Niet met jou hoor, ik ken je niet persoonlijk dus kan moeilijk een probleem met je hebben. Maar dat hele berichtjes plaatsen om je post-count maar op te krikken.. *Zucht*.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:45 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Hoezo mag dat niet?
Heb je een probleem met mij oid?
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:57 schreef missyB het volgende:
peter langhout touringcar met airco
Las net dat ze in die gevangenis eens per 4 jaar ook een wk houden.
Als Joran snel is kan ie nog meedoen
Ga nu niet het slachtoffer uithangen want je hebt me een paar dagen geleden in een nacht op FOK! verrot gescholden. Serieus zomaar en er was helemaal geen aanleiding toe.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:55 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Goh wat ontzettend aardig van je om mij even als je piespaal te gebruiken.
Maar goed, ik gebruik dus totaal geen drugs en wat ik schrijf is voor mij een grote bron van vreugd als jij cynisme niet begrijpt prima maar betitel anderen niet als drugsgebruiker terwijl je zelf met je kutsnufferd in de sneeuw hangt elke dag!
Capice? Ik zeg tegen jou ook niet in topics dat je moet opflikkeren dus doe dat andersom ook niet aub!
En de volgende doe je maar pb want blijf aub ontopic!
Gelukkig voor jou ben ik niet van de FoK!-politie, hoor!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:59 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Ik schrijf totaal niet om mijn postaccounts op te krikken kan gewoon retesnel typen en denken!
That's all...
jezusssssssssss
ze mogen moeders van der sloot ook wel eens onderzoeken of daar geen steekje los bij zit !!!!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:20 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
De moeder van Van der Sloot gaat er vanuit dat hij onschuldig is. Ze heeft naar verluidt laten weten dat ze geen geld heeft om een advocaat te betalen.
Dat lees ik nu voor 't eerst...
Hey, bij jou komt het door je zwangerschap, mutsjequote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:02 schreef djenneke het volgende:
Meiden, houden we het een beetje gezellig en ontopic enzo?
Die benauwdheid maakt iedereen een beetje kriegel geloof ik (of moet ik hier voor mezelf spreken)
Nou dan wil ik graag de link van dat topic waarin ik jou verrot zou hebben gescholden ik doe dat nml echt niet zomaar, wel als iemand mij onderuit trapt!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:00 schreef Stali het volgende:
[..]
Ga nu niet het slachtoffer uithangen want je hebt me een paar dagen geleden in een nacht op FOK! verrot gescholden. Serieus zomaar en er was helemaal geen aanleiding toe.
Het lijkt me niet dat je dit vergeten bent want dan heb ik mijn punt hierboven wel gemaakt, dan weet je dus blijkbaar echt niet meer wat je allemaal doet. Maar als jij een topic binnenkomt sta ik zeker niet te juichen omdat je het altijd weer probeert te verzieken met al je flauwekul.
Mwah, je moet je afvragen of dit echt waar is natuurlijk, dat ze dit zo geroepen heeft.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:03 schreef plonsplons het volgende:
[..]
ze mogen moeders van der sloot ook wel eens onderzoeken of daar geen steekje los bij zit !!!!
gaat er vanuit dat hij onschuldig is, ja onze zoon is zo goed en vriendelijk tegen meisjes, ik hoor het haar nog zeggen bij paul en wittemann
Joran is goed opgevoed.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:03 schreef plonsplons het volgende:
[..]
ze mogen moeders van der sloot ook wel eens onderzoeken of daar geen steekje los bij zit !!!!
gaat er vanuit dat hij onschuldig is, ja onze zoon is zo goed en vriendelijk tegen meisjes, ik hoor het haar nog zeggen bij paul en wittemann
Zal niet eindeloos blijven reageren want Zhe heeft er nogal een handje van alles naar zichzelf toe te trekken maar ik mag best wel even zeggen wat ik er van vind.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:02 schreef djenneke het volgende:
Meiden, houden we het een beetje gezellig en ontopic enzo?
Die benauwdheid maakt iedereen een beetje kriegel geloof ik (of moet ik hier voor mezelf spreken)
Ik ben pb al aan het overleggen maar krijg geen antwoord dus ...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:06 schreef missyB het volgende:
meisjes klets dit dan even via pb uit, en ja djenneke tis benauwd he.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:03 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Hey, bij jou komt het door je zwangerschap, mutsje![]()
(Wat overigens een goed excuus is, die je ook moet gebruikenKom je -bij mij- met bijna alles weg)
Hou eens even op.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:05 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Nou dan wil ik graag de link van dat topic waarin ik jou verrot zou hebben gescholden ik doe dat nml echt niet zomaar, wel als iemand mij onderuit trapt!
Of heeft ze echt enorme oogkleppen op. Dat heeft ze al wel eerder bewezen. Alleen zou je toch denken dat ze daar op een gegeven moment toch wel langs moet gaan kijken...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:05 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Mwah, je moet je afvragen of dit echt waar is natuurlijk, dat ze dit zo geroepen heeft.
Als ze echt 100% denkt, zonder enig twijfel, dat haar zoon onschuldig is, is ze wel HEEL naïef...
Doe niet zo schijnheilig, je hebt antwoord gehad. Ik moet het topic even terugzoeken en eigenlijk ben ik nog gek ook dat ik het doe ook.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:07 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Ik ben pb al aan het overleggen maar krijg geen antwoord dus ...
graag ontopic in dit topic en de rest doe dat aub even pb?
Is wel zo netjes...
Oh, is dat niet netjes dan? Ik doe dat altijd als ik mijn zin niet krijgquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Joran is goed opgevoed.Dat bleek wel toen hij dat glas wijn in het gezicht van De Vries gooide.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:08 schreef djenneke het volgende:
Of heeft ze echt enorme oogkleppen op. Dat heeft ze al wel eerder bewezen. Alleen zou je toch denken dat ze daar op een gegeven moment toch wel langs moet gaan kijken...
Iemand die hem publiekelijk afmaakt krijgt een glas wijn in z'n gezicht, iemand die in z'n laptop kijkt wordt vermoord.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:10 schreef djenneke het volgende:
[..]
Oh, is dat niet netjes dan? Ik doe dat altijd als ik mijn zin niet krijgBehalve nu, want ik mag geen wijn meer
Waar zijn moeder nota bene bij zat. Dat zou ik echt nooit doen, ik zou door de grond zakken van schaamte als ik zo over de schreef zou gaan met mijn eigen moeder aan die tafel.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Joran is goed opgevoed.Dat bleek wel toen hij dat glas wijn in het gezicht van De Vries gooide.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:09 schreef Stali het volgende:
[..]
Doe niet zo schijnheilig, je hebt antwoord gehad. Ik moet het topic even terugzoeken en eigenlijk ben ik nog gek ook dat ik het doe ook.
Had ik ook gedaan als Peter R. zo'n toon tegen mijn moeder had aangeslagen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zou het..? Hoe is die moeder dan zo plotseling berooid geraakt? Ze was tot voor kort toch getrouwd met een advocaat? Of heeft die Paul van der S. vóór zijn fatale hartaanval nog allerlei proceskosten gemaakt om zijn naam te zuiveren? (Ik heb die Holloway-zaak niet zo goed gevolgd).quote:De moeder van Van der Sloot gaat er vanuit dat hij onschuldig is. Ze heeft naar verluidt laten weten dat ze geen geld heeft om een advocaat te betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |