Ik geil ook op Zeeuws. En op Fries.quote:
dan gaan we elkaar aanstaren of je moet wachten tot ik mijn jointje op heb dan maakt et me niet zoveel meer uitquote:
Waar dan wel? Terschelling?quote:
Aahwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel kans trouwens dat ik je niet eens herken. Maar anders zou ik best op je af stappen hoor.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan gaan we elkaar aanstaren of je moet wachten tot ik mijn jointje op heb dan maakt et me niet zoveel meer uit
Volgens mij zou je het alleen duidelijker kunnen maken als er 'wiekent' stondquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het moet wel duidelijk zijn dat ik de TS ben
Ik las eerst knaltentquote:
Zo erg ben ik ook weer nietquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Volgens mij zou je het alleen duidelijker kunnen maken als er 'wiekent' stond
Knalent hed wiekent niquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Volgens mij zou je het alleen duidelijker kunnen maken als er 'wiekent' stond
Niet?quote:
quote:
Ik alleen op Zeeuws en Twents. Fries is een taal, jewaids.quote:
Fransmannen die Nederlands pratenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:50 schreef suikertaartje het volgende:
SchotsWelsh
![]()
Fransmannen die Engels praten![]()
![]()
ging ik daar maar heenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Meer komische dat het lijkt alsof bijna iedereen daar naar toe gaat
Ging ik er maar heenquote:
Dat was bijna buitenlandsquote:
whehehe zo moeilijk ben ik denk ik niet te herkennenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Veel kans trouwens dat ik je niet eens herken. Maar anders zou ik best op je af stappen hoor.Denk ik.
Dat vind ik juist vervelendquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou zachte G is wel
belgische accenten ook dus
Heb ik nietquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou zachte G is wel
belgische accenten ook dus
Suomiquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat was bijna buitenlands![]()
Scandinavisch-ish
Die had ik een keertje aan de telefoon toen ik nog bij de bank werkte, omg, ik kon niet zo goed meer uit mijn woorden komen..quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:51 schreef DevilsWhore het volgende:
Fransmannen die Nederlands praten
Oeh en Brits
Ik wel dan?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe zo moeilijk ben ik denk ik niet te herkennen
nou nee no offence maar over het algemeen zijn er niet veel negerinnen op dat soort evenementen te vindenquote:
Maar aan de andere kant, Duitsers die Nederlands pratenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die had ik een keertje aan de telefoon toen ik nog bij de bank werkte, omg, ik kon niet zo goed meer uit mijn woorden komen..
Het zou kunnen dat cyberneger die ik ken er wel is.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
nou nee no offence maar over het algemeen zijn er niet veel negerinnen op dat soort evenementen te vinden
dan nog is het vrij zeldzaamquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het zou kunnen dat cyberneger die ik ken er wel is.
Fixed.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant, Duitsers die Nederlands praten
ja mijn zoontje!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:01 schreef Esmerallda17 het volgende:
Iemand ook wel eens last van galbulten gehad ?
Sowieso in Frieslandquote:
Trevquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Esmeralda![]()
[..]
Lolhoe wel schelden in het duits wel leuk is
dat al helemaal jaquote:
Dan heb je ;t ook over nsbmquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:59 schreef Giertje het volgende:
heb wel es bij nsbm concerten gezien dat er een zwarte binnen kwam binnen 5 min vloog die letterlijk de deur weer uit
Goed punt. Duitsquote:
ik ken een neger die nazi wou zijn ><quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan heb je ;t ook over nsbm
Gast die ik ken is extreem rechts, bij hem doe ik ook altijd kus de ring. Het is alleen wel een white power ring. Maar hij is wle oke, hij geeft me hertog jan.
Mwah, Duitsers vind ik niet per se vervelend hoor, ze praten alleen zo lelijkquote:
weet je ook waardoor?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:03 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
aah!
dat is echt zo vervelend
ik heb er sinds 2 dagen last van, men
Is het heel raar dat ik als neger zijnde een hekel heb aan allochtonen?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ken een neger die nazi wou zijn ><
schminkte zich ook wit enzo
nou nee want volgens mij ben jij vrij nederlands opgevoed als ik me niet vergisquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Is het heel raar dat ik als neger zijnde een hekel heb aan allochtonen?
Ben al bij de dokter geweestquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
weet je ook waardoor?
net als met waterpokken, niet krabben, en evt als het jeukt met mentholzalf koelen (maar niet als je ze al open gekrabt heb natuurlijk want dan ga je dood)
En mocht het te lang duren dan dokter -> die zal wel hormoonzal voorschrijven oid
[einde mama advies]
Dus fijn is andersquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:08 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
haha nee,
Ik lijk wel een en al bult op mijn benen
hee, je bent de eerste die dat zegt..nee, echtquote:
DW was de eerste, en jij de tweede ja, nou en, mag ik de lol er ook niet van inzien?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hee, je bent de eerste die dat zegt..nee, echt
jawel hoorquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
DW was de eerste, en jij de tweede ja, nou en, mag ik de lol er ook niet van inzien?
Je weet wat ze zeggen van jeuk?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:13 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ach het jeukt maar voor de rest ach
* Giertje mompelt mosterd na de maaltijdquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
DW was de eerste, en jij de tweede ja, nou en, mag ik de lol er ook niet van inzien?
Kan van alles zijn... heb een hele rits testen gehad met mijn zoontjequote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:09 schreef Esmerallda17 het volgende:
Ben al bij de dokter geweest, kreeg medicijnen en zalf.
Zalf mocht maar 2 x per dag aangebracht worden
maar die helpt maar eventjes dus heb ik weinig aan. Ik krab ze niet open, heb expres mijn nagels afgeknipt en wrijf er meer over om de jeuk te stillen.
Nee ik heb geen idee hoe ik dit heb gekregen..
Eigenlijk was het: DW, LL, ik, Socios en toen jijquote:
Dat pressiese ken ik van jou nietquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Eigenlijk was het: DW, LL, ik, Socios en toen jij
LL zei het nietquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Eigenlijk was het: DW, LL, ik, Socios en toen jij
eh ?!quote:
Oh oke. Ja het enige waar ik mee in contact ben geweest de 2 dagen is het bos. Sinds toen kreeg ik er last van maar de 1e keer dat ik er last van had was ik helemaal bedekt gekleed. Laarzen, lange legging, lange mouwen alles..quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan van alles zijn... heb een hele rits testen gehad met mijn zoontje
teveel om op te noemen, mocht je er meer over willen weten dan hoor ik het wel (maar op wiki kan je ook een hoop vinden)
klote QQ
Jeuk is leukquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:19 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
eh ?!
[..]
Oh oke. Ja het enige waar ik mee in contact ben geweest de 2 dagen is het bos. Sinds toen kreeg ik er last van maar de 1e keer dat ik er last van had was ik helemaal bedekt gekleed. Laarzen, lange legging, lange mouwen alles..
Dus ik weet het niet echt, ik wacht wel af en zie wel hoe het loopt wanneer het over gaat.
Hoelang duurde het bij je zoontje dan ??
Ze bedoelde het wel...leer mij vrouwen begrijpenquote:
Je kent zoveel van mij nietquote:
2,5 jaarquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:19 schreef Esmerallda17 het volgende:
eh ?!
[..]
Oh oke. Ja het enige waar ik mee in contact ben geweest de 2 dagen is het bos. Sinds toen kreeg ik er last van maar de 1e keer dat ik er last van had was ik helemaal bedekt gekleed. Laarzen, lange legging, lange mouwen alles..
Dus ik weet het niet echt, ik wacht wel af en zie wel hoe het loopt wanneer het over gaat.
Hoelang duurde het bij je zoontje dan ??
Dat is waarquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je kent zoveel van mij niet![]()
(naatje, kom er maar in hoor)
Dat snap ikquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:22 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
daar zijn de meningen hier over verdeeld
Pfoe, lang over gedaan inderdaad!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
2,5 jaar
af en aan
het kan van alles zijn, kleding die te strak zit, stress, bepaalde stoffen in eten/drinken
in 90% van de oorzaken is het niet bekend waarvan
Door middel van zelfonderzoek ben ik erachter gekomen dat TEveel hazelnootpasta in combi met cheap ass yogidrink bij mijn zoon het heeft gedaan. Maarja dat kostte behoorlijk veel tijd
Heh wat?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je kent zoveel van mij niet![]()
(naatje, kom er maar in hoor)
Dat je als eerste iets over pressiese kon zeggenquote:
Maar wat danquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat je als eerste iets over pressiese kon zeggen
Een enkele keer heeft hij er nog 1quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:23 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Pfoe, lang over gedaan inderdaad!
en een raar iets waar hij die galbulten vandaan kreeg
is hij er nu wel van af ?
Doe ik ook niet hoorquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is vrijdagavond, neem het mij niet kwalijk...
dat brandt meer dan dat het jeuktquote:
quote:
Ik weet het nog steeds nietquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]gatver
ik ook
ik had iets van corona goldstrike bier en wijn door elkaar gedronken
En maar vloeken tegen mijn fiets dat ie me in de steek had gelaten met zijn lekke band![]()
Toen heb ik mijn grens leren kennen hoeveel ik kan drinken![]()
whahahaha dat duurde bij mij wel meer dan een keer voor ik dat doorhadquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]gatver
ik ook
ik had iets van corona goldstrike bier en wijn door elkaar gedronken
En maar vloeken tegen mijn fiets dat ie me in de steek had gelaten met zijn lekke band![]()
Toen heb ik mijn grens leren kennen hoeveel ik kan drinken![]()
Oh oke, ja dat kan het ook zijn geweest ja.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een enkele keer heeft hij er nog 1
maar het was ook een stressvolle periode, want ik lag met zijn vader in een scheiding dus ik gok gewoon een samenloop van omstandigheden
Dan spreek je tegen dovemansoren denk ikquote:
Ken ik niet hoorquote:
Ik ken toch veel jaren 90 muziek maar die nietquote:
Echt niet?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ken toch veel jaren 90 muziek maar die niet
die was toendertijd wel vrij populairquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ken toch veel jaren 90 muziek maar die niet
Dus wel, oudere zus hequote:
Zou wel kunnen maar die ken ik nietquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
die was toendertijd wel vrij populair
hardcore en de opkomst van britrock zoals oasis en blurquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:37 schreef naatje_1 het volgende:
Overigens, de jaren '90 waren goede tijden voor muziekland
Dan zijn we met zn allen verveeldquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:37 schreef Esmerallda17 het volgende:
ik weet weinig te vertellen, alleen dat ik me een beetje verveeld
Dat bedoel ik maarquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
hardcore en de opkomst van britrock zoals oasis en blur
Voor mij ook hoorquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Valt wel meealleen in de begin jaren was nog een beetje vroeg voor mij
fire water burn bedoel je?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoe kan je die nou niet kennen, vind het nummer er voor ook wel leuk
dat is ook wel een klassieker eerste klasquote:
en dan die clip niet vergetenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat is ook wel een klassieker eerste klas
Burn, motherfucker, burnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Burn, motherfucker, burnHet dak, het dak, het dak staat te brandenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het dak, het dak, het dak staat te branden
in het jaar 1990, toen witte sportsokken nog helemaal hip warenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:59 schreef LovelyLady het volgende:
uhm waar zijn we
* LovelyLady houdt het even niet meer bij
We hadden het net over muziek maar nu niks meerquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:59 schreef LovelyLady het volgende:
uhm waar zijn we
* LovelyLady houdt het even niet meer bij
Er gewoon schijt aan hebben, want ik ga niet als een hondje achter iemand aanlopen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:01 schreef Esmerallda17 het volgende:
Wat zouden jullie doen als je met ruzie uit elkaar gaat, als eerste ooit nog iets van je laten horen of niet meer?![]()
Waar ging de ruzie over, want misschien kunnen jullie het nog uitpraten...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:01 schreef Esmerallda17 het volgende:
Wat zouden jullie doen als je met ruzie uit elkaar gaat, als eerste ooit nog iets van je laten horen of niet meer?![]()
Over onzinnigheidquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waar ging de ruzie over, want misschien kunnen jullie het nog uitpraten...
dat hangt er van afquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:01 schreef Esmerallda17 het volgende:
Hoe bedoel je dat precies , als jij de ruzie maakt, dat het dan niet zo maar is afgelopen? dat jij er nog meer over begint, of het contact verbreekt ?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat hangt er van af
als ik ruzie zou maken dan is het niet zo maar afgelopen
nou contact verbreken is wel een beetje abruptquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:11 schreef Esmerallda17 het volgende:
Hoe bedoel je dat precies , als jij de ruzie maakt, dat het dan niet zo maar is afgelopen? dat jij er nog meer over begint, of het contact verbreekt ?
OMG! Naatje kan ook zinnige dingen zeggenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:12 schreef naatje_1 het volgende:
Kijk, een relatie heeft altijd ups en downs, meestal is alles up, maar als je ruzie hebt dan is het een down. Als je nog steeds van hem houdt na de ruzie, dan praat je het uit, en is het een geslaagde relatie, is dat niet zo, meteen stoppen.
Naja het is een laatste tijd een beetje veel downs , omdat ik met teveel aan mijn kop zit en het te druk hebtquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:12 schreef naatje_1 het volgende:
Kijk, een relatie heeft altijd ups en downs, meestal is alles up, maar als je ruzie hebt dan is het een down. Als je nog steeds van hem houdt na de ruzie, dan praat je het uit, en is het een geslaagde relatie, is dat niet zo, meteen stoppen.
Nee oke, maar bij mij is dit het geval niet he.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou contact verbreken is wel een beetje abrupt
want er zijn wel kinderen in het spel dus ja kan moeilijk zeggen van doei en je krijg je kind nooit meer te zien
Zo'n kutwijf ben ik dan weer niet
Depends.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:01 schreef Esmerallda17 het volgende:
Wat wil je daar mee zeggen, ik voel me soms ook nog wel eens 18quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:15 schreef Esmerallda17 het volgende:
Nee oke, maar bij mij is dit het geval niet he.
ben pas 18 en hij 20
Maar ik heb zo iets van "laat jij maar wat horen"
Ik sms of bel dan altijd als eerste iets om contact te krijgen.
Dancetourquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:19 schreef Trevland het volgende:
En gaat iemand van het weekend nog wat leuks doen?
DW komt logerenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:19 schreef Trevland het volgende:
Ik ga bij een milf eten.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:19 schreef Trevland het volgende:
Ja snap ik, maar ik bedoel ik heb geen kind waar ik rekening mee moet houden.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat wil je daar mee zeggen, ik voel me soms ook nog wel eens 18(of nog jonger
)
Maar goed lekker uitrazen en dan goedmaaksex
Maakt niet uit wie als eerste contact op neemt, het moet van 2 kanten komen
Klinkt leukquote:
Ik is jaloers(weet alleen niet op wie)quote:
Hoe doe je dat dan?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ga bij een milf eten.En daarna naar een andere milf
Dan moet je voor de verandering hem maar eens in zijn sop gaar laten kokenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:22 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar ik bedoel ik heb geen kind waar ik rekening mee moet houden.
Ja ik kom altijd met contact nemen , en dan gaat hij alleen nog maar meer zeiken en loopt het weer uit de hand
dit herhaald dan vaak nog een paar x
Dan laat je ;t een x van zijn kant komen. Jij hoeft niet altijd diegene te zijn die met hangende pootjes terugkomt.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:22 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar ik bedoel ik heb geen kind waar ik rekening mee moet houden.
Ja ik kom altijd met contact nemen , en dan gaat hij alleen nog maar meer zeiken en loopt het weer uit de hand
dit herhaald dan vaak nog een paar x
Ja!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:19 schreef Trevland het volgende:
Jij wil ook dat ik bij jou kom logeren?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Klinkt leuk
[..]
Ik is jaloers(weet alleen niet op wie)
Eerst naar LL, daar eten en logeren, daarna naar Huppel.quote:[..]
Hoe doe je dat dan?
Ja, wist je dat nog nietquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
OMG! Naatje kan ook zinnige dingen zeggen
meneer heeft contact gezocht. Hij was naar een vriend van hem gegaan.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan moet je voor de verandering hem maar eens in zijn sop gaar laten koken
pubers![]()
Communicatie is belangrijk maar het moet wel van 2 kanten komen
En wil ook wel bij LL logerenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij wil ook dat ik bij jou kom logeren?
Goed geregeldquote:[..]
Eerst naar LL, daar eten en logeren, daarna naar Huppel.
Milfweekendquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
En wil ook wel bij LL logeren
[..]
Goed geregeld
Komen jullie dan ook nog even naar Amersfoort?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:25 schreef DevilsWhore het volgende:
Eerst naar LL, daar eten en logeren, daarna naar Huppel.
dumpen die handelquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:26 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
meneer heeft contact gezocht. Hij was naar een vriend van hem gegaan.
Moet ik eens wachten savonds laat, dan barst de bom
Say what?quote:
Dan ben ik meer bezig met Bart.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
En moet je nagaan tijdens de meetwat een geluk we dan hebben
Betaal jij de trein?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Komen jullie dan ook nog even naar Amersfoort?
Morgen de boer opquote:
Klinkt als een leuk weekendquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Morgen de boer op![]()
en 's avonds dus naar Amersfoort, mini-meet met PeZu![]()
En zondag uitslapen en naar de verjaardag van mijn nichtje
Neeeeeeeeeeeee, JIJ woont te ver wegquote:
Dat ik Bart weer zie nadat ik ;m 2 maanden niet gezien heb ja.quote:
Bart en Erwin wonen dichtbij jouquote:
Dan komen we dus niet.quote:
Damm dat is zeker lang, dan geef ik je geen ongelijkquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat ik Bart weer zie nadat ik ;m 2 maanden niet gezien heb ja.
ja, maar ik mag niet meer pinnen van de bankquote:
Ik dacht meer aan dit:quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Anders zeg ik het toch niet![]()
[..]
Hoorn
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeee, JIJ woont te ver weg
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Anders zeg ik het toch niet![]()
[..]
Hoorn
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:37 schreef naatje_1 het volgende:
Dat is dichter bij Gouda dan bij Zwolle denk ik
Mijn ex staat ook ergens op dat filmpje als een of andere hoerenslet op een podiumquote:
Met een beetje geluk zie ik ;m vrijdag alquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Damm dat is zeker lang, dan geef ik je geen ongelijk
Wat een stomme bank!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar ik mag niet meer pinnen van de bank
Bam tik!quote:
Ik hoop het voor jequote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Met een beetje geluk zie ik ;m vrijdag al
[..]
Wat een stomme bank!
geeeeft niet hoorquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:39 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kan de trein naar amersfoort wel betalen maar uhm
omslachtig enzow
en geen slaapplek
En ik kan de trein naar Amersfoort niet betalen. Nouja kan wel maar dan kom ik niet meer thuisquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:39 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kan de trein naar amersfoort wel betalen maar uhm
omslachtig enzow
en geen slaapplek
Zullen we met z;n allen een kasteel kopen, en daar gezellig gaan wonen?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als we nou allemaal ff lekker centraal gaan wonen
Jij dus hier heen dan klopt het allemaalquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als we nou allemaal ff lekker centraal gaan wonen
ja maar dan betaal ik hequote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En ik kan de trein naar Amersfoort niet betalen. Nouja kan wel maar dan kom ik niet meer thuis
Dat is een idee.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zullen we met z;n allen een kasteel kopen, en daar gezellig gaan wonen?
En ik dan?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij dus hier heen dan klopt het allemaal
Ja, jij woont HEEL centraalquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
hahaha grapjasquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zullen we met z;n allen een kasteel kopen, en daar gezellig gaan wonen?
Alsnog geen slaapplekquote:
Wil jij dan mijn bedgenoot worden?quote:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:42 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga slapen![]()
Mijn hoofd valt om![]()
Fijn dromen, mijn schatjes, en tot snel!![]()
Shit mijn plan klopt nietquote:
Lekker slapen liefjequote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:42 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga slapen![]()
Mijn hoofd valt om![]()
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Slaap lekker![]()
![]()
[..]
Shit mijn plan klopt nietlijkt mij lijkt jou plan toch beter
Is goedquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wil jij dan mijn bedgenoot worden?
Ik las bondgenoot, ik moet echt slapen, ik doe reverse doordenkenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wil jij dan mijn bedgenoot worden?
toetoetoetoetoeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Slaap lekker poesquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:42 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga slapen![]()
Mijn hoofd valt om![]()
En spookverhalen vertellenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:44 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Is goedGaan we dan ook samen door het kasteel rennen enzo?
En op avontuur door ons grote kasteel?
![]()
Anders vervelen we ons alleen maar, en gaan we rare dingen doen.
Fappen met een schroevendraaier in je kont?quote:
WE;RE GONNA TAKE OVER THE WORLD!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik las bondgenoot, ik moet echt slapen, ik doe reverse doordenken![]()
in de Fuck Me I'm Famous remixquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
toetoetoetoetoeeeeeeeeeeeeeeeee
Ja!quote:
Auwquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:45 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Fappen met een schroevendraaier in je kont?
Waarom post je ;tzelfde filmpje 3x?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mijn ex op 6:08
Serieus, wat een slet is dat geworden zeg
Welke?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mijn ex op 6:08
Serieus, wat een slet is dat geworden zeg
Ja maar....familie en vr......-O-quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik boel richting van Zutphen![]()
[..]
Maar dan niet meer ver van mij
Ja. In een hemelbedquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:46 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ja!
Moeten we doen. Slapen we dan in onze eigen torenkamer?
Het handvat bedoel ik!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Auw
[..]
Waarom post je ;tzelfde filmpje 3x?
Ik heb hier ook geen vrienden, waar gaan we heen?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar....familie en vr......-O-
ach boeit het, ik heb hier ook geen vrienden
ja sorry, dan weet je welke ik bedoelquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Auw
[..]
Waarom post je ;tzelfde filmpje 3x?
Stoep als prinsesquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja. In een hemelbedEn dan komt er een prins, en dan moeten wij ons haar uit het raam gooien, zodat hij ons kan redden van de evil Ez.
Ik wil een prinses die mij komt reddenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja. In een hemelbedEn dan komt er een prins, en dan moeten wij ons haar uit het raam gooien, zodat hij ons kan redden van de evil Ez.
Flikker dan op.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:47 schreef naatje_1 het volgende:
Ik kondigde in een ander topic aan dat ik zou opstappen, maar er is nog niet veel van terecht gekomen
Oke gelukkig.quote:
Wel een tijd geledenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oke gelukkig.
Ik ga morgen met lego spelen, doe je mee?
Het is je vergeven, ik ben net m;n huis uit gesleurd door 2 fokkers.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
ja sorry, dan weet je welke ik bedoel![]()
Nee het is laat
Morgen ochtend ook? net zo als ik kan?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:48 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, slapen![]()
![]()
![]()
(valt het op, ik heb teveel energie)
Welke kutuserts waren hetquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het is je vergeven, ik ben net m;n huis uit gesleurd door 2 fokkers.
Zie je het al voor je?quote:
Ben i kjouw prinsesje niet?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:48 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik wil een prinses die mij komt redden
Is Axl Rose een prinses dan?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:48 schreef Stoeprand het volgende:
Ik wil Axl Rose die mij komt redden van de evil Ez.
blijf maar gewoon hier johquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:47 schreef naatje_1 het volgende:
Ik kondigde in een ander topic aan dat ik zou opstappen, maar er is nog niet veel van terecht gekomen
Ik zie het niet voor me.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zie je het al voor je?
[..]
Ben i kjouw prinsesje niet?
Justmattie en opdekopquote:
Nee, maar als ik een prins zou moeten kiezen, zou hij het zijn.quote:
Haast welquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zie je het al voor je?
[..]
Ben i kjouw prinsesje niet?
ZO erg is verder NIEMAND!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Morgen ochtend ook? net zo als ik kan?
Samen worden wij tot in de eeuwigheid opgesloten, jij bent mijn prins, ik jouw prinsesquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:50 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik zie het niet voor me.
Jawel, maar als jij mij niet gaat redden, dan wil ik door een andere prinses gered worden
Maar dat is helemaal niet ergquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ZO erg is verder NIEMAND!
Dahaaaaag![]()
![]()
* LovelyLady schop geeftquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ZO erg is verder NIEMAND!
Dahaaaaag![]()
![]()
Jij bent mijn prins.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:51 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nee, maar als ik een prins zou moeten kiezen, zou hij het zijn.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:51 schreef Esmerallda17 het volgende:
ik wil dit weekend koekjes gaan bakken
Je bent illegaal aan ;t internetten?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Agh, ik zie wel, als mijn ouders komen, ben ik sowieso weg
En ga je het ook doen?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:51 schreef Esmerallda17 het volgende:
ik wil dit weekend koekjes gaan bakken
*stuiter*quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady schop geeft
sjonge sjonge
Tot in de eeuwigheid?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Samen worden wij tot in de eeuwigheid opgesloten, jij bent mijn prins, ik jouw prinses![]()
![]()
![]()
Klinkt als een tienerromannetje of een boek uit de Boutique-reeks
Ik ook! Harry Potter koekjes!quote:
Nee, ik ben aan het internetten zonder dat mijn ouders het weten, want die zijn bij familliequote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je bent illegaal aan ;t internetten?
Tot we doodgaan danquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:53 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Tot in de eeuwigheid?Dat is toch best wel heel lang, vind je niet?
Ik lees geen tienerromans. Ik lees pornobladen. De interviews dan hè.
Rebel.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, ik ben aan het internetten zonder dat mijn ouders het weten, want die zijn bij famillie
Illegaal dus.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, ik ben aan het internetten zonder dat mijn ouders het weten, want die zijn bij famillie
Jamaar ik wil ook wel eens wat andersquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Tot we doodgaan dan
Ik ook niet. Vroeger wel.
Zolang Ez niet je prins is, is het goed toch?quote:
Inderdaad. Straks dwingt hij mij allemaal dingen te doen, omdat ik ''het stoute prinsesje'' ben. Ew.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zolang Ez niet je prins is, is het goed toch?
Ik ga je ouders inlichten, zodat ze gaan controleren wanneer jij online bent geweest.quote:
Oh dus daar zit het nog op vast, mag ik ook weten wat voor een koekjes?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:56 schreef Esmerallda17 het volgende:
LL. ; oke
Trev: als ik de middelen er voor ga halen vast wel
Ik heb het nu verdiend, ik sta voor niets een tekort en ga gewoon over en de laatste loodjes heb ik in mn eentje afgelegd en zijn geluktquote:
Dat weet ik zelf nog nietquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh dus daar zit het nog op vast, mag ik ook weten wat voor een koekjes?
Hilmaal toppie.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb het nu verdiend, ik sta voor niets een tekort en ga gewoon over en de laatste loodjes heb ik in mn eentje afgelegd en zijn gelukt
Vieze Ez.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:55 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Inderdaad. Straks dwingt hij mij allemaal dingen te doen, omdat ik ''het stoute prinsesje'' ben. Ew.
Foei!quote:
Ja dan heb je het wel verdientquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb het nu verdiend, ik sta voor niets een tekort en ga gewoon over en de laatste loodjes heb ik in mn eentje afgelegd en zijn gelukt
Ikke niet, ik ben heel braafquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |