Ach, we mogen vast binnen een jaar nog eens stemmen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:11 schreef Loveless85 het volgende:
Je weet dat de verkiezingen al geweest zijn? En anderhalf miljoen mensen WEL PVV hebben gestemd?
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:11 schreef Loveless85 het volgende:
Je weet dat de verkiezingen al geweest zijn? En anderhalf miljoen mensen WEL PVV hebben gestemd?
Dus dat je topic aardig mosterd na de maaltijd is?
Net zoiets als na de verloren finale de winnende opstelling bekend maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:12 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ach, we mogen vast binnen een jaar nog eens stemmen.
Daarom moet de PVV juist regeren. Dan zien mensen dat het gebakken lucht is en er alleen falers in die club zitten.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:12 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ach, we mogen vast binnen een jaar nog eens stemmen.
quote:Ik kan me heel erg goed voorstellen dat de Marokkanen in ons land af en toe verschrikkelijk zijn, soms lees je dingen (of je ziet dingen) die niet kunnen. Maar denk je nou werkelijk dat dat alleen Marokkanen zijn? Ik zie soms blanke mensen die nog veel ergere dingen doen, neem de skinheads, neem de Duitsers in de tweede wereld oorlog.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:14 schreef ComposMentis het volgende:
PVV/SP economisch geniaal vinden... dat is al een spuitje waard.
Ik gok op de maandelijkse vrouwelijke problematiek. Maar TS; hou in godsnaam die sliertjes en bonkjes in je slipje en vervorm het niet tot een politiek verhaal, want het raakt kant noch walquote:
Wilders gaf, weliswaar ook kort voor de verkiezingen, in Nova aan dat hij het specifiek heeft over allochtonen die geen reet uitvoeren en een beetje thuiszitten. En dus niet over zij die gewoon een baan hebben.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:10 schreef Tamashii het volgende:
Ik kan me heel erg goed voorstellen dat de Marokkanen in ons land af en toe verschrikkelijk zijn, soms lees je dingen (of je ziet dingen) die niet kunnen. Maar denk je nou werkelijk dat dat alleen Marokkanen zijn? Ik zie soms blanke mensen die nog veel ergere dingen doen, neem de skinheads, neem de Duitsers in de tweede wereld oorlog. En waarom ik over de Duitsers begin, zij hadden tijdens de tweede wereld oorlog ook een zondebok; de Joden. Wat heeft Wilders? Een zondebok, iets waar hij alles op afschuift.... Wat imho echt niet kan in 2010.
Neehoor, je hebt ook nog turken en vooral Antillianen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:10 schreef Tamashii het volgende:
Ik kan me heel erg goed voorstellen dat de Marokkanen in ons land af en toe verschrikkelijk zijn, soms lees je dingen (of je ziet dingen) die niet kunnen. Maar denk je nou werkelijk dat dat alleen Marokkanen zijn?
Ik zou geen opiniestukken meer schrijven als ik jou was.quote:
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zou geen opiniestukken meer schrijven als ik jou was.![]()
Sjeezus ik snap meteen waarom die FP soms zo'n fail is als mensen die dit soort bar slechte stukjes uit hun toetsenbord krijgen in de Redactie zitten
Gaat inderdaad nergens over, ik heb zelf op de PVV gestemd maar op de bagger die in de OP geschreven staat kan ik nauwelijks iets nuttigs zeggen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zou geen opiniestukken meer schrijven als ik jou was.![]()
Sjeezus ik snap meteen waarom die FP soms zo'n fail is als mensen die dit soort bar slechte stukjes uit hun toetsenbord krijgen in de Redactie zitten
Nou poeh sorry hoor, dat ik niet de gehele functieomschrijving van iedere 'functie' op FOK! uit m'n hoofd ken en aanneem dat als je REDACTIE van iets bent je ook met de inhoud van doen hebt.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jij bent dom. Ik modereer daar alleen.
Dit.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:20 schreef Jeff89 het volgende:
Denken dat de SP economisch 'geniaal' is________________________!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smeuïg tot op de bodem.
Op vrijdag 18 juni 2010 12:16 schreef Ayca het volgende:
Broodje Pindakaas is pas lekker :9~
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou poeh sorry hoor, dat ik niet de gehele functieomschrijving van iedere 'functie' op FOK! uit m'n hoofd ken en aanneem dat als je REDACTIE van iets bent je ook met de inhoud van doen hebt.
Eerder dom van FOK! dat ze geen eens titels kunnen bedenken die de inhoud van een functie dekken
ah een godwin.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:10 schreef Tamashii het volgende:
Ik vind de PVV economisch geniaal. Ongeveer gelijk aan de SP en dat vind ik een fijne partij. Het punt is dat het economische gedeelte van de PVV niet omhoog komt, ik had nog nooit iets er van gehoord totdat ik eens ging kijken in het partijprogramma. Wilders heeft het naar mijn mening daar dus niet of te weinig over gehad. En waar heeft hij het dan wel over? Juist, de Islam, de immigratiestop, de veiligheid en jaja, sinds een maand: de zorg. En ik hou er niet van als mensen inspelen op de onderbuik gevoelens van andere mensen, ik hou er niet van als mensen praten over andere mensen alsof het een apart soort is, ik hou er niet van als mensen in herhaling vallen.
Ik kan me heel erg goed voorstellen dat de Marokkanen in ons land af en toe verschrikkelijk zijn, soms lees je dingen (of je ziet dingen) die niet kunnen. Maar denk je nou werkelijk dat dat alleen Marokkanen zijn? Ik zie soms blanke mensen die nog veel ergere dingen doen, neem de skinheads, neem de Duitsers in de tweede wereld oorlog. En waarom ik over de Duitsers begin, zij hadden tijdens de tweede wereld oorlog ook een zondebok; de Joden. Wat heeft Wilders? Een zondebok, iets waar hij alles op afschuift.... Wat imho echt niet kan in 2010.
Migratie stop gaat om nieuwe migranten, en heeft dus niets met de migranten van jaren terug te maken.quote:Mensen zijn mensen, en natuurlijk moeten criminelen hard(harder) aangepakt worden, daar ben ik helemaal voor. Maar om een immigratie stop te nemen terwijl wij die mensen jaren geleden voor onze kutklusjes het land in hebben gehaald?! Wat vreselijk egoïstisch! En oh, denk je echt dat door meer politie agenten op straat neer te zetten dat het veiliger wordt? Want het salaris van een politie agent stinkt en dadelijk komt er in plaats van een agent een camera op elke hoek. Voel je je dan wel veilig?
Goed onderbouwd waarom je er nee tegen zegt.quote:Kortom, nee ik vind de PVV een enge partij. Met name omdat we eigenlijk niet eens over een partij mogen spreken. Het is een beweging. Je mag wel doneren, maar geen lid zijn. Dus over het beleid van de partij mag niet gestemd worden, het is dus eigenlijk autocratisch. Iets waar ik nee tegen zeg....
Als Redactie hoef je niet te schrijven, je kan ook gewoon de inhoud managen en de nieuwsposters laten schrijvenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Als jij zo goed weet dat de frontpage faalt weet je ook vast wie daar schrijft, dus je bent toch echt een beetje dom of je lult gewoon uit je nek.
Dus doe nou niet alsof iemand die aanneemt dat je als redactie je met de inhoud van de FP bemoeit dom isquote:re·dac·tie de; v -s 1 de gezamenlijke redacteuren 2 het bureau vd redactie 3 het in orde maken, opstellen ve dagblad, tijdschrift enz
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:27 schreef Pharkus het volgende:
[..]
ah een godwin.![]()
[..]
Migratie stop gaat om nieuwe migranten, en heeft dus niets met de migranten van jaren terug te maken.
[..]
Goed onderbouwd waarom je er nee tegen zegt.
Waarom je niet ingaat op de punten die je wel vindt aanspreken is ook een zwaktebod in je betoog.
Volgende keer meer succes
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:30 schreef teknomist het volgende:
ALS DE PVV IN HET KABINET KOMT RIJDEN ER BINNENKORT WEER EXTRA TREINEN NAAR DUITSLAND!
Omdat Tamashii weet dat het een kutverhaal is en het niveau in KLB laag is zodat ze nog enigsinds slim overkomt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smeuïg tot op de bodem.
Op vrijdag 18 juni 2010 12:16 schreef Ayca het volgende:
Broodje Pindakaas is pas lekker :9~
Volgens mij word je volgens de islam moslim als je vader(?) moslim is, dus bij geboorte; Er uit stappen staat de doodstraf op, volgens de sharia.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:30 schreef DeWaasheid het volgende:
Inhoudelijk zit je ook nog eens fout. Wilders is niet tegen Marokkanen maar tegen de islam. Niet tegen een ras, maar tegen een geloof. Je bent niet geboren als moslim, maar je kiest ervoor om te geloven en bepaalde doelen na te streven. Daar mag je tegen zijn, net zoals je tegen aanhangers van een politieke stroming mag zijn.
Bij deze is je topique ongeldig en dus vatbaar voor een slotje.
Daarnaast zijn de verkiezingen al voorbij
Ik vind het prima hoor.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:30 schreef teknomist het volgende:
ALS DE PVV IN HET KABINET KOMT RIJDEN ER BINNENKORT WEER EXTRA TREINEN NAAR DUITSLAND!
Dat beloofd de NS al jaren.. Ben bang dat er weinig van komt in combinatie met die lutsers van Pro-Railquote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:30 schreef teknomist het volgende:
Dat klopt niet helemaal.quote:en jaja, sinds een maand: de zorg
WAAAAT??? Verkiezingen al voorbij?? Is het balkenende2 nu al gevallen dan?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:30 schreef DeWaasheid het volgende:
Daarnaast zijn de verkiezingen al voorbij
Dat dus. Ik schijn ook "voorbestemd" te zijn om katholiek te worden. Zo dachten m'n ouders mij en m'n zusjes te moeten opvoeden. Gelukkig hebben ze snel ingezien dat dat kansloos was. En wij (de kinderen) dus ook.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:30 schreef DeWaasheid het volgende:Je bent niet geboren als moslim, maar je kiest ervoor om te geloven en bepaalde doelen na te streven.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:20 schreef Jeff89 het volgende:
Denken dat de SP economisch 'geniaal' is________________________!
Dit vind ik een beetje een non-argument. Tijden veranderen. Dat we dankzij die immigratie van vroeger nu meer criminaliteit hebben is geen verzinsel. En dat hij de immigratie wil veranderen is ook geen slecht punt. De manier waarop hij dat doet is echter compleet fout.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:10 schreef Tamashii het volgende:
Maar om een immigratie stop te nemen terwijl wij die mensen jaren geleden voor onze kutklusjes het land in hebben gehaald?! Wat vreselijk egoïstisch!
Nee die anderhalf miljoen Nederlanders willen voorkomen dat Nederland weer in een geloofsoorlog terecht komt. Alleen dit keer gaan de ridders niet op kruistocht want dit keer komen ze naar hier...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:12 schreef okiokinl het volgende:
nederland is ooit ontstaan met als basis; vrijheid van godsdienst. dat begrepen ze toen omdat ze net kweetniet hoe lang oorlog hadden gevoerd over godsdienst.
nu begrijpen 1.5 milioen mensen dat dus niet meer.
de PVV is anti-nederlands, als ze onze basiswaarden willen wegdoen.
Daar heb je wat aan? Je opent toch verdomme een topic omdat je een mening hebt, sta er dan ook voor en geef een weerwoord, ipv mensen te bedanken voor hun kritiek.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:32 schreef Tamashii het volgende:
Laatste twee posts, thanks. Daar heb ik wat aan!
waarom ben je dan niet boos op de veramerikanisering van nederland? of denk je dat ze in het rif gebergte van marokko ook gangstertej spelen, ouwe vrouwtejs beroven, drugs dealen en de buurt terroriseren?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:30 schreef schijffie het volgende:
[..]
Dit vind ik een beetje een non-argument. Tijden veranderen. Dat we dankzij die immigratie van vroeger nu meer criminaliteit hebben is geen verzinsel. En dat hij de immigratie wil veranderen is ook geen slecht punt. De manier waarop hij dat doet is echter compleet fout.
Aangezien we geen sharia rechtbanken in Nederland hebben gaat dit dus niet op.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:32 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Volgens mij word je volgens de islam moslim als je vader(?) moslim is, dus bij geboorte; Er uit stappen staat de doodstraf op, volgens de sharia.
jaja voorkomen dat je in een geloofs oorlog terecht komt door mensen van een geloof in een hoek te zetten...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:39 schreef OpperTokkie het volgende:
[..]
Nee die anderhalf miljoen Nederlanders willen voorkomen dat Nederland weer in een geloofsoorlog terecht komt. Alleen dit keer gaan de ridders niet op kruistocht want dit keer komen ze naar hier...
Kènkeranalfabeten hier ook altijd.quote:
Welkom op het hellende vlak van de democratie. Wat als Nederland besluit om de vrijheid van godsdienst aan banden te leggen door op een partij te stemmen die dat als doel heeft? Of wat als 5/6 van Nederland zegt niets te maken te willen hebben met de 1/6 die op een partij stemt die ze niet OK vinden?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:58 schreef ymir het volgende:
kan me ook niet vinden in hun standpunten. maar je mag geen mensen uitsluiten, en al zeker niet on hun mening
quote:
watquote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:10 schreef Tamashii het volgende:
Ik vind de PVV economisch geniaal. Ongeveer gelijk aan de SP en dat vind ik een fijne partij.
raar dat jij je hier druk maakt over uitsluiting van de PVV, en niet over the PVV.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:58 schreef ymir het volgende:
ik wou even kwijt dat ik me heel, heel, héél erg boos maak over de publieke vernedering van PVV-stemmers. 1/6 van de Nederlandse kiesgerechtigden heeft PVV gestemd. door andere politieke stromingen, zal geen namen noemen (*kuch* links *kuch*) worden de PVV stemmers voor compleet belachelijk gemaakt. sommige politieke partijen sluiten de PVV op voorhand al uit. je sluit dus 1/6 van de nederlanders uit. nou heeft de PVV enkele extreme standpunten, maar daarom mag je ze nog niet uitsluiten, een PVV stemmer maakt over het algemeen toch ook geen groenlinks stemmers belachelijk omdat die hun geld in bomenknuffelprojecten steken? en dan zag ik laatst ook nog een foto met daarop een winkelruit met daarop geschreven "PVV stemmers zijn hier niet welkom". deed me aan iets denken waarbij ook bepaalde bevolkingsgroepen werden utigesloten, ongeveer 70 jaar geleden. en maar roepen dat de PVV discriminerend is. er zijn zat winkeliers die PVV hebben gestemd, maar geen van alle weert moslims uit zijn winkel. ik snap dat sommige mensen het totaal niet eens zijn met de standpunten van de PVV en daar kan ik me ook in vinden. maar het collectief belachelijk maken en uitsluiten van Bevolkingsgroepen KAN NIET. dus ook niet bij de PVV. en nee, ik heb zelf geen PVV gestemd en kan me ook niet vinden in hun standpunten. maar je mag geen mensen uitsluiten, en al zeker niet on hun mening
Hier stopte ik met lezen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:10 schreef Tamashii het volgende:
Ik vind de PVV economisch geniaal. Ongeveer gelijk aan de SP en dat vind ik een fijne partij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |