Afgeneukt. Tuurlijk.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:56 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Hij heeft al een behoorlijke afgeneukte kop...zo witjes
zo had ik het nog niet bekeken maar ik denk dat je hier wel eens gelijk in kan hebbenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:53 schreef dieselnoi het volgende:
En ook zeker niet dat een medegevangene dat zou hebben gedaan. Een mexicaan gaan echt niet zomaar een reus van 1.91 een kopstoot gegeven. Een seriemoordenaar en een psychopaat die met zijn blote handen moorden heeft gepleegd. Een supercrimineel die de FBI heeft opgelicht en succesvol ontsnapt is aan een van de machtigste organisatie van de wereld. Die ook nog eens de arubaanse en nederlandse justitie in de luren heeft gelegd en succesvol is ontkomen aan de thaise politie.
Nee dan denk je wel 2x na.
Tuuuuuuurlijk.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:58 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Misschien misselijk van al die Peruaanse sperma die hij moest slikken?
troll alertquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:58 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Misschien misselijk van al die Peruaanse sperma die hij moest slikken?
Ik denk dat je hem teveel eer geeft nu. Ik denk dat hij tot voorheen gewoon telkens veel mazzel heeft gehad. En hulp van pa vroeger.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:53 schreef dieselnoi het volgende:
Op die foto is dus echt niets te zien. Ik zie er zeker geen blauw oog in. Het is gewoon slechte belichting.
En ook zeker niet dat een medegevangene dat zou hebben gedaan. Een mexicaan gaan echt niet zomaar een reus van 1.91 een kopstoot gegeven. Een seriemoordenaar en een psychopaat die met zijn blote handen moorden heeft gepleegd. Een supercrimineel die de FBI heeft opgelicht en succesvol ontsnapt is aan een van de machtigste organisatie van de wereld. Die ook nog eens de arubaanse en nederlandse justitie in de luren heeft gelegd en succesvol is ontkomen aan de thaise politie.
Nee dan denk je wel 2x na.
lees eens goed.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:02 schreef peesmaker het volgende:
wanneer gaat hij naar castro castro, weet iemand dit>?
Kijk die dikke lachen.quote:
je klikt op dit knopjequote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:01 schreef missyB het volgende:
oke mn gequoot gaat dus niet goed, kan iemand het even snel voor me uitleggen?
Als je iemand wilt quoten, klik je op die blauwe aanhalingstekens rechts boven diegeens post.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:01 schreef missyB het volgende:
oke mn gequoot gaat dus niet goed, kan iemand het even snel voor me uitleggen?
Hij zit er al.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:02 schreef peesmaker het volgende:
wanneer gaat hij naar castro castro, weet iemand dit>?
Jij hebt een heel ander icoontje dan ik.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:04 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
je klikt op dit knopje [ afbeelding ] wat bij de reactie staat waarop je wilt reageren.
Je typt je reply en klikt op invoeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |