yep, volle bak weer. Ook nog een beetje voetballen kunnen zienquote:Op zondag 13 juni 2010 02:05 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik mag niet klagen
jij weer lekker gewerkt?
Ik zou het liefst alles zien maar dat gaat niet. Vandaag Zuid-Korea v. Griekenland helemaal gezien. Ook Argentinië-Nigeria helemaal en stukken van USA-Eng. Waaronder de goals en grote kansen. Heb een tv neergezet in een rustig stukje van het restaurant. Voor de mensenquote:Op zondag 13 juni 2010 02:07 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb vandaag heel veel voetbal gezien
En zelf ook een minuut of 90 gespeeld
Was dat leuk, je voetbaltoernooi van werk? Nog een beetje niveau?quote:Op zondag 13 juni 2010 02:13 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb alleen een stukje USA-Eng gezien, verder heb ik heel veel collega's zien voetballen vandaag
Wat was je van plan? Vakantiehuisje huren?quote:Op zondag 13 juni 2010 04:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Conclusie van de dag: Leeuwarden-Arcen op en neer is nog best een eind. In een dag op een paar km na 500 kilometer gereden![]()
Ik lees later wel bij, nu eerst tukken!
Pfff bezige bij... ik heb geslapen tot kwart over 9, een wasje gedraaid die nu nog draait en ontbijt gemaakt.... vanmiddag nog wel even strijken.quote:Op zondag 13 juni 2010 11:00 schreef iamredleader het volgende:
Dank je wel, Diaan
Heb alvast een productieve ochtend erop zitten:
2 wasjes gedraaid, 3e draait nu. Drogerlading gedraaid, hangt nu te luchten. Kleine boodschap gedaan voor de lunch, en gestudeerd: laatste paar hoofdstukken af, nu "nog een keer" reviseren en vanmiddag ga ik het examen aanvragen![]()
En inmiddels heeft Jair z'n fruithap op, is het examen aangevraagd (dinsdag de 22e, om 15:15) en gaan we over een kwartiertje lunchenquote:Op zondag 13 juni 2010 11:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Pfff bezige bij... ik heb geslapen tot kwart over 9, een wasje gedraaid die nu nog draait en ontbijt gemaakt.... vanmiddag nog wel even strijken.
O ja, ik moet straks nog wat strijkwerk doenquote:Op zondag 13 juni 2010 11:06 schreef Diaan73 het volgende:
Pfff bezige bij... ik heb geslapen tot kwart over 9, een wasje gedraaid die nu nog draait en ontbijt gemaakt.... vanmiddag nog wel even strijken.
Bezoekje aan Hertog Janquote:Op zondag 13 juni 2010 04:41 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat was je van plan? Vakantiehuisje huren?
Ik heb net een krat van die kerel in huis gehaald en de etiketten zijn ineens anders, weet jij daar meer van?quote:
Staat ook op Programma Gemist ( http://player.omroep.nl/?aflID=11052154 ), maar ik zou dus graag de TV-versie willen hebben...quote:Op zondag 13 juni 2010 13:00 schreef MadMaster het volgende:
Blijkt dat afgelopen vrijdag het concert van Faithless in Paradiso deels op TV was bij BNN.
Net teruggezien via On Demand van UPC, ben er nog op beeld te zien ook, maar kan dat On Demand niet opnemen.
Iemand anders hier misschien die dat wel kan?
Mijn dank zal enorm zijn...
Het viel mij ook op, maar er is niets over verteld. Op de oude etiketten kijkt hij heel vrolijk en is hij gezellig bier aan het drinken, op de nieuwe is het meer alsof zijn kat net is overreden en hij het verdriet wegdrinktquote:Op zondag 13 juni 2010 13:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb net een krat van die kerel in huis gehaald en de etiketten zijn ineens anders, weet jij daar meer van?
Je kan bijna weer op pad dan...quote:Op zondag 13 juni 2010 16:19 schreef Cobra4 het volgende:
Mogguh![]()
Dat was een goed idee om gisteravond nog even naar het strand te gaan. Ik was pas om 0900 weer thuis.
Neuh, vandaag niet. Morgen om 0500 weer op.quote:
Was even weg, kreeg net m'n 2 nichtjes min of meer hier gedumpt.quote:
quote:
Oeh, wat voor pizza?quote:
Voor de USA is een 1-1 gelijkspel tegen grondlegger van het voetbal Engeland een figuurlijke overwinnig...quote:
Jummie.quote:
Heb je nog een stukje over?quote:
Het is een risico om zo'n pizza te bestellen.quote:Op zondag 13 juni 2010 18:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Durf ik het aan een pizza 'Fantasie van de kok' te bestellen? Vind die altijd wat dubieus en vaak staan er op die menu's vrij veel dingen die ik niet op mijn pizza wil hebben
Klopt. En omdat ik ook weinig zin heb in wachten smijt ik zometeen maar gewoon een diepvriespizza in de ovenquote:Op zondag 13 juni 2010 18:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het is een risico om zo'n pizza te bestellen.
Of je maakt zelf een pizza.quote:Op zondag 13 juni 2010 18:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Klopt. En omdat ik ook weinig zin heb in wachten smijt ik zometeen maar gewoon een diepvriespizza in de oven
quote:Op zondag 13 juni 2010 18:41 schreef MadMaster het volgende:
Of je neemt een vriendin die pizza's kan maken...
Tof idee, maar heb verschillende ingrediënten daarvoor niet in huis. En geen zinquote:
Dan gaat dat niet lukken.quote:Op zondag 13 juni 2010 18:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tof idee, maar heb verschillende ingrediënten daarvoor niet in huis. En geen zin
Heh, een week geleden had ik nog nooit van Arcen gehoord, en nu heb ik in 1 week tijd drie verschillende mensen over die plaats gehoordquote:Op zondag 13 juni 2010 04:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Conclusie van de dag: Leeuwarden-Arcen op en neer is nog best een eind. In een dag op een paar km na 500 kilometer gereden![]()
Ik lees later wel bij, nu eerst tukken!
normaal vind ik de uitspraak "a dirty mind is a joy forever" niet zo erg. Maar in dit geval.....quote:Op zondag 13 juni 2010 18:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Durf ik het aan een pizza 'Fantasie van de kok' te bestellen? Vind die altijd wat dubieus en vaak staan er op die menu's vrij veel dingen die ik niet op mijn pizza wil hebben
Hup Australië!!quote:Op zondag 13 juni 2010 20:16 schreef Whiteguy het volgende:
En we schakelen over naar Duitsland-Australie.
Hup Duitsland
Ik heb op mijn werk, op de voetbalvereniging en op het pouletje van mn vaders werk 2-0 Duitsland ingevuld.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hup Australië!!
Lennon is klaar voor de wedstrijden van Nederland![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
* Whiteguy is stiekem wel fan van Duitsland / Duitsers.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:02 schreef Diaan73 het volgende:
Op de poule van Hyves heb ik ook 2-0, dus deze stand is voor mn poule wel goed, maar toch liever heb ik dat Australië wint en ik geen punten scoor in mn poule.
NL haalt gelukkig de finale niet eens, dus dat valt allemaal best mee.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:07 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
* Whiteguy is stiekem wel fan van Duitsland / Duitsers.
Laat ze in de finale maar verliezen van Nederland, mogen ze van mij de rest wel winnen.
Heb NL-DUI in de finale voorspeld, met Duitsland als kampioen.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:08 schreef TradeMarkie het volgende:
Als Duitsland wint heb ik vandaag de maximale score in de poule van m'n werk
En Duitsland wordt wereldkampioen, sorry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |