ergens op het begin verteld TS dat het kind 4 is...quote:Op zondag 13 juni 2010 00:28 schreef pisnicht het volgende:
hoe oud is haar kind dan als ze op haar 19e al moeder is en ook alweer van die vent weg is. Lekker stabiel klinkt het. Overigens zou ik er gewoon van genieten zolang het kon.
dat vind ik erg verstandig. en probeer het ook voor een aantal anderen even geheim te houden. vertel het de mensen die je het meeste vertrouwt, dat je haar hebt ontmoet en, ondanks het leeftijdsverschil, graag wilt kijken of het wat kan worden tussen jullie, omdat het nu goed voelt voor je. Als het dan een aantal maanden/half jaar goed gaat, vertel je het aan de rest en evt ook aan jouw en haar kinderen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:08 schreef gerwin1975 het volgende:
[..]
Ik zorg dat mijn kinderen de eerste tijd niks weten van haar tot ik zeker weet dat het klikt, en idd, dan weet je ook gelijk wat je aan ze hebt
Denk dat je er zeker wel bij stil moet staan dat het niet lang zal duren, zorg dan ook dat je haar kind niet ziet voor het meer is dan alleen seks.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:03 schreef gerwin1975 het volgende:
[..]
Goed zo, ook dat soort dingen moeten gezegd worden
wat zijn de nadelen van die dingen die jij noemt? ik zeg: waterdichte matrashoesquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:40 schreef gerwin1975 het volgende:
[..]
En ze zei, je kon merken dat je wat ouder was, niet gelijk er boven op en klaar, maar lekker rustig en zachtjes, en toch ook passievol en precies wat ik lekker vind
Nou dat is precies wat een man wil horen
maar natuurlijk zijn er ook nadelen, ze komt spuitend klaar, en ze heeft een zoontje die een halfbloed is, nou heb ik daar geen ervaring mee, maar ik kan het me voorstellen dat het nog wel wat problemen geeft
Hier ook!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Klinkt goed, kan ik je inhuren? Ben dan wel geen 19 maartoch.
quote:Op zondag 13 juni 2010 10:10 schreef EviL_AleX het volgende:
Vraag: wat is jullie opleidingsniveau?
Wanneer je dat niet weet, probeer het dan te schatten(waat zouden jullie als hoogste niveau kunnen?).
Ik acht het hoogst onwaarschijnlijk dat deze relatie kan slagen, omdat jullie mentale leeftijd wel eens enorm uit elkaar kan liggen, ookal heeft ze al kinderen. Opleidingsniveau is een indicatie van intelligentie, en ik geloof dat intelligentie een factor van invloed is op de snelheid waarmee iemand mentaal ouder kan worden.
huh?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:27 schreef Chinless het volgende:
iig wachten tot de scheiding er door is. Anders wordt je beschuldigd van vreemdgaan, of ja ontrouw enzo en zal je ex je financieel kunnen plukken
* EviL_AleX wacht op onderbouwingquote:Op zondag 13 juni 2010 11:15 schreef _Boo_ het volgende:
[..]Wat een bs, wat denk je dan? Hoe intelligenter iemand is, hoe mentaal ouder die kan zijn of andersom?
Dat slaat echt helemaal nergens op.
beetje bot gezegd zo, maar dit was ook mijn eerste reactie..quote:Op zondag 13 juni 2010 14:50 schreef molleymijsje het volgende:
Doe normaal zeg.
Je voelt je alleen en je zit een beetje triestig te zoeken naar contact op internet. Daar kom je een meisje tegen die tegen je op kijkt en je naar de mond praat. Daar raak jij ondersteboven van? Sorry hoor, ik hoop niet dat ik later zo'n man krijg. Ga je eerst 's bezig houden met je kinderen, dat lijkt me meer dan zat.
Nog los van het feit dat dat in de OP staat, vraag ik me af hoe ze hebben kunnen neuken zonder dat ze elkaar ontmoet hebben.quote:
Wel, ja en nee dus...quote:Op zondag 13 juni 2010 15:42 schreef Toppiet het volgende:
Ik zou ervoor gaan.
Jullie zijn allebei alleenstaand jullie hebben dus iets gemeen, allebei ouder...
[..]
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:27 schreef gerwin1975 het volgende:
[..]
:-) heb ik niet, maar het is mijn soort vrouw met een grote boezem, en gek op sex, en niet vies van de griekse standaard :-)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |