Nee dat is niet mijn bedoeling, maar ja heb al een hele tijd geen liefde meer gekent, en nu dit, het is heerlijk, heb ook sex met haar gehad, en dat was de beste sex ever!! ik weet niet goed wat ik moet doen, en nou weet ik dat sex niet alles is, maar ze is zo goddelijk lekker :-)quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:12 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik ook. Denk maar even aan jezelf. Alleen moet je natuurlijk ervoor zorgen dat je andere mensen/kinderen geen pijn doet, tenminste niet meer dan dat nodig is.
:-) heb ik niet, maar het is mijn soort vrouw met een grote boezem, en gek op sex, en niet vies van de griekse standaard :-)quote:
Precies wat ik zeg, denk eens even aan jezelf.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:18 schreef gerwin1975 het volgende:
[..]
Nee dat is niet mijn bedoeling, maar ja heb al een hele tijd geen liefde meer gekent, en nu dit, het is heerlijk, heb ook sex met haar gehad, en dat was de beste sex ever!! ik weet niet goed wat ik moet doen, en nou weet ik dat sex niet alles is, maar ze is zo goddelijk lekker :-)
maar naast dat, staan we op heel veel dingen op de zelfde lijn, en ik denk dat het best zou kunnen klikken, alleen 15 jaar verschil is het enige wat mij tegenhoudt
Doe d'r dan gewoon een keertje. Wees gewoon weer een jonge Adonis. Zo'n kans krijg je misschien nooit meer.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:27 schreef gerwin1975 het volgende:
[..]
:-) heb ik niet, maar het is mijn soort vrouw met een grote boezem, en gek op sex, en niet vies van de griekse standaard :-)
Nee dat klopt als een bus, alleen hoop ik dat je gelijk hebt op dat laatste, maar dat moeten we gewoon afwachten, hoe dan ook, ik heb mijn besluit genomen, ik ga ervoor, en ik zie wel waar er zich problemen voordoen. dank je wel voor je raadquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:29 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Precies wat ik zeg, denk eens even aan jezelf.
Als ik in jou positie was zou ik het ook doen. Je hebt in een 9 jaar lange relatie gezeten met een vrouw en waarschijnlijk waren jullie een tijd niet verliefd en gelukkig samen. Dan verlaat je vrouw jou voor een andere man. Dan heb je weer een andere vrouw verloren waarmee je toch vaak botste, dus veel drama en ruzie enzo.
Nu heb je een 19 jarige meisje die iemand zoekt zoals jij. Een volwassen stabiele man die voor haar en voor haar kinderen kan zorgen. Waarschijnlijk is ze bereid om voor jou te koken en te helpen met het huishouden als het zover komt, het enige wat je moet doen je haar liefde geven en voor haar en haar kind te zorgen. Daarintegen krijg jij van haar haar liefde en waardering, goede seks, spanning, avontuur, en het meest geluk. Je gaat goed voelen, wordt zelfvertrouwder en eindelijk heb je iets in het leven waarvan je kan genieten.
Klopt mijn verhaal zo'n beetje, of heb ik het mis?
Al gedaanquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:32 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Doe d'r dan gewoon een keertje. Wees gewoon weer een jonge Adonis. Zo'n kans krijg je misschien nooit meer.
En ze zei, je kon merken dat je wat ouder was, niet gelijk er boven op en klaar, maar lekker rustig en zachtjes, en toch ook passievol en precies wat ik lekker vindquote:
Klinkt goed, kan ik je inhuren? Ben dan wel geen 19 maartoch.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:40 schreef gerwin1975 het volgende:
[..]
En ze zei, je kon merken dat je wat ouder was, niet gelijk er boven op en klaar, maar lekker rustig en zachtjes, en toch ook passievol en precies wat ik lekker vind
Nou dat is precies wat een man wil horen
nee ik heb mijn grenzen, en boven de 70 is me toc echt iets te oud sorry :-)quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Klinkt goed, kan ik je inhuren? Ben dan wel geen 19 maartoch.
31quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:46 schreef gerwin1975 het volgende:
[..]
ja hoor, ik ben nog vrijgezel, als je maar ouder bent dan 18 :-)
Waarom niet ouder dan 16?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:46 schreef gerwin1975 het volgende:
[..]
ja hoor, ik ben nog vrijgezel, als je maar ouder bent dan 18 :-)
@ 1. Wees blij DAT ze klaar komt. Dan weet je tenminste dat je er echt wat van bakt!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:40 schreef gerwin1975 het volgende:
[..]
maar natuurlijk zijn er ook nadelen, ze komt spuitend klaar, en ze heeft een zoontje die een halfbloed is, nou heb ik daar geen ervaring mee, maar ik kan het me voorstellen dat het nog wel wat problemen geeft
daar is nik smis mee, alleen heb ik daar geen ervaring mee, dus dat zal even wennen zijnquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:49 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
@ 1. Wees blij DAT ze klaar komt. Dan weet je tenminste dat je er echt wat van bakt!
@ 2. Wat is er mis met halfbloed?
Ah... Okayquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:50 schreef gerwin1975 het volgende:
[..]
daar is nik smis mee, alleen heb ik daar geen ervaring mee, dus dat zal even wennen zijn
hahaha, nee dat niet, maar ik bedoel meer het verschil van temperament, en cultuur en zo :-)quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:51 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Ah... Okaybang dat ie op vroege leeftijd je huis leegjat ofzo?
Half neger? Die zijn gewoon zoals normale kinderen, alleen hebben ze een neiging om je fiets te stelen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:50 schreef gerwin1975 het volgende:
[..]
daar is nik smis mee, alleen heb ik daar geen ervaring mee, dus dat zal even wennen zijn
Ah. Okay. Nouja succes ermee. Ik weet wel dat het in 9/10 gevallen niet werktquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:52 schreef gerwin1975 het volgende:
[..]
hahaha, nee dat niet, maar ik bedoel meer het verschil van temperament, en cultuur en zo :-)
Boven de 16 is legaal.quote:
nee half indischquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:54 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Half neger? Die zijn gewoon zoals normale kinderen, alleen hebben ze een neiging om je fiets te stelen.
Nog steeds zoals normale kinderen. Als hij goed is opgevoed dan zal hij geen problemen zijn.quote:
Aan jou heb ik tenminste wat :-) doe me ff een prive berichtje dan kunnen we eens wat edht bespreken, jij zit op de zelfde lijn, respectquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:57 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Nog steeds zoals normale kinderen. Als hij goed is opgevoed dan zal hij geen problemen zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |