abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82724217
Hallo,

Ik ben Gerwin, ik ben 2 maand geleden gescheiden, nou ja nog niet officieel, maar alles is in gang gezet
Ik heb 2 kinderen die wonen bij hun moeder, ik zie ze 1 weekend in de 2 weken
nu heb ik onlangs een alleenstaande moeder ontmoet via het internet van 19 jaar, ik ben zelf 34
ik heb daar een beetje moeite mee, het leeftijdsverschil dan, ze komt wel veel ouder over, maar toch.
er zal over gepraat worden, en mijn ex vrouw, waar ik nog steeds op vriendschappelijke voet sta, zal het niet leuk vinden als ik binnen 2 maand met een andere vrouw op de proppen kom.
heeft iemand suggestie's? ik hoor graag wat jullie daarvan vinden, positief of negatief, alles is welkom

Groetjes Gerwin
Always look on the bright side of life
pi_82724258
Ik heb reden teveel om aan te geven waarom dit geen goed idee is. De meeste zal je zelf ook wel kunnen verzinnen.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 22:25:06 #3
230788 n8n
Pragmatisch
pi_82724264
Kan prima, moet er zelf niet aan denken
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_82724272
Ze is meerderjarig, dus het mag.

Als het lukt is het prima.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_82724350
iig wachten tot de scheiding er door is. Anders wordt je beschuldigd van vreemdgaan, of ja ontrouw enzo en zal je ex je financieel kunnen plukken.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_82724371
dat is inderdaad een goede reden
pi_82724426
maar het klikt wel ontzettend goed
pi_82724492
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 22:27 schreef Chinless het volgende:
iig wachten tot de scheiding er door is. Anders wordt je beschuldigd van vreemdgaan, of ja ontrouw enzo en zal je ex je financieel kunnen plukken.
Heeft je bijna-ex al een nieuwe relatie? Indien ja: zorg dat je iets van een bewijsje daarvan in handen krijgt. Dan valt jouw relatie daartegen weg.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 22:30:59 #9
269566 Lauwierent
Bowser-killer
pi_82724497
Hoe dichter bij de nul, hoe strakker om de lul gaat in dit geval zeker op. Doe je leeftijd is gedeeld door 2 man LUL. Dit kan duidelijk niet, of je moet een een jaar of 5 wachten want een dertiger met een tiener is fucking kansloos.
Laten we er nog eentje ingooien.

Hoe dichter bij de elf, rekt vanzelf.
----
pi_82724504
Gewoon doen waar je zin in hebt. Je moet alleen niet verwachten dat het iets voor een langere termijn is.
pi_82724536
nee dat is niet het geval, maar dat vind ik nog niet het ergste, ik ben bang voor de reactie's van mijn familie en vrienden
pi_82724591
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 22:30 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Heeft je bijna-ex al een nieuwe relatie? Indien ja: zorg dat je iets van een bewijsje daarvan in handen krijgt. Dan valt jouw relatie daartegen weg.

nee dat is niet het geval, maar dat vind ik nog niet het ergste, ik ben bang voor de reactie's van mijn familie en vrienden
  zaterdag 12 juni 2010 @ 22:33:59 #13
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_82724604
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 22:32 schreef gerwin1975 het volgende:
Luister eens hier, vriend...

Met wie moet/wil je leven? Met je vriendin of met je familie?
pi_82724630
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 22:33 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Luister eens hier, vriend...

Met wie moet/wil je leven? Met je vriendin of met je familie?
Ja dat is waar maar wat als het misloopt? dan val je wel terug op je familie en vrienden
pi_82724709
"Ze komt veel ouder over". Hahahahahahahaha.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_82724733
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 22:36 schreef Fascination het volgende:
"Ze komt veel ouder over". Hahahahahahahaha.
Ja ze heeft veel meegemaakt, en in gedrag en uiterlijk lijkt ze ouder, wat is daar grappig aan?
pi_82724825
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 22:37 schreef gerwin1975 het volgende:

[..]

Ja ze heeft veel meegamaakt, en in gedrag en uiterlijk lijkt ze ouder, wat is daar grappig aan?
Dé cliché-opmerking bij dit soort situaties om het voor jezelf te vergoelijken.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_82724849
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 22:40 schreef Fascination het volgende:

[..]

Dé cliché-opmerking bij dit soort situaties om het voor jezelf te vergoelijken.
Oke ik respecteer je mening!
  zaterdag 12 juni 2010 @ 22:42:57 #19
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_82724947
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 22:34 schreef gerwin1975 het volgende:

[..]

Ja dat is waar maar wat als het misloopt? dan val je wel terug op je familie en vrienden
Als je zo denkt kun je beter vrijgezel blijven. Echt. En dat meen ik.
pi_82725139
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 22:42 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Als je zo denkt kun je beter vrijgezel blijven. Echt. En dat meen ik.
wat een rotopmerking zeg, dank je
  zaterdag 12 juni 2010 @ 22:51:30 #21
286493 raebyddet
teddybear maar dan omgedraaid
pi_82725239
Rotopmerking of niet, ik vind dat Daffodil31LE wel gelijk heeft
"Nothing astonishes people so much as common-sense and plain dealing."
  zaterdag 12 juni 2010 @ 22:51:43 #22
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_82725245
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 22:48 schreef gerwin1975 het volgende:

[..]

Het is geen rotopmerking.

Je moet met diegene met wie je een relatie hebt/krijgt samenleven, NIET met "vrienden" (als ze je laten vallen omwille van een relatie zijn het geen vrienden) en NIET met je broers/zussen/ouders.

Als de relatie toch geen stand houdt zullen je familieleden hooguit even zeggen dat ze 't zagen aankomen, maar gaan ze snel weer over tot de orde van de dag.

Geloof me nou maar. Been there, done that, got the T-shirt.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 22:52:30 #23
3185 Adelante
To let it go now
pi_82725270
Alleenstaande moeder van 19? Hoe oud zijn d'r kinderen/kind?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_82725326
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 22:51 schreef raebyddet het volgende:
Rotopmerking of niet, ik vind dat Daffodil31LE wel gelijk heeft
Hoezo> ik weet niet wat jij meegemaakt hebt, nog niet veel zo te horen.
Maar ik heb na een relatie van 9 jaar mijn vroendin zien weglopen met een andere vent.
daarna een andere vrouw tegengekomen, en die is weer terug naar haar oude woonplaats omdat ze heimwe had naar haar eeneiege tweeling, en omdat we botsende karakters hadden en dat is nog maar een tipje van de sluier

dus, praat niet net alsof je me kent, maar baseer je oordeel dan wel op feiten.
pi_82725332
Ik zie nu al dat dit niks wordt .
En sowieso zou ik wachten tot alles klaar is met de scheiding, wel zo respectvol naar je kinderen toe.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 22:54:51 #26
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_82725338
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 22:48 schreef gerwin1975 het volgende:

[..]

Nee het is geen rot opmerking, het is de keiharde waarheid.

Kijk, ik ken je niet en weet niet hoe alles in elkaar zit, maar dit gaat waarschijnlijk niet zo goed aflopen. Dat meisje van 19 gaat waarschijnlijk niet het vrouw van je leven worden. Het zal voor een tijdje leuk zijn, daarna heb je alleen maar stress.

Als je schijt hebt aan je familie en vrienden, en je hebt zoiets van dat je gewoon een keer wilt genieten, dan moet je het vooral doen. Als ik 34 was en ik kreeg de kans om een lekkere meisje van 19 te neuken, dan zou ik het gewoon doen.

Maar als je geen stress en gezeik wilt hebben van familie en vrienden, dan zou ik het niet doen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_82725416
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 22:54 schreef gerwin1975 het volgende:

[..]

Maar ik heb na een relatie van 9 jaar mijn vroendin zien weglopen met een andere vent.
daarna een andere vrouw tegengekomen, en die is weer terug naar haar oude woonplaats omdat ze heimwe had naar haar eeneiege tweeling, en omdat we botsende karakters hadden en dat is nog maar een tipje van de sluier

Dit staat los van zijn opmerking waarvan ik ook vind dat hij een goed punt geeft. Dat je aangeeft dat je denkt dat je familie/vrienden slecht reageren geeft aan dat je hun mening iets te belangrijk vind en/of je misschien toch ook inziet dat het misschien niet een heel goed idee is.

Dus in plaats van je aangevallen te voelen kan je er beter even goed over nadenken.
pi_82725430
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 22:51 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Het is geen rotopmerking.

Je moet met diegene met wie je een relatie hebt/krijgt samenleven, NIET met "vrienden" (als ze je laten vallen omwille van een relatie zijn het geen vrienden) en NIET met je broers/zussen/ouders.

Als de relatie toch geen stand houdt zullen je familieleden hooguit even zeggen dat ze 't zagen aankomen, maar gaan ze snel weer over tot de orde van de dag.

Geloof me nou maar. Been there, done that, got the T-shirt.
Kijk dat is duidelijke taal, je hebt gelijk, sorry dat ik het een rotopmerking noemde, ik wist niet dat je dit ermee bedoelde

bedankt voor je reactie
  zaterdag 12 juni 2010 @ 22:57:38 #29
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_82725446
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 22:54 schreef gerwin1975 het volgende:

[..]

Doe het dan gewoon. Kijk ik kan wel snappen dat je gewoon moe ben van al dat gezeik. je hebt je vrouw verloren aan een andere vent en leven is niet gegaan zoals je wilt.

Nu heb je een lekkere 19 jarige oude meisje die je weer vrolijk kan maken. Dat is het enige wat belangrijk is. Maar doen moet je gewoon schijt hebben aan je vrienden en familie.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_82725476
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 22:32 schreef gerwin1975 het volgende:
Je vrienden zullen respect voor je hebben dat je zo'n jong milfje aan de haak hebt geslagen
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_82725489
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 22:57 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Dit staat los van zijn opmerking waarvan ik ook vind dat hij een goed punt geeft. Dat je aangeeft dat je denkt dat je familie/vrienden slecht reageren geeft aan dat je hun mening iets te belangrijk vind en/of je misschien toch ook inziet dat het misschien niet een heel goed idee is.

Dus in plaats van je aangevallen te voelen kan je er beter even goed over nadenken.
Ik vind de mening van mijn familie een vrienden idd belangrijk, maar ik beslis nog altijd wat ik zelf doe, dan erbij, is de enige reden dat ik dit op het forum gegooid heb, omdat je vaker hoort dat het niet goed is om met een jongere vrouw te daten
ik wou weten waarom niet
  zaterdag 12 juni 2010 @ 22:59:05 #32
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_82725498
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 22:58 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Je vrienden zullen respect voor je hebben dat je zo'n jong milfje aan de haak hebt geslagen
Dat ook, de mannen dan.
pi_82725523
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 22:57 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Doe het dan gewoon. Kijk ik kan wel snappen dat je gewoon moe ben van al dat gezeik. je hebt je vrouw verloren aan een andere vent en leven is niet gegaan zoals je wilt.

Nu heb je een lekkere 19 jarige oude meisje die je weer vrolijk kan maken. Dat is het enige wat belangrijk is. Maar doen moet je gewoon schijt hebben aan je vrienden en familie.
Dat hoor ik graag :-) thnx
pi_82725535
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 22:59 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Dat ook, de mannen dan.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 23:00:33 #35
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_82725543
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 22:58 schreef gerwin1975 het volgende:

[..]

Ik vind de mening van mijn familie een vrienden idd belangrijk, maar ik beslis nog altijd wat ik zelf doe, dan erbij, is de enige reden dat ik dit op het forum gegooid heb, omdat je vaker hoort dat het niet goed is om met een jongere vrouw te daten
ik wou weten waarom niet
Jullie zitten in een verschillende leeftijdsfase. Ook al komt ze volwassen over, toch zal anders denken over verschillende zaken van het leven zoals jou.

Maar het is mogelijk dat het toch zal werken. Misschien zoekt ze juist een man die alles op orde heeft en volwassen is die voor haar kan zorgen.
pi_82725547
Gewoon keihard volstampen. Ze wil het zelf en heeft er ervaring mee. (Kind is het bewijs).
pi_82725565
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 23:00 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Jullie zitten in een verschillende leeftijdsfase. Ook al komt ze volwassen over, toch zal anders denken over verschillende zaken van het leven zoals jou.

Maar het is mogelijk dat het toch zal werken. Misschien zoekt ze juist een man die alles op orde heeft en volwassen is die voor haar kan zorgen.
Ja dat klopt, daar is ze naar op zoek, ze heeft een zoontje van 4 en heeft behoefte aan een vader en man. natuurlijk zullen er verschillen zijn, maar goed, dat zien we dan wel weer
pi_82725590
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 22:58 schreef gerwin1975 het volgende:

[..]

ik wou weten waarom niet
- Leeftijdsverschil, denk je echt dat je daar op een gegeven moment niks van merkt? Ze kan zo ''volwassen'' overkomen als ze wil, maar dat zegt niet veel.
- Leuk voor je kinderen, papa met zo'n ''jonge vrouw''
- Zij kan waarschijnlijk niet veel stabiliteit bieden
- Ze komt met een hoop bagage uit het verleden
- Kans dat vrienden of familie je niet meer serieus nemen
- het is waarschijnlijk leuk voor even, maar de kans dat je gaat settelen lijkt me niet heel groot.
- het is pas 2 maanden na de ''scheiding'', is dat niet wat snel? Maw een rebound?
- is ze op zoek naar haar eigen vader? Waarom zoekt ze naar een man die voor haar kan zorgen? Kan ze dat zelf niet oid?

Zelf weten hoor, maar toch wat dingen om over na te denken.
pi_82725620
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 23:02 schreef Fiorellino het volgende:

[..]

- Leeftijdsverschil, denk je echt dat je daar op een gegeven moment niks van merkt? Ze kan zo ''volwassen'' overkomen als ze wil, maar dat zegt niet veel.
- Leuk voor je kinderen, papa met zo'n ''jonge vrouw''
- Zij kan waarschijnlijk niet veel stabiliteit bieden
- Ze komt met een hoop bagage uit het verleden
- Kans dat vrienden of familie je niet meer serieus nemen
- het is waarschijnlijk leuk voor even, maar de kans dat je gaat settelen lijkt me niet heel groot.
- het is pas 2 maanden na de ''scheiding'', is dat niet wat snel? Maw een rebound?

Zelf weten hoor, maar toch wat dingen om over na te denken.
Goed zo, ook dat soort dingen moeten gezegd worden
  zaterdag 12 juni 2010 @ 23:04:15 #40
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_82725647
Kijk, Gerwin, mijn echtgenote is 9,5 jaar jonger dan ikzelf. Als ik 13 jaar geleden de mening van m'n familie en "vrienden" zo belangrijk had gevonden, had ik nu geen 3 kinderen met haar.

Daar komt bij dat zij toen nog (net geen) 18 was en ik 27. In België, in volle Dutroux-periode. Gegarandeerd leuke opmerkingen geeft dat.

Ik heb geen kristallen bol, dus ik weet niet hoe jouw relatie zich gaat ontwikkelen. Ik voor je dat het blijft duren, zelfs zonder foto's
pi_82725674
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 23:04 schreef Daffodil31LE het volgende:
Kijk, Gerwin, mijn echtgenote is 9,5 jaar jonger dan ikzelf. Als ik 13 jaar geleden de mening van m'n familie en "vrienden" zo belangrijk had gevonden, had ik nu geen 3 kinderen met haar.

Daar komt bij dat zij toen nog (net geen) 18 was en ik 27. In België, in volle Dutroux-periode. Gegarandeerd leuke opmerkingen geeft dat.

Ik heb geen kristallen bol, dus ik weet niet hoe jouw relatie zich gaat ontwikkelen. Ik voor je dat het blijft duren, zelfs zonder foto's
Dank je, ik hoop het ook :-)
pi_82725694
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 23:03 schreef gerwin1975 het volgende:

[..]

Wat je ook besluit, ik wens je iig het beste toe . Je bent een volwassen man,
en je zou voor jezelf moeten kiezen. Dat heeft je ex-vrouw ook gedaan als ik het zo lees,
maar zorg er iig wel voor dat je kinderen er niet meer onder lijden dan nodig is.
En je familie? Mochten ze zich echt tegen je keren, dan weet je meteen wat je aan ze hebt.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 23:05:48 #43
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_82725705
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 23:01 schreef gerwin1975 het volgende:

[..]

Ja dat klopt, daar is ze naar op zoek, ze heeft een zoontje van 4 en heeft behoefte aan een vader en man. natuurlijk zullen er verschillen zijn, maar goed, dat zien we dan wel weer
Ik ken ook een man van 61 die getrouwd is met een vrouw van 42. Vrouw is voor hetzelfde reden met hem getrouwd, omdat hij een stabiele man was met z'n eigen zaak en kon voor haar zorgen.

Het klinkt misschien niet romantisch, maar ze zijn wel heel gelukkig samen.
pi_82725785
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 23:05 schreef Fiorellino het volgende:

[..]

Wat je ook besluit, ik wens je iig het beste toe . Je bent een volwassen man,
en je zou voor jezelf moeten kiezen. Dat heeft je ex-vrouw ook gedaan als ik het zo lees,
maar zorg er iig wel voor dat je kinderen er niet meer onder lijden dan nodig is.
En je familie? Mochten ze zich echt tegen je keren, dan weet je meteen wat je aan ze hebt.
Ik zorg dat mijn kinderen de eerste tijd niks weten van haar tot ik zeker weet dat het klikt, en idd, dan weet je ook gelijk wat je aan ze hebt
  zaterdag 12 juni 2010 @ 23:08:31 #45
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_82725796
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 23:03 schreef gerwin1975 het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd, ik vind dat je niet eens aan dat soort dingen moet denken. Je lijkt me iemand die altijd zijn verstand heeft gevolgd. En nu is het leven even niet zo prettig. Dus je kan nu beter je gevoel volgen, en lekker genieten van deze once in a lifetime opportunity. Als het niks wordt, ga je gewoon door met je leven.
pi_82725812
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 23:01 schreef gerwin1975 het volgende:

[..]

Nou het is in ieder geval goed roddelmateriaal voor de schoonfamilie, vriendenkring en de buurt zo te lezen.
pi_82725846
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 23:08 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd, ik vind dat je niet eens aan dat soort dingen moet denken. Je lijkt me iemand die altijd zijn verstand heeft gevolgd. En nu is het leven even niet zo prettig. Dus je kan nu beter je gevoel volgen, en lekker genieten van deze once in a lifetime opportunity. Als het niks wordt, ga je gewoon door met je leven.
Dat klopt, maar je verstand volgen heeft ook niet altijd een goede afloop. maar ja mischien heb ik wel geen verstand genoeg achteraf
of ik heb gewoon geen geluk in de liefde gekend
pi_82725902
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 23:08 schreef _Boo_ het volgende:

[..]

Nou het is in ieder geval goed roddelmateriaal voor de schoonfamilie, vriendenkring en de buurt zo te lezen.
Yep dat is het zeker :-)
  zaterdag 12 juni 2010 @ 23:11:57 #49
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_82725914
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 23:05 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik ken ook een man van 61 die getrouwd is met een vrouw van 42. Vrouw is voor hetzelfde reden met hem getrouwd, omdat hij een stabiele man was met z'n eigen zaak en kon voor haar zorgen.

Het klinkt misschien niet romantisch, maar ze zijn wel heel gelukkig samen.
Ach, 't kan allemaal ook best.

Kennissen van me (ze zijn inmiddels overleden) waren van 1924 (hij) en van 1943 (zij). Zelden zo'n prachtig koppel meegemaakt. Helaas is zij nog geen 60 mogen worden. Twee jaar later volgde hij z'n vrouw.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 23:12:25 #50
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_82725930
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 23:09 schreef gerwin1975 het volgende:

[..]

Dat klopt, maar je verstand volgen heeft ook niet altijd een goede afloop. maar ja mischien heb ik wel geen verstand genoeg achteraf
of ik heb gewoon geen geluk in de liefde gekend

Ja dat zeg ik ook. Denk maar even aan jezelf. Alleen moet je natuurlijk ervoor zorgen dat je andere mensen/kinderen geen pijn doet, tenminste niet meer dan dat nodig is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')