abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82713578
ik wou even kwijt dat ik me heel, heel, héél erg boos maak over de publieke vernedering van PVV-stemmers. 1/6 van de Nederlandse kiesgerechtigden heeft PVV gestemd. door andere politieke stromingen, zal geen namen noemen (*kuch* links *kuch*) worden de PVV stemmers voor compleet belachelijk gemaakt. sommige politieke partijen sluiten de PVV op voorhand al uit. je sluit dus 1/6 van de nederlanders uit. nou heeft de PVV enkele extreme standpunten, maar daarom mag je ze nog niet uitsluiten, een PVV stemmer maakt over het algemeen toch ook geen groenlinks stemmers belachelijk omdat die hun geld in bomenknuffelprojecten steken? en dan zag ik laatst ook nog een foto met daarop een winkelruit met daarop geschreven "PVV stemmers zijn hier niet welkom". deed me aan iets denken waarbij ook bepaalde bevolkingsgroepen werden utigesloten, ongeveer 70 jaar geleden. en maar roepen dat de PVV discriminerend is. er zijn zat winkeliers die PVV hebben gestemd, maar geen van alle weert moslims uit zijn winkel. ik snap dat sommige mensen het totaal niet eens zijn met de standpunten van de PVV en daar kan ik me ook in vinden. maar het collectief belachelijk maken en uitsluiten van Bevolkingsgroepen KAN NIET. dus ook niet bij de PVV. en nee, ik heb zelf geen PVV gestemd en kan me ook niet vinden in hun standpunten. maar je mag geen mensen uitsluiten, en al zeker niet on hun mening
  zaterdag 12 juni 2010 @ 18:00:17 #77
290373 henrydg
Nu met zomerse avatar
pi_82713647
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 17:58 schreef ymir het volgende:
(*kuch* links *kuch*)
'kuch' typen op een forum
Henk, Ingrid, Ali en Fatima betalen voor de onzin van de VVD en PVV
pi_82713812
quote:
kan me ook niet vinden in hun standpunten. maar je mag geen mensen uitsluiten, en al zeker niet on hun mening
Welkom op het hellende vlak van de democratie. Wat als Nederland besluit om de vrijheid van godsdienst aan banden te leggen door op een partij te stemmen die dat als doel heeft? Of wat als 5/6 van Nederland zegt niets te maken te willen hebben met de 1/6 die op een partij stemt die ze niet OK vinden?

Ik hoor voortdurend dat het niet democratisch zou zijn om de PVV buiten te sluiten. Maar als de meerderheid van Nederland nu op partijen zou stemmen om te voorkomen dat de PVV in de regering komt? Mogen die mensen dan wel buitengesloten worden omdat het een democratisch besluit is? Als dit al zoveel discussie oplevert, wees dan maar blij dat we geen referenda kennen.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 18:07:51 #79
179065 BroodjePindakaas
KWIWI WIL JE MET MIJ TROUWEN?
pi_82713885
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 16:52 schreef bijdehand het volgende:
PVV
TS
Smeuïg tot op de bodem.
Op vrijdag 18 juni 2010 12:16 schreef Ayca het volgende:
Broodje Pindakaas is pas lekker :9~
  zaterdag 12 juni 2010 @ 18:08:07 #80
179065 BroodjePindakaas
KWIWI WIL JE MET MIJ TROUWEN?
pi_82713890
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 18:00 schreef henrydg het volgende:

[..]

'kuch' typen op een forum
SP
Smeuïg tot op de bodem.
Op vrijdag 18 juni 2010 12:16 schreef Ayca het volgende:
Broodje Pindakaas is pas lekker :9~
  zaterdag 12 juni 2010 @ 18:44:19 #81
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_82715071
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 13:10 schreef Tamashii het volgende:
Ik vind de PVV economisch geniaal. Ongeveer gelijk aan de SP en dat vind ik een fijne partij.
wat
pi_82725453
quote:
ik wou even kwijt dat ik me heel, heel, héél erg boos maak over de publieke vernedering van PVV-stemmers. 1/6 van de Nederlandse kiesgerechtigden heeft PVV gestemd. door andere politieke stromingen, zal geen namen noemen (*kuch* links *kuch*) worden de PVV stemmers voor compleet belachelijk gemaakt. sommige politieke partijen sluiten de PVV op voorhand al uit. je sluit dus 1/6 van de nederlanders uit. nou heeft de PVV enkele extreme standpunten, maar daarom mag je ze nog niet uitsluiten, een PVV stemmer maakt over het algemeen toch ook geen groenlinks stemmers belachelijk omdat die hun geld in bomenknuffelprojecten steken? en dan zag ik laatst ook nog een foto met daarop een winkelruit met daarop geschreven "PVV stemmers zijn hier niet welkom". deed me aan iets denken waarbij ook bepaalde bevolkingsgroepen werden utigesloten, ongeveer 70 jaar geleden. en maar roepen dat de PVV discriminerend is. er zijn zat winkeliers die PVV hebben gestemd, maar geen van alle weert moslims uit zijn winkel. ik snap dat sommige mensen het totaal niet eens zijn met de standpunten van de PVV en daar kan ik me ook in vinden. maar het collectief belachelijk maken en uitsluiten van Bevolkingsgroepen KAN NIET. dus ook niet bij de PVV. en nee, ik heb zelf geen PVV gestemd en kan me ook niet vinden in hun standpunten. maar je mag geen mensen uitsluiten, en al zeker niet on hun mening
raar dat jij je hier druk maakt over uitsluiting van de PVV, en niet over the PVV.
ben het verder wel met je eens, dat uitsluiting niet goed is in principe. maar vergeet niet dat het een partij is die uitsluiting van bevolkingsgroepen propageerd, iets wat velen misdadig vinden, of facistisch. die mensen willen voorkomen dat mensen met zulke ideen aan de macht komen en de regels van onze samenleving gaan maken.

en trouwens, de PVV doet niets anders dan links belachelijk maken, heb je dat gemist? alles links van de PVV is de linkse kerk/elite met hun linkse hobbies die allemaal weg kunnen. ze zijn groot geworden door links belachelijk te maken en te kleineren, het is dus ook niet zo raar dat je dan niet serieus genomen wordt.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 22:59:40 #83
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_82725519
Pech gehad TS, er is al gestemd
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_82726043
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 13:10 schreef Tamashii het volgende:
Ik vind de PVV economisch geniaal. Ongeveer gelijk aan de SP en dat vind ik een fijne partij.
Hier stopte ik met lezen.

Troll.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')