dat zegt toch geen fuckquote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:01 schreef Esmerallda17 het volgende:
Hoe hard reed die bestuurder dan wel nietSterkte!
Okequote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:07 schreef Oksel het volgende:
Bij 30 overleef je zoiets. Helaas reed de bestuurder die mijn broertje aanreed 100+, waar hij 50 mocht.
Wat een dramaquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:57 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Hoor net van m`n buurvrouw wiens zus in die wijk woont dat het meisje dat zwaargewond naar het ziekenhuis gebracht is, ook is overleden zojuist
R.I.P. meisjes
Kids van 10 jaar oud loop je natuurlijk niet meer constant achterna. Die zijn meer dan oud genoeg om buiten hun eigen gang te gaan. En als je de beelden bekijkt betreft het nog eens een erg rustige weg ook, eentje die alleen maar leidt naar een tiental huizen. Dus er is enkel verkeer van die bewoners. Dus geen plek waar die meisjes een gevaar in zagen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:14 schreef Tja..1986 het volgende:
Wie laat zijn kinderen van 10 nou op zo'n weg spelen
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:57 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Hoor net van m`n buurvrouw wiens zus in die wijk woont dat het meisje dat zwaargewond naar het ziekenhuis gebracht is, ook is overleden zojuist
R.I.P. meisjes
één van de reacties op de DvhN-site zegt het ookquote:hans friederich schrijft op 12-6-2010 18:58
heel veel sterkte voor beide fam, het meisje wat zwaar gewond was is helaas ook overleden. veel sterkte bij dit groote verlies.
Tiental huizen? Zeker nooit daar geweest, aan beide kanten van de weg staan HEEL VEEL huizen, Langebosch is een hele grote nieuwbouwwijk.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:22 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Kids van 10 jaar oud loop je natuurlijk niet meer constant achterna. Die zijn meer dan oud genoeg om buiten hun eigen gang te gaan. En als je de beelden bekijkt betreft het nog eens een erg rustige weg ook, eentje die alleen maar leidt naar een tiental huizen. Dus er is enkel verkeer van die bewoners. Dus geen plek waar die meisjes een gevaar in zagen.
Als ik de beelden op Maps bekijk, leidt dat bruggetje dat genoemd wordt enkel naar dat eilandje waar een tiental huizen aan een ronde weg staat. Dus die brug wordt alleen gebruikt door die bewoners.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:26 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Tiental huizen? Zeker nooit daar geweest, aan beide kanten van de weg staan HEEL VEEL huizen, Langebosch is een hele grote nieuwbouwwijk.
Hoe schat je dit in? Als je er vanuit gaat dat een automobilist hard remt, hoe kun je dan ooit weten of de daadwerkelijke snelheid waarmee je aangereden bent 15, 20 of 30 km/h was? Ik denk dat als je echt geraakt wordt door een auto die 30km/h rijdt, en hij raakt je ongelukkig, je er zeker wel zwaar gewond van kunt raken.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:21 schreef _Joy_ het volgende:
Ik ben zelf ooit aangereden door iemand die ook ong. 30 reed - had alleen een gekneusde schouder, blauwe plekken en een kapotte jas.
Blijkbaar toch niet he...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:22 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Kids van 10 jaar oud loop je natuurlijk niet meer constant achterna. Die zijn meer dan oud genoeg om buiten hun eigen gang te gaan. En als je de beelden bekijkt betreft het nog eens een erg rustige weg ook, eentje die alleen maar leidt naar een tiental huizen. Dus er is enkel verkeer van die bewoners. Dus geen plek waar die meisjes een gevaar in zagen.
Hij remde niet en het was binnen de bebouwde kom. Dat weet ik, dat je daar zeker wel zwaargewond van kunt raken, of zelfs erger.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:32 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Hoe schat je dit in? Als je er vanuit gaat dat een automobilist hard remt, hoe kun je dan ooit weten of de daadwerkelijke snelheid waarmee je aangereden bent 15, 20 of 30 km/h was? Ik denk dat als je echt geraakt wordt door een auto die 30km/h rijdt, en hij raakt je ongelukkig, je er zeker wel zwaar gewond van kunt raken.
Op een woonerf of 30km zone dien je defensief te rijden omdat je daar spelende kinderen kunt verwachten.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:40 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Blijkbaar toch niet he...
Iedereen weet dat er idioten op de weg zijn. Daar moet je dus helaas rekening mee houden.
Niet helemaal waar. Een woonerf (wat tegenwoordig gewoon erf heet) is een 15km zone, dat is iets anders dan een 30km zone (bron).quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:58 schreef Reintji het volgende:
[..]
Op een woonerf (30km zone) dien je defensief te rijden omdat je daar spelende kinderen kunt verwachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |