abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82703469
Ik vind de PVV economisch geniaal. Ongeveer gelijk aan de SP en dat vind ik een fijne partij. Het punt is dat het economische gedeelte van de PVV niet omhoog komt, ik had nog nooit iets er van gehoord totdat ik eens ging kijken in het partijprogramma. Wilders heeft het naar mijn mening daar dus niet of te weinig over gehad. En waar heeft hij het dan wel over? Juist, de Islam, de immigratiestop, de veiligheid en jaja, sinds een maand: de zorg. En ik hou er niet van als mensen inspelen op de onderbuik gevoelens van andere mensen, ik hou er niet van als mensen praten over andere mensen alsof het een apart soort is, ik hou er niet van als mensen in herhaling vallen.

Ik kan me heel erg goed voorstellen dat de Marokkanen in ons land af en toe verschrikkelijk zijn, soms lees je dingen (of je ziet dingen) die niet kunnen. Maar denk je nou werkelijk dat dat alleen Marokkanen zijn? Ik zie soms blanke mensen die nog veel ergere dingen doen, neem de skinheads, neem de Duitsers in de tweede wereld oorlog. En waarom ik over de Duitsers begin, zij hadden tijdens de tweede wereld oorlog ook een zondebok; de Joden. Wat heeft Wilders? Een zondebok, iets waar hij alles op afschuift.... Wat imho echt niet kan in 2010.

Mensen zijn mensen, en natuurlijk moeten criminelen hard(harder) aangepakt worden, daar ben ik helemaal voor. Maar om een immigratie stop te nemen terwijl wij die mensen jaren geleden voor onze kutklusjes het land in hebben gehaald?! Wat vreselijk egoïstisch! En oh, denk je echt dat door meer politie agenten op straat neer te zetten dat het veiliger wordt? Want het salaris van een politie agent stinkt en dadelijk komt er in plaats van een agent een camera op elke hoek. Voel je je dan wel veilig?

Kortom, nee ik vind de PVV een enge partij. Met name omdat we eigenlijk niet eens over een partij mogen spreken. Het is een beweging. Je mag wel doneren, maar geen lid zijn. Dus over het beleid van de partij mag niet gestemd worden, het is dus eigenlijk autocratisch. Iets waar ik nee tegen zeg....
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_82703490
Je weet dat de verkiezingen al geweest zijn? En anderhalf miljoen mensen WEL PVV hebben gestemd?

Dus dat je topic aardig mosterd na de maaltijd is?

Net zoiets als na de verloren finale de winnende opstelling bekend maken
  zaterdag 12 juni 2010 @ 13:12:01 #3
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_82703528
TL;DR
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  Moderator zaterdag 12 juni 2010 @ 13:12:08 #4
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  zaterdag 12 juni 2010 @ 13:12:21 #5
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_82703541
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 13:11 schreef Loveless85 het volgende:
Je weet dat de verkiezingen al geweest zijn? En anderhalf miljoen mensen WEL PVV hebben gestemd?
Ach, we mogen vast binnen een jaar nog eens stemmen.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_82703547
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 13:11 schreef Loveless85 het volgende:

Dus dat je topic aardig mosterd na de maaltijd is?

Net zoiets als na de verloren finale de winnende opstelling bekend maken

Ik heb het daarvoor wel geprobeerd. Though volgend jaar weer een verkiezing, dus ga weer hard mijn gang.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_82703567
inb4 gezeur over linkse theeleuten
Ga weg
  zaterdag 12 juni 2010 @ 13:13:16 #8
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_82703569
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 13:12 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Dat denk ik ook. Want de partijen waarmee we nu opgescheept zitten kunnen niet eens een coalitie vormen. Laat staan regeren.
pi_82703570
Straks komt Geert aan de macht en verdwijnen de broodjes shoarma om 4u 's nachts
  zaterdag 12 juni 2010 @ 13:13:25 #10
179065 BroodjePindakaas
KWIWI WIL JE MET MIJ TROUWEN?
pi_82703574
Post pics van je tieten of GTFO.
Smeuïg tot op de bodem.
Op vrijdag 18 juni 2010 12:16 schreef Ayca het volgende:
Broodje Pindakaas is pas lekker :9~
pi_82703575
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 13:12 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Daarom moet de PVV juist regeren. Dan zien mensen dat het gebakken lucht is en er alleen falers in die club zitten.

Als ze weer oppositie komen en er een andere moeizame coalitie komt hebben ze weer wat om tegenaan te schoppen en worden ze NOG groter
  zaterdag 12 juni 2010 @ 13:14:02 #12
179065 BroodjePindakaas
pi_82703596
Oja. Kut hippie.
Smeuïg tot op de bodem.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 13:14:21 #13
299019 ComposMentis
Semper fidelis
pi_82703608
PVV/SP economisch geniaal vinden... dat is al een spuitje waard.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
pi_82703617
quote:
Ik kan me heel erg goed voorstellen dat de Marokkanen in ons land af en toe verschrikkelijk zijn, soms lees je dingen (of je ziet dingen) die niet kunnen. Maar denk je nou werkelijk dat dat alleen Marokkanen zijn? Ik zie soms blanke mensen die nog veel ergere dingen doen, neem de skinheads, neem de Duitsers in de tweede wereld oorlog.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 13:15:26 #15
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_82703652
PvdA had gewoon de grootste moeten worden. Was er niks aan de hand geweest.
pi_82703668
Wat is precies je probleem?
pi_82703676
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 13:14 schreef ComposMentis het volgende:
PVV/SP economisch geniaal vinden... dat is al een spuitje waard.

En ook niet beargumenteren, dat is nog geen eens een spuitje waard maar een pijnlijke dood!
pi_82703686
Klacht?
pi_82703698
Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
pi_82703712
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 13:16 schreef Myraela het volgende:
Wat is precies je probleem?
Ik gok op de maandelijkse vrouwelijke problematiek. Maar TS; hou in godsnaam die sliertjes en bonkjes in je slipje en vervorm het niet tot een politiek verhaal, want het raakt kant noch wal
  zaterdag 12 juni 2010 @ 13:17:18 #21
87694 Robin__
letitredno
pi_82703713
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 13:14 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Inderdaad

TS ziet soms duitsers in de tweede wereldoorlog

DAT DIT KAN IN NEDERLAND
  zaterdag 12 juni 2010 @ 13:17:23 #22
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_82703717
Juist ja
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
pi_82703728
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 13:10 schreef Tamashii het volgende:
Ik kan me heel erg goed voorstellen dat de Marokkanen in ons land af en toe verschrikkelijk zijn, soms lees je dingen (of je ziet dingen) die niet kunnen. Maar denk je nou werkelijk dat dat alleen Marokkanen zijn? Ik zie soms blanke mensen die nog veel ergere dingen doen, neem de skinheads, neem de Duitsers in de tweede wereld oorlog. En waarom ik over de Duitsers begin, zij hadden tijdens de tweede wereld oorlog ook een zondebok; de Joden. Wat heeft Wilders? Een zondebok, iets waar hij alles op afschuift.... Wat imho echt niet kan in 2010.
Wilders gaf, weliswaar ook kort voor de verkiezingen, in Nova aan dat hij het specifiek heeft over allochtonen die geen reet uitvoeren en een beetje thuiszitten. En dus niet over zij die gewoon een baan hebben.
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
  zaterdag 12 juni 2010 @ 13:18:17 #24
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_82703747
PVV/SP economisch geniaal vinden
With my pack on my back, down the road I will stray.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 13:18:47 #25
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_82703764
De jaren 60 stuurden een telegram, ze willen hun skinheads terug.
This isn't even my final form.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 13:19:27 #26
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_82703787
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_82703792
De Duitsers mensen, de Duitsers!
pi_82703797
Wat een OP.
pi_82703798
quote:

Ik kan me heel erg goed voorstellen dat de Marokkanen in ons land af en toe verschrikkelijk zijn, soms lees je dingen (of je ziet dingen) die niet kunnen. Maar denk je nou werkelijk dat dat alleen Marokkanen zijn?
Neehoor, je hebt ook nog turken en vooral Antillianen.
pi_82703805
Goed topic.
pi_82703829
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 13:19 schreef Tamashii het volgende:
Goed topic.
Ik zou geen opiniestukken meer schrijven als ik jou was.

Sjeezus ik snap meteen waarom die FP soms zo'n fail is als mensen die dit soort bar slechte stukjes uit hun toetsenbord krijgen in de Redactie zitten
  zaterdag 12 juni 2010 @ 13:20:50 #32
97079 Jeff89
Conquer All
pi_82703837
Denken dat de SP economisch 'geniaal' is ________________________!
pi_82703858
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 13:20 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Sjeezus ik snap meteen waarom die FP soms zo'n fail is als mensen die dit soort bar slechte stukjes uit hun toetsenbord krijgen in de Redactie zitten

Jij bent dom. Ik modereer daar alleen.
pi_82703872
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 13:20 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Gaat inderdaad nergens over, ik heb zelf op de PVV gestemd maar op de bagger die in de OP geschreven staat kan ik nauwelijks iets nuttigs zeggen.
pi_82703897
Ik ben het wel met je eens dat duitsers ook een slechte groep zijn hoor.
pi_82703913
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 13:21 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Jij bent dom. Ik modereer daar alleen.
Nou poeh sorry hoor, dat ik niet de gehele functieomschrijving van iedere 'functie' op FOK! uit m'n hoofd ken en aanneem dat als je REDACTIE van iets bent je ook met de inhoud van doen hebt.

Eerder dom van FOK! dat ze geen eens titels kunnen bedenken die de inhoud van een functie dekken

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-06-2010 13:24:18 ]
  zaterdag 12 juni 2010 @ 13:23:06 #37
97079 Jeff89
Conquer All
pi_82703955
Damn ik lees net je OP wat zorgvuldiger, maar loop je te trollen ofzo? Of ben je gisteren pas ingelicht over het fenomeen 'PVV' ?
Je versplinterd open deuren alsof 't NIKS kost..
pi_82703976
TS weet niet dat het al 12 juni is
Win een iPad, BlackBerry of iPhone! Kras hier ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ met een sleutel of ander scherp voorwerp.
pi_82704067
Duitsers schoven trouwens niet alles op joden af. Ze hadden ook gehandicapten, zigeuners en homofielen.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 13:25:41 #40
179065 BroodjePindakaas
pi_82704080
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 13:20 schreef Jeff89 het volgende:
Dit.

Ja, laten we inkomstenbelasting meteen omhoog naar 80% gooien zodat we flink geld kunnen steken in kunst, DAT zal ons de crisis doorhelpen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smeuïg tot op de bodem.
pi_82704085
Ik vind je hele verhaal maar een beetje incompleet hoor.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 13:26:21 #42
137079 Chowi
Lonerism.
pi_82704109
Ik ben niet bang voor de invloed van Wilders op Nederland als hij in de Tweede Kamer zou komen. De meeste stemmen gelden immers, en dit is blijkbaar wat een groot deel van het volk wil.

Het gaat maar om één issue en dat is immigratie, de rest van de issues zijn er later bijgeschraapt omdat ze niet als one-issue-partij de verkiezingen zouden kunnen/willen winnen.

Maar je moet niet vergeten dat we in 2010 leven en niet in 1940. Ik vind Wilders vergelijken met Adolf Hitler en de WOII ongelooflijk slap omdat het totaal geen verband met elkaar houdt. Toen was veel meer mogelijk dan nu. Landen vormen meer en betere verbonden, het vormen van een dictatuur in de westerse wereld van nu is nagenoeg onmogelijk.

Dom dat zoveel mensen voor de PVV hebben gekozen, maar beangstigend is het niet. De PVV zal zijn incapabiliteit wel bewijzen in de volgende formatie (als zij niet in de oppositie komen), het kabinet zal vallen omdat er niet met de PVV te regeren valt en dan zullen mensen wel beseffen dat iedere stem op de PVV een weggegooide stem is geweest.
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
pi_82704130
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 13:22 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Nou poeh sorry hoor, dat ik niet de gehele functieomschrijving van iedere 'functie' op FOK! uit m'n hoofd ken en aanneem dat als je REDACTIE van iets bent je ook met de inhoud van doen hebt.

Eerder dom van FOK! dat ze geen eens titels kunnen bedenken die de inhoud van een functie dekken

Als jij zo goed weet dat de frontpage faalt weet je ook vast wie daar schrijft, dus je bent toch echt een beetje dom of je lult gewoon uit je nek.
  Forum Admin zaterdag 12 juni 2010 @ 13:27:30 #44
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_82704161
quote:
Ik vind de PVV economisch geniaal. Ongeveer gelijk aan de SP en dat vind ik een fijne partij. Het punt is dat het economische gedeelte van de PVV niet omhoog komt, ik had nog nooit iets er van gehoord totdat ik eens ging kijken in het partijprogramma. Wilders heeft het naar mijn mening daar dus niet of te weinig over gehad. En waar heeft hij het dan wel over? Juist, de Islam, de immigratiestop, de veiligheid en jaja, sinds een maand: de zorg. En ik hou er niet van als mensen inspelen op de onderbuik gevoelens van andere mensen, ik hou er niet van als mensen praten over andere mensen alsof het een apart soort is, ik hou er niet van als mensen in herhaling vallen.

ah een godwin.
quote:
Mensen zijn mensen, en natuurlijk moeten criminelen hard(harder) aangepakt worden, daar ben ik helemaal voor. Maar om een immigratie stop te nemen terwijl wij die mensen jaren geleden voor onze kutklusjes het land in hebben gehaald?! Wat vreselijk egoïstisch! En oh, denk je echt dat door meer politie agenten op straat neer te zetten dat het veiliger wordt? Want het salaris van een politie agent stinkt en dadelijk komt er in plaats van een agent een camera op elke hoek. Voel je je dan wel veilig?
Migratie stop gaat om nieuwe migranten, en heeft dus niets met de migranten van jaren terug te maken.
quote:
Kortom, nee ik vind de PVV een enge partij. Met name omdat we eigenlijk niet eens over een partij mogen spreken. Het is een beweging. Je mag wel doneren, maar geen lid zijn. Dus over het beleid van de partij mag niet gestemd worden, het is dus eigenlijk autocratisch. Iets waar ik nee tegen zeg....
Goed onderbouwd waarom je er nee tegen zegt.

Waarom je niet ingaat op de punten die je wel vindt aanspreken is ook een zwaktebod in je betoog.

Volgende keer meer succes
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_82704247
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 13:26 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Als jij zo goed weet dat de frontpage faalt weet je ook vast wie daar schrijft, dus je bent toch echt een beetje dom of je lult gewoon uit je nek.
Als Redactie hoef je niet te schrijven, je kan ook gewoon de inhoud managen en de nieuwsposters laten schrijven

En bovendien met die idioot veel wisselingen die de FP iedere maand heeft is het sowieso amper bij te houden wie er nu weer precies wat doet

Hier even nogmaals wat een redactie nou eigenlijk doet:
quote:
re·dac·tie de; v -s 1 de gezamenlijke redacteuren 2 het bureau vd redactie 3 het in orde maken, opstellen ve dagblad, tijdschrift enz
Dus doe nou niet alsof iemand die aanneemt dat je als redactie je met de inhoud van de FP bemoeit dom is
pi_82704270
ALS DE PVV IN HET KABINET KOMT RIJDEN ER BINNENKORT WEER EXTRA TREINEN NAAR DUITSLAND!
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  zaterdag 12 juni 2010 @ 13:30:34 #47
17153 DeWaasheid
Gematigd extremist
pi_82704285
Inhoudelijk zit je ook nog eens fout. Wilders is niet tegen Marokkanen maar tegen de islam. Niet tegen een ras, maar tegen een geloof. Je bent niet geboren als moslim, maar je kiest ervoor om te geloven en bepaalde doelen na te streven. Daar mag je tegen zijn, net zoals je tegen aanhangers van een politieke stroming mag zijn.

Bij deze is je topique ongeldig en dus vatbaar voor een slotje.
Daarnaast zijn de verkiezingen al voorbij
/-=]
|o-0
~~~`
  zaterdag 12 juni 2010 @ 13:31:05 #48
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_82704310
waarom in Klaagbaak?
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
pi_82704323
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 13:27 schreef Pharkus het volgende:

[..]

ah een godwin.
[..]

Migratie stop gaat om nieuwe migranten, en heeft dus niets met de migranten van jaren terug te maken.
[..]

Goed onderbouwd waarom je er nee tegen zegt.

Waarom je niet ingaat op de punten die je wel vindt aanspreken is ook een zwaktebod in je betoog.

Volgende keer meer succes

Dankjewel. De volgende keer zal ik je punten meenemen.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 13:31:31 #50
137079 Chowi
Lonerism.
pi_82704330
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 13:30 schreef teknomist het volgende:
ALS DE PVV IN HET KABINET KOMT RIJDEN ER BINNENKORT WEER EXTRA TREINEN NAAR DUITSLAND!
.
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
  zaterdag 12 juni 2010 @ 13:32:41 #51
179065 BroodjePindakaas
pi_82704368
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 13:31 schreef mymoodfentje het volgende:
waarom in Klaagbaak?
Omdat Tamashii weet dat het een kutverhaal is en het niveau in KLB laag is zodat ze nog enigsinds slim overkomt.
SPOILER
Smeuïg tot op de bodem.
  Forum Admin zaterdag 12 juni 2010 @ 13:32:43 #52
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_82704370
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 13:30 schreef DeWaasheid het volgende:
Inhoudelijk zit je ook nog eens fout. Wilders is niet tegen Marokkanen maar tegen de islam. Niet tegen een ras, maar tegen een geloof. Je bent niet geboren als moslim, maar je kiest ervoor om te geloven en bepaalde doelen na te streven. Daar mag je tegen zijn, net zoals je tegen aanhangers van een politieke stroming mag zijn.

Bij deze is je topique ongeldig en dus vatbaar voor een slotje.
Volgens mij word je volgens de islam moslim als je vader(?) moslim is, dus bij geboorte; Er uit stappen staat de doodstraf op, volgens de sharia.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 13:34:35 #53
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_82704439
quote:
Ik vind het prima hoor.

Zolang ze maar wel netjes op tijd tijden. En dan meteen het binnenlands spoorverkeer ook even punctueel maken.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_82704440
quote:
Dat beloofd de NS al jaren.. Ben bang dat er weinig van komt in combinatie met die lutsers van Pro-Rail
Win een iPad, BlackBerry of iPhone! Kras hier ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ met een sleutel of ander scherp voorwerp.
pi_82704477
quote:
en jaja, sinds een maand: de zorg
Dat klopt niet helemaal.
Ik heb hem eerder, geloof ongeveer een jaar terug in de kamer meerdere malen horen praten dat de zorg zo slecht was, en dat de mensen die NL na de oorlog opgebouwd hadden nu verwaarloosd worden in een bejaardenhuis.
pi_82704500
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 13:30 schreef DeWaasheid het volgende:

WAAAAT??? Verkiezingen al voorbij?? Is het balkenende2 nu al gevallen dan?
*komt onder zelfde steen vandaan als TS*
My name is Juan Ernesto; Don Juan Ernesto.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 13:38:31 #57
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_82704618
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 13:30 schreef DeWaasheid het volgende:Je bent niet geboren als moslim, maar je kiest ervoor om te geloven en bepaalde doelen na te streven.
Dat dus. Ik schijn ook "voorbestemd" te zijn om katholiek te worden. Zo dachten m'n ouders mij en m'n zusjes te moeten opvoeden. Gelukkig hebben ze snel ingezien dat dat kansloos was. En wij (de kinderen) dus ook.

Wij hebben ervoor gekozen om niet bij de katholieke sekte te behoren. En dat kan voor iemand die moslim "moest" worden ook.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  zaterdag 12 juni 2010 @ 13:38:42 #58
139316 Pieter-utd
Art Vandelay
pi_82704624
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 13:20 schreef Jeff89 het volgende:
  zaterdag 12 juni 2010 @ 13:53:25 #59
286575 Roces18
Chef de party
pi_82705201
TS moet huilie huilie doen. Ga gewoon verhuizen naar Iran!!!!!!!
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_82705852
nederland is ooit ontstaan met als basis; vrijheid van godsdienst. dat begrepen ze toen omdat ze net kweetniet hoe lang oorlog hadden gevoerd over godsdienst.
nu begrijpen 1.5 milioen mensen dat dus niet meer.

de PVV is anti-nederlands, als ze onze basiswaarden willen wegdoen.
pi_82706595
quote:
Maar om een immigratie stop te nemen terwijl wij die mensen jaren geleden voor onze kutklusjes het land in hebben gehaald?! Wat vreselijk egoïstisch!
Dit vind ik een beetje een non-argument. Tijden veranderen. Dat we dankzij die immigratie van vroeger nu meer criminaliteit hebben is geen verzinsel. En dat hij de immigratie wil veranderen is ook geen slecht punt. De manier waarop hij dat doet is echter compleet fout.
pi_82706650
Laatste twee posts, thanks. Daar heb ik wat aan!
pi_82706675
pi_82706709
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 14:32 schreef Loveless85 het volgende:

Je sig is verkeerd.
pi_82707415
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 14:33 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Je sig is verkeerd.
je OP is verkeerd
pi_82710847
Die vergelijkingen met hitler/wo2 ook altijd.....

Wilders is gewoon een politicus. Mischien een eikel, maar hij heeft wel goede punten.

Dat hij straatschoffies wil aanpakken (het is niet alsof ie iedereen op n trein wil zetten) betekent nou niet bepaald dat je hem kan vergelijken met een psychopaat die na jaren gerel, mislukte staatsgrepen, gevangenisstraffen en geweld aan de macht kwam. (In een land waar niks van overwas incl. hyperinflatie)
pi_82710848
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 14:12 schreef okiokinl het volgende:
nederland is ooit ontstaan met als basis; vrijheid van godsdienst. dat begrepen ze toen omdat ze net kweetniet hoe lang oorlog hadden gevoerd over godsdienst.
nu begrijpen 1.5 milioen mensen dat dus niet meer.

de PVV is anti-nederlands, als ze onze basiswaarden willen wegdoen.
Nee die anderhalf miljoen Nederlanders willen voorkomen dat Nederland weer in een geloofsoorlog terecht komt. Alleen dit keer gaan de ridders niet op kruistocht want dit keer komen ze naar hier...
pi_82710921
tl;dr
pi_82711153
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 14:32 schreef Tamashii het volgende:
Laatste twee posts, thanks. Daar heb ik wat aan!
Daar heb je wat aan? Je opent toch verdomme een topic omdat je een mening hebt, sta er dan ook voor en geef een weerwoord, ipv mensen te bedanken voor hun kritiek.
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_82711237
PVV
TS
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_82711777
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 14:30 schreef schijffie het volgende:

[..]

Dit vind ik een beetje een non-argument. Tijden veranderen. Dat we dankzij die immigratie van vroeger nu meer criminaliteit hebben is geen verzinsel. En dat hij de immigratie wil veranderen is ook geen slecht punt. De manier waarop hij dat doet is echter compleet fout.
waarom ben je dan niet boos op de veramerikanisering van nederland? of denk je dat ze in het rif gebergte van marokko ook gangstertej spelen, ouwe vrouwtejs beroven, drugs dealen en de buurt terroriseren?

die gasten luisteren naar hiphop en willen gangsters en pimps zijn, dat is het probleem, niet islam.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 17:13:06 #72
17153 DeWaasheid
Gematigd extremist
pi_82711815
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 13:32 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Volgens mij word je volgens de islam moslim als je vader(?) moslim is, dus bij geboorte; Er uit stappen staat de doodstraf op, volgens de sharia.
Aangezien we geen sharia rechtbanken in Nederland hebben gaat dit dus niet op.
/-=]
|o-0
~~~`
pi_82711845
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 16:39 schreef OpperTokkie het volgende:

[..]

Nee die anderhalf miljoen Nederlanders willen voorkomen dat Nederland weer in een geloofsoorlog terecht komt. Alleen dit keer gaan de ridders niet op kruistocht want dit keer komen ze naar hier...
jaja voorkomen dat je in een geloofs oorlog terecht komt door mensen van een geloof in een hoek te zetten...
wilders gaat te ver met zn ideen, dat snap je toch wel?
  zaterdag 12 juni 2010 @ 17:17:13 #74
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_82711943
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 13:34 schreef OpperTokkie het volgende:

[..]

Dat beloofd
Kènkeranalfabeten hier ook altijd.
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 17:47:51 #75
78498 classpc
I don't like change
pi_82713114
Bedankt TS, ik zal eraan denken voordat ik ga stemmen op 9 juni.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_82713578
ik wou even kwijt dat ik me heel, heel, héél erg boos maak over de publieke vernedering van PVV-stemmers. 1/6 van de Nederlandse kiesgerechtigden heeft PVV gestemd. door andere politieke stromingen, zal geen namen noemen (*kuch* links *kuch*) worden de PVV stemmers voor compleet belachelijk gemaakt. sommige politieke partijen sluiten de PVV op voorhand al uit. je sluit dus 1/6 van de nederlanders uit. nou heeft de PVV enkele extreme standpunten, maar daarom mag je ze nog niet uitsluiten, een PVV stemmer maakt over het algemeen toch ook geen groenlinks stemmers belachelijk omdat die hun geld in bomenknuffelprojecten steken? en dan zag ik laatst ook nog een foto met daarop een winkelruit met daarop geschreven "PVV stemmers zijn hier niet welkom". deed me aan iets denken waarbij ook bepaalde bevolkingsgroepen werden utigesloten, ongeveer 70 jaar geleden. en maar roepen dat de PVV discriminerend is. er zijn zat winkeliers die PVV hebben gestemd, maar geen van alle weert moslims uit zijn winkel. ik snap dat sommige mensen het totaal niet eens zijn met de standpunten van de PVV en daar kan ik me ook in vinden. maar het collectief belachelijk maken en uitsluiten van Bevolkingsgroepen KAN NIET. dus ook niet bij de PVV. en nee, ik heb zelf geen PVV gestemd en kan me ook niet vinden in hun standpunten. maar je mag geen mensen uitsluiten, en al zeker niet on hun mening
  zaterdag 12 juni 2010 @ 18:00:17 #77
290373 henrydg
Nu met zomerse avatar
pi_82713647
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 17:58 schreef ymir het volgende:
(*kuch* links *kuch*)
'kuch' typen op een forum
Henk, Ingrid, Ali en Fatima betalen voor de onzin van de VVD en PVV
pi_82713812
quote:
kan me ook niet vinden in hun standpunten. maar je mag geen mensen uitsluiten, en al zeker niet on hun mening
Welkom op het hellende vlak van de democratie. Wat als Nederland besluit om de vrijheid van godsdienst aan banden te leggen door op een partij te stemmen die dat als doel heeft? Of wat als 5/6 van Nederland zegt niets te maken te willen hebben met de 1/6 die op een partij stemt die ze niet OK vinden?

Ik hoor voortdurend dat het niet democratisch zou zijn om de PVV buiten te sluiten. Maar als de meerderheid van Nederland nu op partijen zou stemmen om te voorkomen dat de PVV in de regering komt? Mogen die mensen dan wel buitengesloten worden omdat het een democratisch besluit is? Als dit al zoveel discussie oplevert, wees dan maar blij dat we geen referenda kennen.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 18:07:51 #79
179065 BroodjePindakaas
pi_82713885
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 16:52 schreef bijdehand het volgende:
PVV
TS
Smeuïg tot op de bodem.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 18:08:07 #80
179065 BroodjePindakaas
pi_82713890
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 18:00 schreef henrydg het volgende:

[..]

'kuch' typen op een forum
SP
Smeuïg tot op de bodem.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 18:44:19 #81
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_82715071
quote:
Ik vind de PVV economisch geniaal. Ongeveer gelijk aan de SP en dat vind ik een fijne partij.
wat
pi_82725453
quote:
ik wou even kwijt dat ik me heel, heel, héél erg boos maak over de publieke vernedering van PVV-stemmers. 1/6 van de Nederlandse kiesgerechtigden heeft PVV gestemd. door andere politieke stromingen, zal geen namen noemen (*kuch* links *kuch*) worden de PVV stemmers voor compleet belachelijk gemaakt. sommige politieke partijen sluiten de PVV op voorhand al uit. je sluit dus 1/6 van de nederlanders uit. nou heeft de PVV enkele extreme standpunten, maar daarom mag je ze nog niet uitsluiten, een PVV stemmer maakt over het algemeen toch ook geen groenlinks stemmers belachelijk omdat die hun geld in bomenknuffelprojecten steken? en dan zag ik laatst ook nog een foto met daarop een winkelruit met daarop geschreven "PVV stemmers zijn hier niet welkom". deed me aan iets denken waarbij ook bepaalde bevolkingsgroepen werden utigesloten, ongeveer 70 jaar geleden. en maar roepen dat de PVV discriminerend is. er zijn zat winkeliers die PVV hebben gestemd, maar geen van alle weert moslims uit zijn winkel. ik snap dat sommige mensen het totaal niet eens zijn met de standpunten van de PVV en daar kan ik me ook in vinden. maar het collectief belachelijk maken en uitsluiten van Bevolkingsgroepen KAN NIET. dus ook niet bij de PVV. en nee, ik heb zelf geen PVV gestemd en kan me ook niet vinden in hun standpunten. maar je mag geen mensen uitsluiten, en al zeker niet on hun mening
raar dat jij je hier druk maakt over uitsluiting van de PVV, en niet over the PVV.
ben het verder wel met je eens, dat uitsluiting niet goed is in principe. maar vergeet niet dat het een partij is die uitsluiting van bevolkingsgroepen propageerd, iets wat velen misdadig vinden, of facistisch. die mensen willen voorkomen dat mensen met zulke ideen aan de macht komen en de regels van onze samenleving gaan maken.

en trouwens, de PVV doet niets anders dan links belachelijk maken, heb je dat gemist? alles links van de PVV is de linkse kerk/elite met hun linkse hobbies die allemaal weg kunnen. ze zijn groot geworden door links belachelijk te maken en te kleineren, het is dus ook niet zo raar dat je dan niet serieus genomen wordt.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 22:59:40 #83
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_82725519
Pech gehad TS, er is al gestemd
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_82726043
quote:
Ik vind de PVV economisch geniaal. Ongeveer gelijk aan de SP en dat vind ik een fijne partij.
Hier stopte ik met lezen.

Troll.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')