Oh, die tip.quote:
Ik dacht/hoopte Tigaquote:
Ze hadden beter even de wieldoppen er af kunnen halen. Had ik nog wel een goed prijsje voor gegeven.quote:
Met je standaard persvelgen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:53 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ze hadden beter even de wieldoppen er af kunnen halen. Had ik nog wel een goed prijsje voor gegeven.
Waarom zijn al die Getzen grijs?quote:
Ze zijn saai.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom zijn al die Getzen grijs?
ZILVER!!!!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom zijn al die Getzen grijs?
En dan neem je een vlotte bocht en haalt opeens je eigen wieldop je in!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:56 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Die dingen zijn fakking duur. Zestig uuro per wieldop.
Bejaarden met zilver haar.quote:
Nee, kan niet. Zitten bouten op.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En dan neem je een vlotte bocht en haalt opeens je eigen wieldop je in!
Als jij het zegt.quote:
Dan heb ik toch liever Tigaquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Tiga is ook aan. Maar dit nummer ook
.
* Cavia's uit het raam gooit.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:58 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Die cavia's zorgen voor rare hersenkronkels 4EBE.
quote:
WAt is dit?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Praat niet tegen mijn kloon, wil je.
Godverdomme.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Praat niet tegen mijn kloon, wil je.
Wat heeft dat in godsnaam te maken met de kleur van een Fabelhaftige Getz.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
* Cavia's uit het raam gooit.
Sommigen bejaarden hebben ook gewoon roze /paars / blauw haar, omdat de kleurspoeling niet goed gelukt is.![]()
Iedere keer als ik zoiets zie dan moet ik lachen.
reetveter? Dit verhaal heb je al verteld.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:00 schreef Japsnars het volgende:
Ps: always check for toiletpaper before taking a shit
Ik heb niets gezegd.quote:
Dat heb je wel.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb niets gezegd.
Haha, er ziet hier iemand naast me zijn kaken los te maken
Nou,quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:00 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wat heeft dat in godsnaam te maken met de kleur van een Fabelhaftige Getz.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
dat dit kan in nederland
[..]
Mopperkont!
Huh wat?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
reetveter? Dit verhaal heb je al verteld.
A-há. Daar ben ik het niet mee eens.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou,
we hadden het over de kleur grijs he..
Het is wetenschappelijk bewezen dat wanneer men ouder wordt, er gekozen wordt voor een minder opvallende kleur. De kleuren: zwart, geel, blauw en rood zijn minder populair bij bejaarden. En ik heb eigenlijk nog geen Getz in een andere kleur gezien.
En toen dacht ik: bejaarden hebben grijs haar.
Vandaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |