Heeft je bijna-ex al een nieuwe relatie? Indien ja: zorg dat je iets van een bewijsje daarvan in handen krijgt. Dan valt jouw relatie daartegen weg.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:27 schreef Chinless het volgende:
iig wachten tot de scheiding er door is. Anders wordt je beschuldigd van vreemdgaan, of ja ontrouw enzo en zal je ex je financieel kunnen plukken.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:30 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Heeft je bijna-ex al een nieuwe relatie? Indien ja: zorg dat je iets van een bewijsje daarvan in handen krijgt. Dan valt jouw relatie daartegen weg.
Luister eens hier, vriend...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:32 schreef gerwin1975 het volgende:
nee dat is niet het geval, maar dat vind ik nog niet het ergste, ik ben bang voor de reactie's van mijn familie en vrienden
Ja dat is waar maar wat als het misloopt? dan val je wel terug op je familie en vriendenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:33 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Luister eens hier, vriend...
Met wie moet/wil je leven? Met je vriendin of met je familie?
Ja ze heeft veel meegemaakt, en in gedrag en uiterlijk lijkt ze ouder, wat is daar grappig aan?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:36 schreef Fascination het volgende:
"Ze komt veel ouder over". Hahahahahahahaha.
Dé cliché-opmerking bij dit soort situaties om het voor jezelf te vergoelijken.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:37 schreef gerwin1975 het volgende:
[..]
Ja ze heeft veel meegamaakt, en in gedrag en uiterlijk lijkt ze ouder, wat is daar grappig aan?
Oke ik respecteer je mening!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dé cliché-opmerking bij dit soort situaties om het voor jezelf te vergoelijken.
Als je zo denkt kun je beter vrijgezel blijven. Echt. En dat meen ik.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:34 schreef gerwin1975 het volgende:
[..]
Ja dat is waar maar wat als het misloopt? dan val je wel terug op je familie en vrienden
wat een rotopmerking zeg, dank jequote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:42 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Als je zo denkt kun je beter vrijgezel blijven. Echt. En dat meen ik.
Het is geen rotopmerking.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:48 schreef gerwin1975 het volgende:
[..]
wat een rotopmerking zeg, dank je
Hoezo> ik weet niet wat jij meegemaakt hebt, nog niet veel zo te horen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:51 schreef raebyddet het volgende:
Rotopmerking of niet, ik vind dat Daffodil31LE wel gelijk heeft
Nee het is geen rot opmerking, het is de keiharde waarheid.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:48 schreef gerwin1975 het volgende:
[..]
wat een rotopmerking zeg, dank je
Dit staat los van zijn opmerking waarvan ik ook vind dat hij een goed punt geeft. Dat je aangeeft dat je denkt dat je familie/vrienden slecht reageren geeft aan dat je hun mening iets te belangrijk vind en/of je misschien toch ook inziet dat het misschien niet een heel goed idee is.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:54 schreef gerwin1975 het volgende:
[..]
Hoezo> ik weet niet wat jij meegemaakt hebt, nog niet veel zo te horen.
Maar ik heb na een relatie van 9 jaar mijn vroendin zien weglopen met een andere vent.
daarna een andere vrouw tegengekomen, en die is weer terug naar haar oude woonplaats omdat ze heimwe had naar haar eeneiege tweeling, en omdat we botsende karakters hadden en dat is nog maar een tipje van de sluier
dus, praat niet net alsof je me kent, maar baseer je oordeel dan wel op feiten.
Kijk dat is duidelijke taal, je hebt gelijk, sorry dat ik het een rotopmerking noemde, ik wist niet dat je dit ermee bedoeldequote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:51 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Het is geen rotopmerking.
Je moet met diegene met wie je een relatie hebt/krijgt samenleven, NIET met "vrienden" (als ze je laten vallen omwille van een relatie zijn het geen vrienden) en NIET met je broers/zussen/ouders.
Als de relatie toch geen stand houdt zullen je familieleden hooguit even zeggen dat ze 't zagen aankomen, maar gaan ze snel weer over tot de orde van de dag.
Geloof me nou maar. Been there, done that, got the T-shirt.
Doe het dan gewoon. Kijk ik kan wel snappen dat je gewoon moe ben van al dat gezeik. je hebt je vrouw verloren aan een andere vent en leven is niet gegaan zoals je wilt.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:54 schreef gerwin1975 het volgende:
[..]
Hoezo> ik weet niet wat jij meegemaakt hebt, nog niet veel zo te horen.
Maar ik heb na een relatie van 9 jaar mijn vroendin zien weglopen met een andere vent.
daarna een andere vrouw tegengekomen, en die is weer terug naar haar oude woonplaats omdat ze heimwe had naar haar eeneiege tweeling, en omdat we botsende karakters hadden en dat is nog maar een tipje van de sluier
dus, praat niet net alsof je me kent, maar baseer je oordeel dan wel op feiten.
Je vrienden zullen respect voor je hebben dat je zo'n jong milfje aan de haak hebt geslagenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:32 schreef gerwin1975 het volgende:
nee dat is niet het geval, maar dat vind ik nog niet het ergste, ik ben bang voor de reactie's van mijn familie en vrienden
Ik vind de mening van mijn familie een vrienden idd belangrijk, maar ik beslis nog altijd wat ik zelf doe, dan erbij, is de enige reden dat ik dit op het forum gegooid heb, omdat je vaker hoort dat het niet goed is om met een jongere vrouw te datenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:57 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dit staat los van zijn opmerking waarvan ik ook vind dat hij een goed punt geeft. Dat je aangeeft dat je denkt dat je familie/vrienden slecht reageren geeft aan dat je hun mening iets te belangrijk vind en/of je misschien toch ook inziet dat het misschien niet een heel goed idee is.
Dus in plaats van je aangevallen te voelen kan je er beter even goed over nadenken.
Dat ook, de mannen dan.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je vrienden zullen respect voor je hebben dat je zo'n jong milfje aan de haak hebt geslagen
Dat hoor ik graag :-) thnxquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:57 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Doe het dan gewoon. Kijk ik kan wel snappen dat je gewoon moe ben van al dat gezeik. je hebt je vrouw verloren aan een andere vent en leven is niet gegaan zoals je wilt.
Nu heb je een lekkere 19 jarige oude meisje die je weer vrolijk kan maken. Dat is het enige wat belangrijk is. Maar doen moet je gewoon schijt hebben aan je vrienden en familie.
Jullie zitten in een verschillende leeftijdsfase. Ook al komt ze volwassen over, toch zal anders denken over verschillende zaken van het leven zoals jou.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:58 schreef gerwin1975 het volgende:
[..]
Ik vind de mening van mijn familie een vrienden idd belangrijk, maar ik beslis nog altijd wat ik zelf doe, dan erbij, is de enige reden dat ik dit op het forum gegooid heb, omdat je vaker hoort dat het niet goed is om met een jongere vrouw te daten
ik wou weten waarom niet
Ja dat klopt, daar is ze naar op zoek, ze heeft een zoontje van 4 en heeft behoefte aan een vader en man. natuurlijk zullen er verschillen zijn, maar goed, dat zien we dan wel weerquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:00 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Jullie zitten in een verschillende leeftijdsfase. Ook al komt ze volwassen over, toch zal anders denken over verschillende zaken van het leven zoals jou.
Maar het is mogelijk dat het toch zal werken. Misschien zoekt ze juist een man die alles op orde heeft en volwassen is die voor haar kan zorgen.
- Leeftijdsverschil, denk je echt dat je daar op een gegeven moment niks van merkt? Ze kan zo ''volwassen'' overkomen als ze wil, maar dat zegt niet veel.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:58 schreef gerwin1975 het volgende:
[..]
Ik vind de mening van mijn familie een vrienden idd belangrijk, maar ik beslis nog altijd wat ik zelf doe, dan erbij, is de enige reden dat ik dit op het forum gegooid heb, omdat je vaker hoort dat het niet goed is om met een jongere vrouw te daten
ik wou weten waarom niet
Goed zo, ook dat soort dingen moeten gezegd wordenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:02 schreef Fiorellino het volgende:
[..]
- Leeftijdsverschil, denk je echt dat je daar op een gegeven moment niks van merkt? Ze kan zo ''volwassen'' overkomen als ze wil, maar dat zegt niet veel.
- Leuk voor je kinderen, papa met zo'n ''jonge vrouw''
- Zij kan waarschijnlijk niet veel stabiliteit bieden
- Ze komt met een hoop bagage uit het verleden
- Kans dat vrienden of familie je niet meer serieus nemen
- het is waarschijnlijk leuk voor even, maar de kans dat je gaat settelen lijkt me niet heel groot.
- het is pas 2 maanden na de ''scheiding'', is dat niet wat snel? Maw een rebound?
Zelf weten hoor, maar toch wat dingen om over na te denken.
Dank je, ik hoop het ook :-)quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:04 schreef Daffodil31LE het volgende:
Kijk, Gerwin, mijn echtgenote is 9,5 jaar jonger dan ikzelf. Als ik 13 jaar geleden de mening van m'n familie en "vrienden" zo belangrijk had gevonden, had ik nu geen 3 kinderen met haar.
Daar komt bij dat zij toen nog (net geen) 18 was en ik 27. In België, in volle Dutroux-periode. Gegarandeerd leuke opmerkingen geeft dat.
Ik heb geen kristallen bol, dus ik weet niet hoe jouw relatie zich gaat ontwikkelen. Ik voor je dat het blijft duren, zelfs zonder foto's
Wat je ook besluit, ik wens je iig het beste toequote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:03 schreef gerwin1975 het volgende:
[..]
Goed zo, ook dat soort dingen moeten gezegd worden
Ik ken ook een man van 61 die getrouwd is met een vrouw van 42. Vrouw is voor hetzelfde reden met hem getrouwd, omdat hij een stabiele man was met z'n eigen zaak en kon voor haar zorgen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:01 schreef gerwin1975 het volgende:
[..]
Ja dat klopt, daar is ze naar op zoek, ze heeft een zoontje van 4 en heeft behoefte aan een vader en man. natuurlijk zullen er verschillen zijn, maar goed, dat zien we dan wel weer
Ik zorg dat mijn kinderen de eerste tijd niks weten van haar tot ik zeker weet dat het klikt, en idd, dan weet je ook gelijk wat je aan ze hebtquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:05 schreef Fiorellino het volgende:
[..]
Wat je ook besluit, ik wens je iig het beste toe. Je bent een volwassen man,
en je zou voor jezelf moeten kiezen. Dat heeft je ex-vrouw ook gedaan als ik het zo lees,
maar zorg er iig wel voor dat je kinderen er niet meer onder lijden dan nodig is.
En je familie? Mochten ze zich echt tegen je keren, dan weet je meteen wat je aan ze hebt.
Eerlijk gezegd, ik vind dat je niet eens aan dat soort dingen moet denken. Je lijkt me iemand die altijd zijn verstand heeft gevolgd. En nu is het leven even niet zo prettig. Dus je kan nu beter je gevoel volgen, en lekker genieten van deze once in a lifetime opportunity. Als het niks wordt, ga je gewoon door met je leven.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:03 schreef gerwin1975 het volgende:
[..]
Goed zo, ook dat soort dingen moeten gezegd worden
Nou het is in ieder geval goed roddelmateriaal voor de schoonfamilie, vriendenkring en de buurt zo te lezen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:01 schreef gerwin1975 het volgende:
[..]
Ja dat klopt, daar is ze naar op zoek, ze heeft een zoontje van 4 en heeft behoefte aan een vader en man. natuurlijk zullen er verschillen zijn, maar goed, dat zien we dan wel weer
Dat klopt, maar je verstand volgen heeft ook niet altijd een goede afloop. maar ja mischien heb ik wel geen verstand genoeg achterafquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:08 schreef Keep_Walking het volgende:![]()
[..]
Eerlijk gezegd, ik vind dat je niet eens aan dat soort dingen moet denken. Je lijkt me iemand die altijd zijn verstand heeft gevolgd. En nu is het leven even niet zo prettig. Dus je kan nu beter je gevoel volgen, en lekker genieten van deze once in a lifetime opportunity. Als het niks wordt, ga je gewoon door met je leven.
Yep dat is het zeker :-)quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:08 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Nou het is in ieder geval goed roddelmateriaal voor de schoonfamilie, vriendenkring en de buurt zo te lezen.
Ach, 't kan allemaal ook best.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:05 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik ken ook een man van 61 die getrouwd is met een vrouw van 42. Vrouw is voor hetzelfde reden met hem getrouwd, omdat hij een stabiele man was met z'n eigen zaak en kon voor haar zorgen.
Het klinkt misschien niet romantisch, maar ze zijn wel heel gelukkig samen.
Ja dat zeg ik ook. Denk maar even aan jezelf. Alleen moet je natuurlijk ervoor zorgen dat je andere mensen/kinderen geen pijn doet, tenminste niet meer dan dat nodig is.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:09 schreef gerwin1975 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar je verstand volgen heeft ook niet altijd een goede afloop. maar ja mischien heb ik wel geen verstand genoeg achteraf
of ik heb gewoon geen geluk in de liefde gekend
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |