Ik welquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:17 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar doe je dan ook echt elke dag een nieuwe lak op?
Ik zou daar niet eens tijd voor hebben al zou ik het willen.
Haha jij helpt ook niet, zit mezelf hier aan te praten dat ik echt genoeg heb, en zat untrieds, en dat het nu even niet kan, en en enquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:19 schreef mirannie het volgende:
[..]
Zoooo herkenbaar!!
Soms zit ik echt met pen en papier alles op te schrijven, na te rekenen, kijken wie wat heeft wat ik wil, en zo verder. En nu ineens doet TD het weerScheelt weer
![]()
Maar geen DS? Dat wordt wel tijd hoor
Designer Series. Overpriced lakjes van OPI die wel vaak erg mooi zijnquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:22 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dat is ook wel zo ja, het is natuurlijk ook zo gedaan.
Nog 1 vraag en dan vertrek ik weer, DS? Vertel op!
Dat is wel serieus ernstig hoor Miranniequote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:19 schreef mirannie het volgende:
[..]
Zoooo herkenbaar!!
Soms zit ik echt met pen en papier alles op te schrijven, na te rekenen, kijken wie wat heeft wat ik wil, en zo verder. En nu ineens doet TD het weerScheelt weer
![]()
Maar geen DS? Dat wordt wel tijd hoor
Dat is de Designer Serie van OPI, erg mooie en bijzondere lakjesquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:22 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dat is ook wel zo ja, het is natuurlijk ook zo gedaan.
.
Nog 1 vraag en dan vertrek ik weer, DS? Vertel op!
I know... maar soms zie ik door de bomen het bos niet meer en dan kan het wel schelen om het uit te tekenenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat is wel serieus ernstig hoor Mirannie
Heul herkenbaar.. Jammer genoegquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:24 schreef karoltje het volgende:
Sinds ik zoveel lak ben ik wel echt minder productief. Lakken gaat nu voor was opvouwen en ophangen. En als ik net gelakt heb wil ik eigenlijk ook de eerstkomende dagen niet afwassen
. Of ik ga te laat naar bed omdat m'n lak nog nat is
.
Ok, dan geef ik je een rode kaart en heb je bij deze een koopstop. Zo beter dan??quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:21 schreef Holyme het volgende:
[..]
Haha jij helpt ook niet, zit mezelf hier aan te praten dat ik echt genoeg heb, en zat untrieds, en dat het nu even niet kan, en en en
Heb ze allebei, maar denk dat ik met dit licht geen goeie foto's van m'n wheel kan maken, zal ff kijken.quote:
thnx, morgen maar overdagquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Goed daglight, macro, let op de hoek van het licht, hou je hand stil, dat ongeveer...
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Designer Series. Overpriced lakjes van OPI die wel vaak erg mooi zijn
en als je dan eenmaal begint...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:10 schreef Brighteyes het volgende:
*kin terug klapt...
Holy shit wat een berg kleurtjes heeft alleen China Glaze al!![]()
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
en als je dan eenmaal begint...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Shit, jij wintquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Subtiel mooiquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:36 schreef es70 het volgende:
* es70 kruipt weer 's onder haar steen vandaan
.
Mooie lakjes. @Holyme: tof!(fe) plate.
[ afbeelding ]
Ik heb geen idee waarom foto-emmer het nodig vond mijn plaatje te draaien.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:42 schreef es70 het volgende:
Gestempeld met 1 van de nieuwe Essence-plates. Losse plates, niet nog meer stempels en schrapers
.
Vind je? Dat doe ik ook altijd.... ik reken altijd alles zo precies mogelijk uit als ik echt iets wil... kijk naar de meest recente wisselkoersen en probeer dan te bepalen of ik het er voor over heb en kan missen of dat ik nog wacht of elders ga kijken...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat is wel serieus ernstig hoor Mirannie
Nope, een heleboel x stempelenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]dus dat is geen full nail plate? Mooi gedaan dan
De holo in kaleidoscope is heftiger, grover, mooier, maar OMG dekt en droogt veeel beter en de kleuren zijn intenserquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:54 schreef AmyGrace het volgende:
@Holyme, zenkjoe!Ik vind QT mooier dan (sorry SQ
)
Volgende vraag: Kaleidoscope Coll. of OMG Coll.? (ook qua chippen enzeuw..) Ik ben zo overprikkeld door al die swatches dat ik het niet meer weet
Zucht..meh, nu weet ik het nog niet. Ik heb al een aantal DS-en staan, wat raad je me dan aan? (wat er niet te te erg op lijkt dusquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De holo in kaleidoscope is heftiger, grover, mooier, maar OMG dekt en droogt veeel beter en de kleuren zijn intenser
Very mooi!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:02 schreef Holyme het volgende:
Loqi, jammer van je nagel![]()
Brighteyes, past leuk, en Ocean blijft ook mooi
karoltje, DS zijn $11,50 bij maiandjays voor zover ik weet.
Stormqueen, allebeiEn moest je die store nou echt linken haha, er zit even geen grote lakbestelling in hier, dus dacht vandaag ik bestel wat kleine frustsels voor erbij. Nu dus ook nog een klein ovale rhinestones faaltje daar gedaan
![]()
Moet wel lachen met al die TD faals hier, heb zelf stiekem ook even gekeken maar toen keek ik naast m'n monitor en zag ik alle untrieds staan die ik van de week binnenkreeg, dat hielp ook![]()
[ afbeelding ]
Hier een Essence lakje van die nieuwe collectie met CG Adore. Wel een stuk minder fel in het echt.
Dan OMGquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:58 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Zucht..meh, nu weet ik het nog niet. Ik heb al een aantal DS-en staan, wat raad je me dan aan? (wat er niet te te erg op lijkt dus)
Wat superstrak gelaktquote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:00 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ok, als ze me tegenvallen is het jouw schuld hè?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |