden zitten pokeren samen en dat hij verloor, verslaafde gokkers worden daar erg pissig over
Het meest bijzondere vind ik wel dat de minister van Volksgezondheid uit de directiekamer van Achmea komt, dus de zorgmaffia zit nu in de regering
pi_82729195
quote:
Op zondag 13 juni 2010 00:26 schreef djenneke het volgende:

[..]

Uit Luna3's rechter of linker duim (jij mag kiezen), samen met het zogenaamd schaduwen van Joran door de FBI. Dat is écht totaal uit de lucht gegrepen...
...niet mijn duim. Heel veel boggers hebben dit opgepikt uit het NRC en andere kranten. Google het dan.
pi_82729213
quote:
Op zondag 13 juni 2010 00:53 schreef Luna3 het volgende:

[..]

...niet mijn duim. Heel veel boggers hebben dit opgepikt uit het NRC en andere kranten. Google het dan.
Ik heb nog niet genoeg bronnen geleverd?
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  zondag 13 juni 2010 @ 00:55:00 #255
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_82729238
quote:
Op zondag 13 juni 2010 00:51 schreef Berg_Geit het volgende:
beter hangen ze even een webcam in zijn cel...?
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_82729258
quote:
Op zondag 13 juni 2010 00:51 schreef FANN het volgende:

[..]

jah... dat dus

volgens mij zwerven er hier heel wat kloons rond of niet?

een heleboel mensen zijn hier pas sinds kort geregistreerd en het grootste gedeelte daarvan
kraamt totale onzin uit
er zitten ook hele ouwe tussen die de zaak al 5 jaar volgen, en waarbij de natalee zaak zowat gesneden koek is , en wat lol hebben als iemand denkt iets te weten , maar niet op de hoogte is.

het is niet allemaal totale onzin hoor, maar sommige hier hebben een gevoel voor humor en andere begrijpen die humor niet
  zondag 13 juni 2010 @ 00:55:51 #257
300558 Izaag
Don't tell me what I can&
pi_82729260
quote:
Op zondag 13 juni 2010 00:52 schreef Verburg_K het volgende:

[..]

kan ook zijn dat ze samen op die laptop hadden zitten pokeren samen en dat hij verloor, verslaafde gokkers worden daar erg pissig over
Kan ook dat haar poesje te harig was voor Joran. Of haar kont. En dat hij daarom zo flipte.
pi_82729306
quote:
Op zondag 13 juni 2010 00:53 schreef Luna3 het volgende:

[..]

...niet mijn duim. Heel veel boggers hebben dit opgepikt uit het NRC en andere kranten. Google het dan.
NRC zei je? komtie dan he?

http://www.nrc.nl/binnenl(...)_Sloot_25.000_dollar
quote:
Het onderzoek naar Van der Sloot begon toen hij in maart contact opnam met de moeder van de vijf jaar geleden op Aruba verdwenen Natalee Holloway. In ruil voor 250.000 dollar zou Van der Sloot bereid zijn te verklaren waar het stoffelijk overschot van de Amerikaanse vrouw te vinden zou zijn.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_82729318
quote:
Op zondag 13 juni 2010 00:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Hebben ze ook al internet in de gevangenis.
Koos H wel, maar das 'n tbs-kliniekje.
pi_82729366
quote:
Op zondag 13 juni 2010 00:50 schreef piepie het volgende:
Wat heeft hij eigenlijk voor "vertier" in zijn cel?
TV of PC zijn er niet neem ik aan.
24 Uur naar het plafond staren lijkt me wel erg wreed en dat al die jaren.
Ik ga er nu dus vanuit dat hij voorlopig niet in aanraking komt met medegevangenen.
Geen vertier daar. Als gevangene ben je daar niks. Je bent met alles puur op jezelf aangewezen. Ze proberen om hem in leven te houden (iig tot aan zijn proces) door hem apart te zetten en that's it.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_82729375
quote:
Op zondag 13 juni 2010 00:57 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Koos H wel, maar das 'n tbs-kliniekje.
en een tbs kliniek is geen gevangenis , zoals je natuurlijk weet
pi_82729430
quote:
Op zondag 13 juni 2010 00:53 schreef Luna3 het volgende:

[..]

...niet mijn duim. Heel veel boggers hebben dit opgepikt uit het NRC en andere kranten. Google het dan.
Nou ja, het is een theorie. Op zich vind ik het niet zo gek dat mensen een complot vermoeden; het is allemaal wel raar gelopen. Ik ben zelf helemaal geen complotdenker, ik geloof eerder in de theorie dat de simpelste oplossing vaak het dichtst bij de waarheid ligt, maar... zodra de FBI om de hoek komt kijken in een zaak, en ze spelen een dubieuze rol, dan begrijp ik die vraagtekens wel.

Alleen: er is een dood meisje. Daar loopt het complot wat mij betreft spaak. Die prijs is te hoog voor de ontmaskering van iemand als Joran van der Sloot.
pi_82729457
quote:
Op zondag 13 juni 2010 00:59 schreef plonsplons het volgende:

[..]

en een tbs kliniek is geen gevangenis , zoals je natuurlijk weet
...en Nederland is GEEN Peru, doh.
pi_82729471
quote:
Op zondag 13 juni 2010 00:55 schreef plonsplons het volgende:

[..]

er zitten ook hele ouwe tussen die de zaak al 5 jaar volgen, en waarbij de natalee zaak zowat gesneden koek is , en wat lol hebben als iemand denkt iets te weten , maar niet op de hoogte is.

Ah.. is dat het

het is niet allemaal totale onzin hoor, maar sommige hier hebben een gevoel voor humor en andere begrijpen die humor niet


dit soort humor ?

[quote]Op zondag 13 juni 2010 00:55 schreef Izaag het volgende:

[..]

Kan ook dat haar poesje te harig was voor Joran. Of haar kont. En dat hij daarom zo flipte.
[..]

pi_82729482
quote:
Op zondag 13 juni 2010 01:01 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Nou ja, het is een theorie. Op zich vind ik het niet zo gek dat mensen een complot vermoeden; het is allemaal wel raar gelopen. Ik ben zelf helemaal geen complotdenker, ik geloof eerder in de theorie dat de simpelste oplossing vaak het dichtst bij de waarheid ligt, maar... zodra de FBI om de hoek komt kijken in een zaak, en ze spelen een dubieuze rol, dan begrijp ik die vraagtekens wel.

Alleen: er is een dood meisje. Daar loopt het complot wat mij betreft spaak. Die prijs is te hoog voor de ontmaskering van iemand als Joran van der Sloot.
Het grote complot tegen de net geen tiener meer Joran van der Sloot. Ik begrijp die verdenkingen echt niet. Niet eens een beetje. Waar dat dubieuze van de FBI dan in zou moeten zitten, begrijp ik ook al niet.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_82729550
quote:
Op zondag 13 juni 2010 00:59 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Geen vertier daar. Als gevangene ben je daar niks. Je bent met alles puur op jezelf aangewezen. Ze proberen om hem in leven te houden (iig tot aan zijn proces) door hem apart te zetten en that's it.
Dus jarenlang navelstaren?
Dat vind ik echt te ver gaan, zelfs voor grootste crimineel.
Boeken misschien?
  zondag 13 juni 2010 @ 01:09:43 #268
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_82729607
Als ik zo hoor hoe je leven er uit ziet in die gevangenis, dan hoop ik alleen maar dat die jongen snel tot inzicht komt om er een eind aan te maken. Dit is niet van deze tijd en mensonterend.
Dit, dus.
pi_82729620
Joran is een verwend egocentrisch gestoord rot jong... Die alleen aan zichzelf kan denken en er dus niet tegen kan als anderen hem tegen werken.
Hoe zo'n persoon jarenlang in een gevangenis als ondergeschikte, zonder enig vertier waar hij niks meer is dan een beest, moet overleven is mij een raadsel.
Hij is na een week al gebroken... die gaat dat geen jaren en jaren en jaren volhouden....

Geen poker, geen drank, geen drugs (of misschien dat nog wel), geen vrijheid, geen vrouwen, opgejaagd, uitgescholden en vernederd worden.
Dat is nog eens boeten voor je daden... Reken maar dat hij werkelijk doodsangsten uitstaat met dit in het verschiet.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_82729648
quote:
Op zondag 13 juni 2010 01:07 schreef piepie het volgende:

[..]

Dus jarenlang navelstaren?
Dat vind ik echt te ver gaan, zelfs voor grootste crimineel.
Boeken misschien?
Nee joh, je kunt daar lekker basketballen, vechten, gokken (op wie het gevecht overleefd) en een potje poker daar zullen ze ook wel niet vies van zijn.
quote:
Op zondag 13 juni 2010 01:10 schreef Injetta het volgende:
...
Geen poker, geen drank, geen drugs (of misschien dat nog wel), geen vrijheid, geen vrouwen, opgejaagd, uitgescholden en vernederd worden.
Is daar allemaal ook! Behalve vrijheid dan, zelfs niet over je eigen poepert.
pi_82729662
quote:
Op zondag 13 juni 2010 01:10 schreef Injetta het volgende:
Joran is een verwend egocentrisch gestoord rot jong... Die alleen aan zichzelf kan denken en er dus niet tegen kan als anderen hem tegen werken.
Hoe zo'n persoon jarenlang in een gevangenis als ondergeschikte, zonder enig vertier waar hij niks meer is dan een beest, moet overleven is mij een raadsel.
Hij is na een week al gebroken... die gaat dat geen jaren en jaren en jaren volhouden....

Geen poker, geen drank, geen drugs (of misschien dat nog wel), geen vrijheid, geen vrouwen, opgejaagd, uitgescholden en vernederd worden.
Dat is nog eens boeten voor je daden... Reken maar dat hij werkelijk doodsangsten uitstaat met dit in het verschiet.
Dat gaat hij nooit redden denk ik.
Je moet wel van beton zijn om dit te kunnen doorstaan en zo'n verwend rot joch als Joran gaat dat vast niet volhouden.

Hoe erg ik het ook vind wat hij gedaan heeft, maar dit gun je je ergste vijand toch niet.
pi_82729691
quote:
Op zondag 13 juni 2010 01:07 schreef piepie het volgende:

[..]

Dus jarenlang navelstaren?
Dat vind ik echt te ver gaan, zelfs voor grootste crimineel.
Boeken misschien?
Het gaat er daar heel anders aan toe dan hier. Hier kun je een opleiding volgen en therapieën en zo. Je bent daar volledig op jezelf aangewezen, maar wellicht dat hij via de NL ambassade wat boeken enzo kan kopen.

Wellicht dat er daar wel fitness en sportmogelijkheden zijn, maar zolang hij apart wordt gehouden van de rest schiet dat ook niet op.

Maar ik heb er geen medelijden mee.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_82729695
quote:
Op zondag 13 juni 2010 01:06 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Ja lieverd, die is nieuw, de eerdere versie is eraf gehaald. Kijk dan als je googled:
[ afbeelding ]


PS: mijn duim blijkt dus ook een betrouwbare bron
Zo betrouwbaar zelfs, dat de NRC het heeft verwijderd (en dus ook niet meer is terug te lezen). Oh nee, daarvoor zijn ze natuurlijk betaald door de FBI
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_82729723
quote:
Op zondag 13 juni 2010 01:04 schreef djenneke het volgende:

[..]

Het grote complot tegen de net geen tiener meer Joran van der Sloot. Ik begrijp die verdenkingen echt niet. Niet eens een beetje. Waar dat dubieuze van de FBI dan in zou moeten zitten, begrijp ik ook al niet.
Maar die FBI heeft natuurlijk wel een ongelofelijke blunder begaan door Joran te laten lopen...

http://www.destentor.nl/a(...)n-der-Sloot-geld.ece


Waarom hebben ze hem niet direct opgepakt?
pi_82729735
quote:
Op zondag 13 juni 2010 01:15 schreef FANN het volgende:

[..]

Maar die FBI heeft natuurlijk wel een ongelofelijke blunder begaan door Joran te laten lopen...

http://www.destentor.nl/a(...)n-der-Sloot-geld.ece


Waarom hebben ze hem niet direct opgepakt?
Omdat er niet genoeg bewijs was, claimen ze.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_82729786
quote:
Op zondag 13 juni 2010 01:15 schreef FANN het volgende:

[..]

Maar die FBI heeft natuurlijk wel een ongelofelijke blunder begaan door Joran te laten lopen...

http://www.destentor.nl/a(...)n-der-Sloot-geld.ece


Waarom hebben ze hem niet direct opgepakt?
p'sies, hiervoor had hij zeker 20 jaar kunnen brommen.
pi_82729787
quote:
Op zondag 13 juni 2010 01:15 schreef djenneke het volgende:

[..]

Omdat er niet genoeg bewijs was, claimen ze.
hmmm
pi_82729789
Zie hier de verklaring van de FBI:
quote:
News accounts have also questioned why charges were not brought earlier, so that the tragic death of Stephany Flores could have been avoided. We offer our heartfelt sympathy to the Flores family. The Birmingham investigation was not related in any way to the murder in Peru. Despite having been in motion for several weeks at the time of Miss Flores’ death, it was not sufficiently developed to bring charges prior to the time van der Sloot left Aruba. This is not due to any fault on the part of the FBI or the U.S. Attorney’s Office, where agents and prosecutors were working as hard as possible to bring the case to fruition when they learned of the murder. A case based on events outside of the United States is a complex matter, and work was proceeding with all deliberate speed to prepare the evidence, the charges, and the necessary procedures to obtain custody of van der Sloot.
http://birmingham.fbi.gov/pressrel/pressrel10/bh060910.htm
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_82729802
quote:
Op zondag 13 juni 2010 01:17 schreef FANN het volgende:

[..]

hmmm
Eigenlijk niet bewijs dus, maar het rondmaken van de zaak was nog niet voltooid.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_82729824
quote:
Op zondag 13 juni 2010 01:18 schreef djenneke het volgende:

[..]

Eigenlijk niet bewijs dus, maar het rondmaken van de zaak was nog niet voltooid.
ah... tja...
pi_82729844
quote:
Op zondag 13 juni 2010 01:13 schreef djenneke het volgende:

[..]

Zo betrouwbaar zelfs, dat de NRC het heeft verwijderd (en dus ook niet meer is terug te lezen). Oh nee, daarvoor zijn ze natuurlijk betaald door de FBI
Nee, de websitebeheerder van de NRC zal wel familie zijn van Joran. Jezus, weet ik veel waarom die link het niemeer doet. Die ander doen het allemaal nog prima. We moeten gewoon concluderen dat we andere bronnen hebben. En dat wil alleen maar zeggen dat er honderden verhalen de ronde doen en dat niemand daar wijzer van wordt. Feit blijft dat er te veel toevalligheden zijn (in mijn ogen)

En nee, ik romantiseer die moordenaar helemaal niet, hij heeft het gewoon gedaan lijkt mij. Dat sluit niet uit dat ik denk dat er meer achter zit dan dat wij weten/ te weten krijgen.
pi_82729847
quote:
Op zondag 13 juni 2010 01:19 schreef FANN het volgende:

[..]

ah... tja...
Die voelen zich echt wel in hun hemd staan hoor. Dat lees je ook wel door de regels heen. En dat staan ze natuurlijk ook. Dat maakt meteen ook wel duidelijk dat er van een vooropgezet plan waar de FBI deel van uit maakte geen sprake is.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_82729872
quote:
Op zondag 13 juni 2010 01:20 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Nee, de websitebeheerder van de NRC zal wel familie zijn van Joran. Jezus, weet ik veel waarom die link het niemeer doet. Die ander doen het allemaal nog prima. We moeten gewoon concluderen dat we andere bronnen hebben. En dat wil alleen maar zeggen dat er honderden verhalen de ronde doen en dat niemand daar wijzer van wordt. Feit blijft dat er te veel toevalligheden zijn (in mijn ogen)
Ik geef je de bron van het NRC* die het nog wel doet. Nieuwer is, én vermeldt dat het initiatief bij Joran lag. Je berichten worden een beetje belachelijk hoor.

* edit: Dezelfde bron die jij noemt in eerste én tweede instantie
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_82729884
quote:
Op zondag 13 juni 2010 01:17 schreef Luna3 het volgende:

[..]

p'sies, hiervoor had hij zeker 20 jaar kunnen brommen.
Als hij geweten zou hebben wat ie nu weet dan zou hij maar wat graag in de VS vastzitten. Of nog beter op Aruba.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_82729895
quote:
Op zondag 13 juni 2010 01:10 schreef Injetta het volgende:

Geen poker, geen drank, geen drugs (of misschien dat nog wel), geen vrijheid, geen vrouwen, opgejaagd, uitgescholden en vernederd worden.
Dat is nog eens boeten voor je daden... Reken maar dat hij werkelijk doodsangsten uitstaat met dit in het verschiet.
Alles is mogelijk in een gevangenis.... zelfs vrouwen.... wist je dat er dagelijks vrouwen van de arme buurt in de omgeving van Castro Castro binnen de gevangenis komen om seks te hebben met gedetineerden. De gedetineerden moeten er natuurlijk wel wat voor betalen net zoals drank, drugs enz....
  zondag 13 juni 2010 @ 01:25:57 #286
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_82729945
Volgens mij gaan mensen echt beest/dierachtig gedrag vertonen als ze in situaties als die gevangenissen komen. Heel gek. Vind dat wel fascinerend ergens. Qua psychologie ook. Was bijv tijdens WOII in concentratiekampen ook. Heel apart wat mensen gewoon doen om te overleven. Overlevingsdrang is blijkbaar een ijzersterk trekje dat mensen hebben. En beestachtig wat ze daavoor doen.

In die gevangenissen geldt toch een hele aparte wereld van leefregels, gebruiken en gewoonten. Denk dat Joran wel slim genoeg is om zich daar snel aan te kunnen passen. Misschien trappen zelfs die mede gevangenen wel in zijn poeslieve schijnheilige lachje. Ik zie 'm z'n plek nog wel veroveren. Maar mocht dat niet gebeuren is hij idd ten dode opgeschreven.

Maar het lijkt wel alsof die jongen gewoon geen grenzen kent in wat zijn grenzen zijn. Hij blijft maar doorgaan met leugens ophangen, zaken verdraaien, spelletjes/toneelstukjes spelen met, volgens mij, als idee in z'n hoofd dat hij zich er wel weer uit kan redden. Op het moment dat hij echt beseft dat er niks meer te redden valt, is het over. Maar wie weet beseft ie dat nooit.
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
pi_82729991
quote:
Op zondag 13 juni 2010 01:22 schreef djenneke het volgende:

[..]

Ik geef je de bron van het NRC* die het nog wel doet. Nieuwer is, én vermeldt dat het initiatief bij Joran lag. Je berichten worden een beetje belachelijk hoor.

* edit: Dezelfde bron die jij noemt in eerste én tweede instantie

Be careful what you wish for
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 22:19 schreef djenneke het volgende:

[..]

Gelukkig
Het wordt wel tijd dat er iemand eens wraak op me neemt in deze reeks
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 22:20 schreef FANN het volgende:

[..]

voor wat?
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 22:21 schreef djenneke het volgende:

[..]

Voor het al meerdere keren de draak steken met andermans theorie/idee.
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 22:23 schreef FANN het volgende:

[..]

Ow... dan moet je daar gewoon mee doorgaan en dan komt er vast wel iemand met een kort lontje

dat lontje van mij is niet zo kort

ik denk dat je iemand hebt gevonden met een kort lontje
pi_82730004
quote:
Op zondag 13 juni 2010 01:18 schreef djenneke het volgende:

[..]

Eigenlijk niet bewijs dus, maar het rondmaken van de zaak was nog niet voltooid.
Jaaaaa, ook eens, en precies daarom schaduwde ze hem. Om met meer bewijzen tegen hem te kunnen komen. Er komt een dag dat het allemaal uitkomt, dan hang jij met een schattig kleintje aan je rechter of linker duim tepel en dan denk je; goh, die Luna had het zo slecht nog niet ingeschat.

Ze hebben het te lang laten lopen. Zal ook wel te maken hebben dat Amerika niet zomaar een Nederlands staatsburger mag schaduwen op niet Amerikaanse bodem. Afgang voor de FBI dus, en daarom komen ze met en lulverhaal. Ach, iedereen is zo corrupt als de neten.
(...als neten corrupt zouden zijn natuurlijk)
pi_82730021
quote:
Op zondag 13 juni 2010 01:22 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Als hij geweten zou hebben wat ie nu weet dan zou hij maar wat graag in de VS vastzitten. Of nog beter op Aruba.
Tsja, is dit beter: VS gevangenis
pi_82730051
quote:
Op zondag 13 juni 2010 01:04 schreef djenneke het volgende:

[..]

Het grote complot tegen de net geen tiener meer Joran van der Sloot. Ik begrijp die verdenkingen echt niet. Niet eens een beetje. Waar dat dubieuze van de FBI dan in zou moeten zitten, begrijp ik ook al niet.
Nou ja, 'dubieuze' kan vervangen worden door 'gemakzuchtige', ze hebben hun werk niet goed gedaan, in elk geval niet snel genoeg, want ja... wie zag aankomen dat Joran weer op moordpad ging? Daar is die 'Holloway'-advocaat pisnijdig over, en terecht.

Maar als een afgeschermde en invloedrijke organisatie als de FBI steken laat vallen, vermoeden mensen altijd een complot. Vroeger is dat wel eens terecht gebeleken, dus ja... in die zin snap ik het wel.
  zondag 13 juni 2010 @ 01:32:42 #291
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_82730083
Het is inderdaad zo fascinerend. Heb op tv al heel wat docu's gezien over zulke gevangenissen.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_82730087
quote:
Op zondag 13 juni 2010 01:29 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Jaaaaa, ook eens, en precies daarom schaduwde ze hem. Om met meer bewijzen tegen hem te kunnen komen. Er komt een dag dat het allemaal uitkomt, dan hang jij met een schattig kleintje aan je rechter of linker duim tepel en dan denk je; goh, die Luna had het zo slecht nog niet ingeschat.

Ze hebben het te lang laten lopen. Zal ook wel te maken hebben dat Amerika ziet zomaar een Nederlands staatsburger mag schaduwen op niet Amerikaanse bodem. Afgang voor de FBI dus, en daarom komen ze met en lulverhaal. Ach, iedereen is zo corrupt als de neten.
(...als neten corrupt zouden zijn natuurlijk)
Ze schaduwden hem helemaal niet.

Om een zaak rond te krijgen als deze (afpersing) had schaduwen ook weinig nut hè?

Het verwijt gaat inderdaad dat ze het te lang hebben laten lopen. Uiteraard ontkent de FBI dat. Maar dat wil nog niet zeggen dat dat schaduwen niet uit jouw grote duim komt. Of tepel, als je dat blijkbaar liever hebt. Dat mag ook hoor.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_82730121
quote:
Op zondag 13 juni 2010 01:25 schreef Qebbel het volgende:
Volgens mij gaan mensen echt beest/dierachtig gedrag vertonen als ze in situaties als die gevangenissen komen. Heel gek. Vind dat wel fascinerend ergens. Qua psychologie ook. Was bijv tijdens WOII in concentratiekampen ook. Heel apart wat mensen gewoon doen om te overleven. Overlevingsdrang is blijkbaar een ijzersterk trekje dat mensen hebben. En beestachtig wat ze daavoor doen.

In die gevangenissen geldt toch een hele aparte wereld van leefregels, gebruiken en gewoonten. Denk dat Joran wel slim genoeg is om zich daar snel aan te kunnen passen. Misschien trappen zelfs die mede gevangenen wel in zijn poeslieve schijnheilige lachje. Ik zie 'm z'n plek nog wel veroveren. Maar mocht dat niet gebeuren is hij idd ten dode opgeschreven.

Maar het lijkt wel alsof die jongen gewoon geen grenzen kent in wat zijn grenzen zijn. Hij blijft maar doorgaan met leugens ophangen, zaken verdraaien, spelletjes/toneelstukjes spelen met, volgens mij, als idee in z'n hoofd dat hij zich er wel weer uit kan redden. Op het moment dat hij echt beseft dat er niks meer te redden valt, is het over. Maar wie weet beseft ie dat nooit.
Ik heb juist heel sterk de indruk dat hij momenteel juist heel goed beseft dat het voor hem afgelopen is. Dat maak ik op uit de blik in zijn ogen op recente beelden en zijn wanhopige pogingen om elke strohalm vast te grijpen om tegen beter weten in eronder uit te komen.

En dat hij daar een grote jongen gaat worden lijkt me ook wat te ver gaan. Hij mag hooguit een loopjongen worden van de echt zware jongens daar.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_82730124
quote:
Op zondag 13 juni 2010 01:31 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Nou ja, 'dubieuze' kan vervangen worden door 'gemakzuchtige', ze hebben hun werk niet goed gedaan, in elk geval niet snel genoeg, want ja... wie zag aankomen dat Joran weer op moordpad ging? Daar is die 'Holloway'-advocaat pisnijdig over, en terecht.

Maar als een afgeschermde en invloedrijke organisatie als de FBI steken laat vallen, vermoeden mensen altijd een complot. Vroeger is dat wel eens terecht gebeleken, dus ja... in die zin snap ik het wel.
Helemaal mee eens

Behalve dat "terecht gebleken". Het is wat off topic maar in welke zaak dan eigenlijk?
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_82730141
En weer bijna eentje vol
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_82730153
quote:
Op zondag 13 juni 2010 01:32 schreef djenneke het volgende:

[..]

Ze schaduwden hem helemaal niet.

Om een zaak rond te krijgen als deze (afpersing) had schaduwen ook weinig nut hè?

Het verwijt gaat inderdaad dat ze het te lang hebben laten lopen. Uiteraard ontkent de FBI dat. Maar dat wil nog niet zeggen dat dat schaduwen niet uit jouw grote duim komt. Of tepel, als je dat blijkbaar liever hebt. Dat mag ook hoor.
Nou, in mijn tepel zit helemaal niks, haha. Ze kunnen een verdachte van afpersing (en moord) toch best volgen om hem te kunnen pakken op een ander vergrijp? Maar laten we hierover geen tepels of duimen meer vuil maken; we verschillen hiervan duidelijk van gedachte, en ik ben blij dat er meer mensen zijn die vinden (net als ik) dat er heel veel toevalligheden en onjuistheden in deze zaak naar boven komen.
pi_82730154
Ik kwam nog een oud artikel tegen:
quote:
DEN HAAG - Vanaf het moment dat de vakantievierende Amerikaanse tiener Natalee Holloway op Aruba verdween, zijn de ogen van justitie en de media voortdurend gericht geweest op Joran van der Sloot. De toen zeventienjarige Nederlandse jongen die met zijn ouders op Aruba woonde, was de laatste die het blonde meisje zou hebben gezien.


Terwijl op het hele eiland druk wordt naar haar wordt gezocht, maakt Joran zich al snel extra verdacht. Op zijn initiatief verzinnen hij en zijn twee goede vrienden, Deepak en Satish, dat ze de Amerikaanse op de avond van haar verdwijning nog hebben teruggebracht naar haar hotel.

Na dagen van lange politieverhoren blijkt dat anders te liggen. Joran geeft toe gelogen te hebben. Hij heeft, zo verklaart hij dan, Natalee alleen op het strand achtergelaten. En Deepak heeft hem opgehaald en thuisgebracht. Later maakt Joran daar Satish van, iets wat Satish tegenover de politie altijd heeft ontkend.Joran is duidelijk niet in zijn eerste leugentje gestikt. ‘Liegen is iets wat me makkelijk afging’, geeft hij vorig jaar toe tijdens een interview met deze krant. ‘Het was een manier om moeilijke situaties of lastige gesprekken uit de weg te gaan. Ik zag er geen kwaad in, dacht ook dat de hele wereld om mij draaide. Dat ik de belangrijkste persoon op aarde was.’

Zijn moeder ziet dat destijds anders. Zij stuurt Joran naar een kinderpsycholoog. Niet alleen het liegen komt in een paar gesprekken aan de orde, ook zijn lastige pubergedrag. Jorans ouders proberen voortdurend een balans te vinden in de opvoeding van hun kinderen, vertellen ze in 2006 op Aruba. ‘Ik ben misschien iets strenger dan Paul (Jorans vader, red.)’, vertelt Anita van der Sloot in haar huiskamer.

Toch valt er voor de drie kinderen altijd nog te onderhandelen over de regels. ‘Als Paul en ik allebei nee zeggen en de kinderen komen met goede argumenten, dan weten ze dat we openstaan voor een oplossing.’ Jorans ex-vriendinnetje Melody noemt Joran dan ‘a child at heart’, in essentie nog een kind. Maar wel eentje die ‘goed en glad’ kan praten. Dat is mijn kracht, geeft Joran een paar weken later in Nederland toe. ‘Met praten kan ik vaak gedaan krijgen wat ik wil.’In de tijd dat de dan zeventienjarige Nederlander ’s avonds met Natalee op het strand rommelde, had hij twee vriendinnetjes die niet van elkaars bestaan wisten. Desondanks houden zijn ouders steeds vol dat hun zoon altijd respectvol met meisjes omgaat.

Vanaf zijn vijftiende slaapt Joran op redelijke afstand van het ouderlijke huis, in een bijgebouwtje. Daar, naast het zwembad, heeft hij zijn eigen slaap- en badkamers waar vrienden _jongens en meisjes_ altijd mogen blijven overnachten. Voor Natalee heeft Joran ook twee jaar na haar verdwijning weinig warme woorden over. Het is maar een meisje voor één nacht, vertelt hij. ‘Als ze niet werd vermist, zou ik haar waarschijnlijk allang zijn vergeten.’

In zijn boek ‘De zaak Natalee Holloway’ verhaalt Joran gedetailleerd over hun vluchtige sekscontact. Hij schrijft dat zij hem aftrok en hij haar vingerde. Amerikaanse meisjes, daarvan ‘leeft op het eiland toch een beetje het gevoel dat ze makkelijk zijn’, zegt Joran, die van zijn tweede tot het achttiende op het tropisch eiland woonde. Natalee is niet echt mooi, maar niet lelijk, oordeelt Joran, ‘Er was een soort fysieke aantrekkingskracht tussen ons.’Er zijn jongens die alleen naar het strand gaan om deze meiden te versieren, dat deed hij net zo goed, geeft Joran in een gesprek met deze krant toe. ‘Maar’, zo benadrukt hij al als Natalee nog maar zeven maanden is verdwenen, ‘ik heb ze altijd met respect behandeld.’
*edit*

http://www.destentor.nl/a(...)ls-tweede-natuur.ece
pi_82730169
quote:
Op zondag 13 juni 2010 01:36 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Nou, in mijn tepel zit helemaal niks, haha. Ze kunnen een verdachte van afpersing (en moord) toch best volgen om hem te kunnen pakken op een ander vergrijp? Maar laten we hierover geen tepels of duimen meer vuil maken; we verschillen hiervan duidelijk van gedachte, en ik ben blij dat er meer mensen zijn die vinden (net als ik) dat er heel veel toevalligheden en onjuistheden in deze zaak naar boven komen.
Was het maar waar, dan was de hele moord op Stephany misschien niet gebeurd!
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  zondag 13 juni 2010 @ 01:37:43 #299
6941 APK
Factual, I think.
pi_82730182
quote:
Op zondag 13 juni 2010 01:35 schreef StateOfMind het volgende:
En weer bijna eentje vol
Zonder nieuws.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_82730185
Deeltje 39 heb ik al klaarstaan. Met OP.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')