Dat zullen de Australische "Socceroos" niet kunnen waarderen, die smilie.quote:
Ik snap niet hoe het kan dat een land dat nog nooit iets gepresteerd heeft qua voetbal hun eigen bijnaam heeft.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:48 schreef maartena het volgende:
[..]
Dat zullen de Australische "Socceroos" niet kunnen waarderen, die smilie.
Dat dacht ik. Afrika verdient het.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:42 schreef popolon het volgende:
Ik voelde overal meer berusting in de bar, iedereen kon er wel mee leven aangezien Ghana het verdiende.
Ja dan heeft Afrika al genoeg verdient natuurlijkquote:Op zondag 27 juni 2010 01:39 schreef maartena het volgende:
Afrika verdient het wel inderdaad....
Maar nu dus de hamvraag: Verdiend Ghana het meer als Nederland?
Als Nederland namelijk Slowakije verslaat, en (waarschijnlijk) Brazilie, en Ghana wint ook haar twee volgende wedstrijden...... dan staan opeens Nederland en Ghana tegenover elkaar.
Dat gezeur over Afrika begint me de keel uit te hangen. Ghana was vandaag net een beetje beter dan USA, dat het 'leuk is voor het Afrikaanse voetbal' is toch compleet irrelevantquote:
Tot ze verliezen, dan zeggen ze dat het 'maar' voetbal is en dat ze het maar een domme sport vinden.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 03:17 schreef Mini_rulez het volgende:
Mijn Amerikaanse collega's leven best wel mee met het WK, ook al weten ze weinig van voetbal. Leuk juist.
Dan is jouw ervaring met Amerikaanse collega's toch heel anders dan de mijne van de afgelopen 8 jaar werken in de VS.quote:Op zondag 27 juni 2010 01:43 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
Tot ze verliezen, dan zeggen ze dat het 'maar' voetbal is en dat ze het maar een domme sport vinden.
Ik denk dat je dan eerder 90 minuten lang de spelregels kan gaan uitleggen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
Lijkt me best tof om tussen allemaal Amerikanen in zo'n wedstrijd te bekijken.
De Amerikaanse kennissen waar ik mee heb gecommuniseerd in het verleden hadden allemaal een hekel aan 'soccer' en waren te druk bezig met NFL , NBA en/of MBL te bekijken.quote:Op zondag 27 juni 2010 01:46 schreef maartena het volgende:
[..]
Dan is jouw ervaring met Amerikaanse collega's toch heel anders dan de mijne van de afgelopen 8 jaar werken in de VS.
Dat denk je maar weet je het ook zeker?quote:Op zondag 27 juni 2010 01:48 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan eerder 90 minuten lang de spelregels kan gaan uitleggen.
Amerikanen maken zelf de spelregels met hun gedrag. Daar is het een veel te grote markt voor om dat te negeren.quote:Op zondag 27 juni 2010 02:17 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat denk je maar weet je het ook zeker?Wat een kletskoek man.
Leuk al die vooroordelen, dat dan weer wel.
Niet minder irrelevant dan alle redenen om de VS te steunen.quote:Op zondag 27 juni 2010 01:42 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat gezeur over Afrika begint me de keel uit te hangen. Ghana was vandaag net een beetje beter dan USA, dat het 'leuk is voor het Afrikaanse voetbal' is toch compleet irrelevant?
Volgensmij heb ik nog nooit een topic gezien waar jij positief reageerde?quote:Op zondag 27 juni 2010 08:17 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Amerikanen maken zelf de spelregels met hun gedrag. Daar is het een veel te grote markt voor om dat te negeren.
Verdomme man, luister eens naar jezelfquote:Op zondag 27 juni 2010 08:24 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Niet minder irrelevant dan alle redenen om de VS te steunen.
Ben je dronkenquote:Op zondag 27 juni 2010 01:39 schreef maartena het volgende:
Afrika verdient het wel inderdaad....
Maar nu dus de hamvraag: Verdiend Verdient Ghana het meer als dan Nederland?
Als Nederland namelijk Slowakije verslaat, en (waarschijnlijk) Brazilie, en Ghana wint ook haar twee volgende wedstrijden...... dan staan opeens Nederland en Ghana tegenover elkaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |