abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82685696
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 21:32 schreef senesta het volgende:
Over die blauwe plekken op zijn hoofd. Ze hebben hem volgens de wiki op een suicide watch gezet omdat hij met zijn hoofd tegen de muur sloeg. Zeggen ze dan he...
Maar dat zou de blauwe plekken verklaren.
Dat met zijn hoofd tegen de muur is verkeerd vertaald.
Daarmee werd dat stukje in die lift bedoeld, toen hij met zijn ogen dicht met zijn hoofd tegen de wand van de lift leunde en een bewaker hem aan zijn schouders schudde, om hem te troosten.
Dat werd vertaald als dat hij klappen had gehad.
Dus een beetje mug/olifantverhaal.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_82685814
pfff word beetje gek van al die vertalingen. van dat nephuis wist ik dus wel dacht dat dit weer ander huis betrof.
pi_82685886
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 21:35 schreef Felixa het volgende:

[..]

Dat met zijn hoofd tegen de muur is verkeerd vertaald.
Daarmee werd dat stukje in die lift bedoeld, toen hij met zijn ogen dicht met zijn hoofd tegen de wand van de lift leunde en een bewaker hem aan zijn schouders schudde, om hem te troosten.
Dat werd vertaald als dat hij klappen had gehad.
Dus een beetje mug/olifantverhaal.
Wiki kan misschien niet kloppen maar het was niet verkeerd vertaald omdat Joran onder suicide watch werd gezet. Lijkt me duidelijke taal.

Wat Senesta schrijft kan wel alleen als je met je hoofd tegen de muur ramt is dit normaal gesproken toch wel op de haargrens en niet onder je oog.
pi_82685907
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 21:39 schreef Stali het volgende:

[..]

Wiki kan misschien niet kloppen maar het was niet verkeerd vertaald omdat Joran onder suicide watch werd gezet. Lijkt me duidelijke taal.

Wat Senesta schrijft kan wel alleen als je met je hoofd tegen de muur ramt is dit normaal gesproken toch wel op de haargrens en niet onder je oog.
Kopstoot kan wel
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  vrijdag 11 juni 2010 @ 21:42:31 #30
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_82686019
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 21:39 schreef djenneke het volgende:

[..]

Kopstoot kan wel
Als hij maar ijs- en ijskoud is.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_82686325
Er zitten wel weer wat dramaqueens hier hè.. Die 'blauwe plek' lijkt me gewoon een wal en het is sowieso een onfortuinlijke foto. Ook het kapotscheuren zodra hij doe bak in komt geloof ik geen ruk van. Natuurlijk gebeuren daar vreselijke dingen maar je wordt niet de eerste dag meteen open gereten
pi_82686340
Hebben ze eigenlijk wel eens onder de patio gekeken van de familie van der Sloot?
pi_82686342
Weten jullie uit de losse pols hoe laat het in Peru is?

Ik zit nl. te beitsen en intussen te F5en maar kan misschien beter een film opzetten. .
pi_82686348
Hoe is het met Joran?
pi_82686393
arme Joran

-webicon is verwijderd omdat het problemen veroorzaakt in oudere layouts -
pi_82686405
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 21:48 schreef Stali het volgende:

Ik zit nl. te beitsen en intussen te F5en maar kan misschien beter een film opzetten. .
16:34:43
  vrijdag 11 juni 2010 @ 21:50:05 #37
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_82686413
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 21:48 schreef Stali het volgende:

7 uur vroeger dan hier
Leef en Laten Leven
pi_82686465
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 21:49 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

16:34:43
Die site loopt btw 15 minuten achter

http://www.hoelaatishet.be/wereldklok.php
pi_82686507
Bedankt!

Toch ook nog maar even volgen nog want anders zijn jullie ineens 4 topics verder. .
pi_82686512
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 21:39 schreef Stali het volgende:

[..]

Dit is de vertaling van dat stukje.
Er wordt gesproken over bewaking omdat ze bang zijn voor moord of zelfmoord en over het stoten in de lift.
Maar dat wordt verder niet met elkaar in verband gebracht.

PERMANENTE BEWAKING
Vier politieagenten bewaken de Van der Sloot in de gevangenis de politie gebouw aan de Av Spanje (Cercado de Lima), voor het verschaffen van permanente voorzitter van de rechtbank Romulo Chira Cabezas, zal bezetten voor een semana.Se wist wie bang zijn gedood of zelfmoord, volgens de Trome. Geleerd dat het voedsel (Andes-Aardappelen en gebakken kip) dat agenten geserveerd aten en rusten zonder angst. Hij deelt zijn cel met een andere gevangene. Gisteren werd ook bekend te worden gestoten tegen een wand van de lift die leidde tot de achtste verdieping van het Dirincri.

http://elcomercio.pe/noti(...)sloot-que-no-se-mate
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_82686605
Op die foto is dus echt niets te zien. Ik zie er zeker geen blauw oog in. Het is gewoon slechte belichting.

En ook zeker niet dat een medegevangene dat zou hebben gedaan. Een mexicaan gaan echt niet zomaar een reus van 1.91 een kopstoot gegeven. Een seriemoordenaar en een psychopaat die met zijn blote handen moorden heeft gepleegd. Een supercrimineel die de FBI heeft opgelicht en succesvol ontsnapt is aan een van de machtigste organisatie van de wereld. Die ook nog eens de arubaanse en nederlandse justitie in de luren heeft gelegd en succesvol is ontkomen aan de thaise politie.

Nee dan denk je wel 2x na.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 21:53:26 #42
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_82686622
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 21:50 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Die site loopt btw 15 minuten achter

http://www.hoelaatishet.be/wereldklok.php
Oh nee, das 5 uur vroeger dus
Leef en Laten Leven
pi_82686729
Dat gaat ook moeilijk een kopstoot.Gemiddelde peruaanse man is laten we zeggen krap aan 1.70m?
Gaat hem nie worden dan.
pi_82686732
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 21:51 schreef Felixa het volgende:

[..]

Dit is de vertaling van dat stukje.
Er wordt gesproken over bewaking omdat ze bang zijn voor moord of zelfmoord en over het stoten in de lift.
Maar dat wordt verder niet met elkaar in verband gebracht.

PERMANENTE BEWAKING
Vier politieagenten bewaken de Van der Sloot in de gevangenis de politie gebouw aan de Av Spanje (Cercado de Lima), voor het verschaffen van permanente voorzitter van de rechtbank Romulo Chira Cabezas, zal bezetten voor een semana.Se wist wie bang zijn gedood of zelfmoord, volgens de Trome. Geleerd dat het voedsel (Andes-Aardappelen en gebakken kip) dat agenten geserveerd aten en rusten zonder angst. Hij deelt zijn cel met een andere gevangene. Gisteren werd ook bekend te worden gestoten tegen een wand van de lift die leidde tot de achtste verdieping van het Dirincri.

http://elcomercio.pe/noti(...)sloot-que-no-se-mate
Ah op die manier en dit is dan verkeerd op Wiki beland. Nu begrijp ik het beter. .
pi_82686777
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 21:55 schreef missyB het volgende:
Dat gaat ook moeilijk een kopstoot.Gemiddelde peruaanse man is laten we zeggen krap aan 1.70m?
Gaat hem nie worden dan.
.

Die Joran lijkt een reus tussen die mensen daar.
  Moderator vrijdag 11 juni 2010 @ 21:56:33 #47
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_82686792
quote:
Van der Sloot was placed on suicide watch by guards after he deliberately hit his head against a wall
Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Joran_van_der_Sloot
En: http://www.livinginperu.com/news/12390
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_82686796
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 21:55 schreef missyB het volgende:
Gaat hem nie worden dan.

Ik zie dat soort dingen voor me
Zo'n minitieus Peruaans mannetje, die echt een aanloopje moet nemen en dan een sprong om JvdS een kopstoot te geven
  vrijdag 11 juni 2010 @ 21:56:43 #49
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_82686803
Hij heeft al een behoorlijke afgeneukte kop...zo witjes
Snollebolt
pi_82686844
Dat met die lift stelde weinig voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: