quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 17:58 schreef ymir het volgende:ik wou even kwijt dat ik me heel, heel, héél erg boos maak over de publieke vernedering van PVV-stemmers. 1/6 van de Nederlandse kiesgerechtigden heeft PVV gestemd. door andere politieke stromingen, zal geen namen noemen (*kuch* links *kuch*) worden de PVV stemmers voor compleet belachelijk gemaakt. sommige politieke partijen sluiten de PVV op voorhand al uit. je sluit dus 1/6 van de nederlanders uit. nou heeft de PVV enkele extreme standpunten, maar daarom mag je ze nog niet uitsluiten, een PVV stemmer maakt over het algemeen toch ook geen groenlinks stemmers belachelijk omdat die hun geld in bomenknuffelprojecten steken? en dan zag ik laatst ook nog een foto met daarop een winkelruit met daarop geschreven "PVV stemmers zijn hier niet welkom". deed me aan iets denken waarbij ook bepaalde bevolkingsgroepen werden utigesloten, ongeveer 70 jaar geleden. en maar roepen dat de PVV discriminerend is. er zijn zat winkeliers die PVV hebben gestemd, maar geen van alle weert moslims uit zijn winkel. ik snap dat sommige mensen het totaal niet eens zijn met de standpunten van de PVV en daar kan ik me ook in vinden. maar het collectief belachelijk maken en uitsluiten van Bevolkingsgroepen KAN NIET. dus ook niet bij de PVV. en nee, ik heb zelf geen PVV gestemd en kan me ook niet vinden in hun standpunten. maar je mag geen mensen uitsluiten, en al zeker niet on hun mening
raar dat jij je hier druk maakt over uitsluiting van de PVV, en niet over the PVV.
ben het verder wel met je eens, dat uitsluiting niet goed is in principe. maar vergeet niet dat het een partij is die uitsluiting van bevolkingsgroepen propageerd, iets wat velen misdadig vinden, of facistisch. die mensen willen voorkomen dat mensen met zulke ideen aan de macht komen en de regels van onze samenleving gaan maken.
en trouwens, de PVV doet niets anders dan links belachelijk maken, heb je dat gemist? alles links van de PVV is de linkse kerk/elite met hun linkse hobbies die allemaal weg kunnen. ze zijn groot geworden door links belachelijk te maken en te kleineren, het is dus ook niet zo raar dat je dan niet serieus genomen wordt.