quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat heb je wel.Heb jij nou al een bitje?
Oke, dat kan.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:04 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
A-há. Daar ben ik het niet mee eens.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:05 schreef Broekpaling het volgende:
Hallo zeg!Iemand in de straat zet z'n versterker aan met zijn microfoon voor de speaker. Heerlijk dat gegalm van feedback.
Ik snap je wel hoor. Maar Getz'n zijn over het algemeen zilver of blauwgrijs (quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, dat kan.
Het zou wel makkelijker zijn als iedereen het met elkaar eens was, maar dat is dan ook weer zo saai, he.
Je zit niet eens bij een tandarts?!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Nee
En nee, ik ga van de zomer (oh wacht, dat is het al) mijzelf even inschrijven bij de tandarts hier.
Dan kan ik me voorstellen dat je een zilveren hebt gekozen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:06 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik snap je wel hoor. Maar Getz'n zijn over het algemeen zilver of blauwgrijs (). Een rode zie ik ook wel af en toe rijden, maar dat is gewoon lelijk.
Ik heb'm tweedehands gekocht, dus zoveel keuze had ik nu ook weer niet.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan kan ik me voorstellen dat je een zilveren hebt gekozen.
Een tweedehands bitje?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:07 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik heb'm tweedehands gekocht, dus zoveel keuze had ik nu ook weer niet.
Jawel, ik zit bij een of andere lunatic in Woudenbergquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je zit niet eens bij een tandarts?!![]()
Nouja, je hebt een mooi gebit voor zover ik het heb gezien als niet tandarts zijnde.
Maar inschrijven bij de tandarts is geen bitje halen.
quote:
Hahaquote:
Deze is geniusquote:
Nee ik was even bezig met die gifjes zoekenquote:
quote:
Goed nummerquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:14 schreef Broekpaling het volgende:
Lookin' for some happiness
But there is such a loneliness to find
Turn to the left turn to the right
Lookin' upstairs lookin' behind
Tududu dudu tududu!
DIEEEEE DIEEEEEE DIEEEEEEEEquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:14 schreef Broekpaling het volgende:
Lookin' for some happiness
But there is such a loneliness to find
Turn to the left turn to the right
Lookin' upstairs lookin' behind
Tududu dudu tududu!
Ik wist het.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Vanaf 4:22, je zou zo mee kunnen doen.
Van eigen bodem nog wel.quote:
Nee ik hou het gewoon aan jonghe.quote:
Dag schatjequote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:25 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dat doe ik momenteel. Even klaarmaken voor wat echte sociale dingen in het café. Toedels.
Ik had 2-2 op hyves.quote:
RIPquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik ga voor het eerst weer uit met 20 jarigen in 2 maanden
Echt he. Dit soort haatacties.quote:
Het betere feesten.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik ga voor het eerst weer uit met 20 jarigen in 2 maanden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |