Ik geil ook op Zeeuws. En op Fries.quote:
dan gaan we elkaar aanstaren of je moet wachten tot ik mijn jointje op heb dan maakt et me niet zoveel meer uitquote:
Waar dan wel? Terschelling?quote:
Aahwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel kans trouwens dat ik je niet eens herken. Maar anders zou ik best op je af stappen hoor.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan gaan we elkaar aanstaren of je moet wachten tot ik mijn jointje op heb dan maakt et me niet zoveel meer uit
Volgens mij zou je het alleen duidelijker kunnen maken als er 'wiekent' stondquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het moet wel duidelijk zijn dat ik de TS ben
Ik las eerst knaltentquote:
Zo erg ben ik ook weer nietquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Volgens mij zou je het alleen duidelijker kunnen maken als er 'wiekent' stond
Knalent hed wiekent niquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Volgens mij zou je het alleen duidelijker kunnen maken als er 'wiekent' stond
Niet?quote:
quote:
Ik alleen op Zeeuws en Twents. Fries is een taal, jewaids.quote:
Fransmannen die Nederlands pratenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:50 schreef suikertaartje het volgende:
SchotsWelsh
![]()
Fransmannen die Engels praten![]()
![]()
ging ik daar maar heenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Meer komische dat het lijkt alsof bijna iedereen daar naar toe gaat
Ging ik er maar heenquote:
Dat was bijna buitenlandsquote:
whehehe zo moeilijk ben ik denk ik niet te herkennenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Veel kans trouwens dat ik je niet eens herken. Maar anders zou ik best op je af stappen hoor.Denk ik.
Dat vind ik juist vervelendquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou zachte G is wel
belgische accenten ook dus
Heb ik nietquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou zachte G is wel
belgische accenten ook dus
Suomiquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat was bijna buitenlands![]()
Scandinavisch-ish
Die had ik een keertje aan de telefoon toen ik nog bij de bank werkte, omg, ik kon niet zo goed meer uit mijn woorden komen..quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:51 schreef DevilsWhore het volgende:
Fransmannen die Nederlands praten
Oeh en Brits
Ik wel dan?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe zo moeilijk ben ik denk ik niet te herkennen
nou nee no offence maar over het algemeen zijn er niet veel negerinnen op dat soort evenementen te vindenquote:
Maar aan de andere kant, Duitsers die Nederlands pratenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die had ik een keertje aan de telefoon toen ik nog bij de bank werkte, omg, ik kon niet zo goed meer uit mijn woorden komen..
Het zou kunnen dat cyberneger die ik ken er wel is.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
nou nee no offence maar over het algemeen zijn er niet veel negerinnen op dat soort evenementen te vinden
dan nog is het vrij zeldzaamquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het zou kunnen dat cyberneger die ik ken er wel is.
Fixed.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant, Duitsers die Nederlands praten
ja mijn zoontje!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:01 schreef Esmerallda17 het volgende:
Iemand ook wel eens last van galbulten gehad ?
Sowieso in Frieslandquote:
Trevquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Esmeralda![]()
[..]
Lolhoe wel schelden in het duits wel leuk is
dat al helemaal jaquote:
Dan heb je ;t ook over nsbmquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:59 schreef Giertje het volgende:
heb wel es bij nsbm concerten gezien dat er een zwarte binnen kwam binnen 5 min vloog die letterlijk de deur weer uit
Goed punt. Duitsquote:
ik ken een neger die nazi wou zijn ><quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan heb je ;t ook over nsbm
Gast die ik ken is extreem rechts, bij hem doe ik ook altijd kus de ring. Het is alleen wel een white power ring. Maar hij is wle oke, hij geeft me hertog jan.
Mwah, Duitsers vind ik niet per se vervelend hoor, ze praten alleen zo lelijkquote:
weet je ook waardoor?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:03 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
aah!
dat is echt zo vervelend
ik heb er sinds 2 dagen last van, men
Is het heel raar dat ik als neger zijnde een hekel heb aan allochtonen?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ken een neger die nazi wou zijn ><
schminkte zich ook wit enzo
nou nee want volgens mij ben jij vrij nederlands opgevoed als ik me niet vergisquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Is het heel raar dat ik als neger zijnde een hekel heb aan allochtonen?
Ben al bij de dokter geweestquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
weet je ook waardoor?
net als met waterpokken, niet krabben, en evt als het jeukt met mentholzalf koelen (maar niet als je ze al open gekrabt heb natuurlijk want dan ga je dood)
En mocht het te lang duren dan dokter -> die zal wel hormoonzal voorschrijven oid
[einde mama advies]
Dus fijn is andersquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:08 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
haha nee,
Ik lijk wel een en al bult op mijn benen
hee, je bent de eerste die dat zegt..nee, echtquote:
DW was de eerste, en jij de tweede ja, nou en, mag ik de lol er ook niet van inzien?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hee, je bent de eerste die dat zegt..nee, echt
jawel hoorquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
DW was de eerste, en jij de tweede ja, nou en, mag ik de lol er ook niet van inzien?
Je weet wat ze zeggen van jeuk?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:13 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ach het jeukt maar voor de rest ach
* Giertje mompelt mosterd na de maaltijdquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
DW was de eerste, en jij de tweede ja, nou en, mag ik de lol er ook niet van inzien?
Kan van alles zijn... heb een hele rits testen gehad met mijn zoontjequote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:09 schreef Esmerallda17 het volgende:
Ben al bij de dokter geweest, kreeg medicijnen en zalf.
Zalf mocht maar 2 x per dag aangebracht worden
maar die helpt maar eventjes dus heb ik weinig aan. Ik krab ze niet open, heb expres mijn nagels afgeknipt en wrijf er meer over om de jeuk te stillen.
Nee ik heb geen idee hoe ik dit heb gekregen..
Eigenlijk was het: DW, LL, ik, Socios en toen jijquote:
Dat pressiese ken ik van jou nietquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Eigenlijk was het: DW, LL, ik, Socios en toen jij
LL zei het nietquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Eigenlijk was het: DW, LL, ik, Socios en toen jij
eh ?!quote:
Oh oke. Ja het enige waar ik mee in contact ben geweest de 2 dagen is het bos. Sinds toen kreeg ik er last van maar de 1e keer dat ik er last van had was ik helemaal bedekt gekleed. Laarzen, lange legging, lange mouwen alles..quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan van alles zijn... heb een hele rits testen gehad met mijn zoontje
teveel om op te noemen, mocht je er meer over willen weten dan hoor ik het wel (maar op wiki kan je ook een hoop vinden)
klote QQ
Jeuk is leukquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:19 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
eh ?!
[..]
Oh oke. Ja het enige waar ik mee in contact ben geweest de 2 dagen is het bos. Sinds toen kreeg ik er last van maar de 1e keer dat ik er last van had was ik helemaal bedekt gekleed. Laarzen, lange legging, lange mouwen alles..
Dus ik weet het niet echt, ik wacht wel af en zie wel hoe het loopt wanneer het over gaat.
Hoelang duurde het bij je zoontje dan ??
Ze bedoelde het wel...leer mij vrouwen begrijpenquote:
Je kent zoveel van mij nietquote:
2,5 jaarquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:19 schreef Esmerallda17 het volgende:
eh ?!
[..]
Oh oke. Ja het enige waar ik mee in contact ben geweest de 2 dagen is het bos. Sinds toen kreeg ik er last van maar de 1e keer dat ik er last van had was ik helemaal bedekt gekleed. Laarzen, lange legging, lange mouwen alles..
Dus ik weet het niet echt, ik wacht wel af en zie wel hoe het loopt wanneer het over gaat.
Hoelang duurde het bij je zoontje dan ??
Dat is waarquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je kent zoveel van mij niet![]()
(naatje, kom er maar in hoor)
Dat snap ikquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:22 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
daar zijn de meningen hier over verdeeld
Pfoe, lang over gedaan inderdaad!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
2,5 jaar
af en aan
het kan van alles zijn, kleding die te strak zit, stress, bepaalde stoffen in eten/drinken
in 90% van de oorzaken is het niet bekend waarvan
Door middel van zelfonderzoek ben ik erachter gekomen dat TEveel hazelnootpasta in combi met cheap ass yogidrink bij mijn zoon het heeft gedaan. Maarja dat kostte behoorlijk veel tijd
Heh wat?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je kent zoveel van mij niet![]()
(naatje, kom er maar in hoor)
Dat je als eerste iets over pressiese kon zeggenquote:
Maar wat danquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat je als eerste iets over pressiese kon zeggen
Een enkele keer heeft hij er nog 1quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:23 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Pfoe, lang over gedaan inderdaad!
en een raar iets waar hij die galbulten vandaan kreeg
is hij er nu wel van af ?
Doe ik ook niet hoorquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is vrijdagavond, neem het mij niet kwalijk...
dat brandt meer dan dat het jeuktquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |